Jak powinna wyglądać funkcja "SmiercGraczaPost" tak aby gracz z mniejszym lvl który zabije gracza z większym dostawał oprócz expa określonego cvarem exp z roznicy lvl? (Np. Gracz x(20lvl) zabija gracza y(120lvl) normalnie dostaje 50xp(bo tak mamy ustawiony cvar od tego) po tej zmianie by dostał 50+100=150)
public SmiercGraczaPost(id, attacker, shouldgib)
{
if(!is_user_connected(attacker))
return HAM_IGNORED;
if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker) && klasa_gracza[attacker])
{
new doswiadczenie_za_zabojstwo = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
new nowe_doswiadczenie = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_zabojstwo);
if(poziom_gracza[id] > poziom_gracza[attacker])
nowe_doswiadczenie += (poziom_gracza[id]-poziom_gracza[attacker])*(doswiadczenie_za_zabojstwo/10);
if(!perk_gracza[attacker])
UstawPerk(attacker, -1, -1, 1);
doswiadczenie_gracza[attacker] += nowe_doswiadczenie;
}
SprawdzPoziom(attacker);
return HAM_IGNORED;
}