Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Problem z itemami 1/1 1/2 itp

CoD Stary

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 MariO ak Killer

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:88
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia-Mazury
Offline

Napisano 10.10.2011 16:20

Witam mam pewien problem Otóż u mnie na serwerze itemy typu 1/1 , 1/2 np. z awp,deagla itp. zabierają gdy mają np. 1/1 max 400-550hp i tu jest pytanie jak zrobić aby takie itemy zabierały całe hp graczom. W załączniku daje sma i proszę o zmiane tych itemów. Aby zabierały całe hp graczom.

Użytkownik MariO ak Killer edytował ten post 10.10.2011 20:23


#2 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 10.10.2011 16:25

Ale jakie to itemy ? Chodzi o nazwę lub Numer
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#3 Strike

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 10.10.2011 16:31

Dopisz pod każdym itemem, który ci nie działa poprawnie linijke damage=float(health);
I tyle . Powinno działać . Oczywiście w public takedamage

Dopisz pod każdym itemem, który ci nie działa poprawnie linijke damage=float(health);
I tyle . Powinno działać . Oczywiście w public takedamage


//

Sorry widzę, że tak masz . Podaj itemy, które działają nie halo
  • +
  • -
  • 0

#4 MariO ak Killer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:88
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia-Mazury
Offline

Napisano 10.10.2011 16:48

"Noz Komandosa", //8
"Podrecznik Szpiega", //9
"Tajemnica Generala", //10
"AWP Sniper", //13
"Ekwipunek Generala", //32
"Deagle Master", //34
"Shotgun Pro", //35
"Zestaw Snajperski", //53
"Ziele", //55
"Styl wojownika", //56
"Bron partyzanta", //57
"M4 Swatu", //60
"Galil Terrorysty", //62
"Zestaw Stuntera", //67
"Zestaw gumek Stuntera", // 80
"Gumcia Recepturka", //83
Oto chodzi ze te itemy maja np. 1/1 z awp 1/2 z deagke 1/1 z mp3 itd..
I one zabierają max 400 - 550 hp a ja chce aby zabierały całe hp graczom.

Użytkownik MariO ak Killer edytował ten post 10.10.2011 16:48


#5 Strike

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 10.10.2011 17:03

Hm.. Z tego co sie doczytałem to vip dostaje granaty, kavlara itp co nie ?
A o ile się nie myle to właśnie jak jakiś gracz dostanie/kupi kamizelke to wtedy 1/1 nie działa .
  • +
  • -
  • 0

#6 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 10.10.2011 17:56

To jak z armorem, to można dodać:
new armor = get_user_armor(this);
i zamiast:
damage=float(health);
zrobić:
damage=float(health+armor);
Nie wiem czy zadziała, nie testowałem.
Ale armor chyba nie powinien mieć nic do tego, gdyż to się liczy hp, jak zabierze całe hp, gracz ginie (oczywiste)
  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !


#7 Strike

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:36
  • Imię:Michal
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 10.10.2011 18:03

Na starym Cod'ie się tak bugowało... Kupowali kamizelki i potem zamiast zabijac od razu to dostawali 400 dmg albo cos w tym stylu .
  • +
  • -
  • 0

#8 MariO ak Killer

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:88
  • GG:
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Warmia-Mazury
Offline

Napisano 10.10.2011 19:55

Zrobilem jak trzeba z armorem ale nie wiem gdzie to dać może mi ktos to wkleić gdzie trzeba?
new armor = get_user_armor(this);

Użytkownik MariO ak Killer edytował ten post 12.10.2011 19:31


#9 radim

    Godlike

  • Moderator

Reputacja: 939
Master

  • Postów:2 725
  • Steam:steam
  • Imię:Arkadiusz
  • Lokalizacja:Janów Lub.
Offline

Napisano 11.10.2011 14:30

pod:
new healt = get_user_health(this);

  • +
  • -
  • 0

Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych