Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

*user - engine/fakemeta


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 darkman

    Wszechwiedzący

  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 21.01.2009 18:39

zgodnie z prośbą:
iuser, fuser, euser, vuser - do czego one służą w engine i jakie wartości przechowują?
  • +
  • -
  • 0

#2 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 21.01.2009 18:44

iuser1 - to bodaj tryb zycia - 0 gracz alive, powyzej to martwy, spec, spec w roznych trybach kamery ma rozne ustawienia
iuser2 - gdy jestes martwy lub w specu pisze w iuser2 gracza kogo sie obserwuje (id)
iuser3 - tutaj bodaj jest ustawienie trybu "czy jest gotowy na odrodzenie sie"

fuser2 - jakas zmienna zwiazana z podskakiwaniem

euser - nie znam zastosowania
vuser - tak samo

Moim zdaniem sa to tak zwane zmienne pomocnicze/nie uzywane normalnie - czyli mozna np. wpisac w te zmienne np. klase postaci w modzie tak by inny plug mogl po niej czytac i sprawdzac jaka to klasa.

-------
Szybko sprawdzone tylko dla gracza

Jak chcesz sprobowac znalezc cos wiecej uzyj m_eel ;-)
  • +
  • -
  • 0

#3 darkman

    Wszechwiedzący

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 85
Zaawansowany

  • Postów:553
  • Lokalizacja:inactive
Offline

Napisano 21.01.2009 18:45

dzięki, jak znajde troche czasu to pomacam i spis zrobie.

Moim zdaniem sa to tak zwane zmienne pomocnicze/nie uzywane normalnie - czyli mozna np. wpisac w te zmienne np. klase postaci w modzie tak by inny plug mogl po niej czytac i sprawdzac jaka to klasa.


btw. też tak myślałem
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych