message_begin( MSG_BROADCAST, SVC_TEMPENTITY, iOrigin );
write_byte( TE_BEAMCYLINDER );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] );
write_coord( iOrigin[2] );
write_coord( iOrigin[0] );
write_coord( iOrigin[1] + dist );
write_coord( iOrigin[2] + dist );
write_short( sprite_white );
write_byte( 0 ); // startframe
write_byte( 0 ); // framerate
write_byte( 10 ); // life
write_byte( 10 ); // width
write_byte( 255 ); // noise
write_byte( 0 ); // r, g, b
write_byte( 100 );// r, g, b
write_byte( 255 ); // r, g, b
write_byte( 5 ); // brightness
write_byte( 0 ); // speed
message_end();
jest to white.spr.
I jak wiadomo beamcylinder tworzy malutkie paseczki które wychodzą od iOrigin do + ileś, a jak zrobić, by nie było paseczków tylko taki płynny kolor?
Użytkownik Kukol edytował ten post 14.10.2011 13:36