Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

Dodanie autorespawna do pluginu.

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Hast

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 07.10.2011 17:52

Witam. Chciałbym aby do tej rozgrzewki został dodany autorespawn.

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 0

#2 CheQ

    Nie wiem, nie znam się, nie orientuję się, zarobiony jestem.

  • Junior Admin

Reputacja: 1984
Godlike

  • Postów:5534
  • Imię:Adaś
  • Lokalizacja:Glinianka
Offline

Napisano 08.10.2011 13:21

#include <amxmodx>			 // AMX Mod X
#include <amxmisc>
#include <HamSandwich>
new czas = 128
new resety=3
new noze=0
new restart_title[1][] = { "Cs-SopliCa.Com" }
new misc[3][]={"misc/one.wav","misc/two.wav","misc/three.wav"}
new bylo_juz=0
public plugin_init()
{
    register_plugin("ROund STart REstart","1.9","Hast") // Mi też się coś należy ;D
   
    register_event("HLTV","Event_StartRound","a","1=0","2=0")
    register_event("DeathMsg", "eDeath", "a");
    return PLUGIN_CONTINUE
}
public test_it(){
    new players[32], num, num2
    get_players(players,num,"e","TERRORIST")
    get_players(players,num2,"e","CT")
    if(num2<1 || num<1) return 0
    return 1
}
public client_disconnect(id){
    set_task(0.3,"disconnect",0)
}
public disconnect(){
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
}
public Event_StartRound(){
    if(test_it()==0 && noze==0) bylo_juz=0
    set_task(0.2,"restart_odlicz", 0)
    set_task(6.0,"restart_odlicz", 0)
}
public client_PreThink ( id )
{
    if(noze) client_cmd(id,"weapon_knife")
}
public restart_odlicz(){
	   
    if(test_it() && noze==0 && bylo_juz==0){
	    noze=1
	    bylo_juz=1
	    czas=128
	    resety=3
	    pause("ac","Antirusher.amxx")
	    pause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
	    pause("ac","M_Antirusher.amxx")
	    pause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
	    pause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
	    pause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
	    pause("ac","imessage.amxx")
	    pause("ac","scrollmsg.amxx")
	    set_task(3.0,"muza_on", 0)
	    set_task(1.0,"wyswietl_res",8188,"",0,"b")
    }
}
public muza_on(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"mp3 play sound/misc/rozgrzewkaffa.mp3")
}
public wyswietl_res(){
    new jac1=random_num(0,255)
    new jac2=random_num(0,255)
    new jac3=random_num(0,255)   
    set_hudmessage(jac1, jac2, jac3, 0.65, 0.75, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10)
    show_hudmessage(0,"==================^n    *%s *^n  RESTART ZA: %i sec^n==================", restart_title, czas)
    czas--
    if(czas==3){
	    set_task(0.7,"restart_rundy_0", 0)
    }
}
public restart_rundy_play(){
    set_hudmessage(10, 255, 40, -1.0, 0.30, 0, 6.0, 6.0, 0.5, 0.15, 4)
    show_hudmessage(0,"===================^n* Live <3 *^n===================")
}
public restart_rundy(){
    unpause("ac","Antirusher.amxx")
    unpause("ac","M_Antirusher.amxx")
    unpause("ac","alt_end_round_sounds.amxx")
    unpause("ac","M_Antirusher_2.4.amxx")
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5.amxx")
    unpause("ac","M_Antirusher_2.5b.amxx")
    unpause("ac","imessage.amxx")
    unpause("ac","scrollmsg.amxx")
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk misc/reset.wav") 
    server_cmd("sv_restart 1")
    remove_task(8188)
    set_task(2.0,"restart_rundy_play", 0)
}
public restart_rundy_0(){
    client_cmd(0,"stopsound")
    client_cmd(0,"spk %s",misc[resety-1])
    resety--
    if(resety==0){
	    noze=0
	    set_task(1.0,"restart_rundy", 0)
    }
    else set_task(1.2,"restart_rundy_0", 0)
}
public plugin_precache()
{
    precache_sound("misc/rozgrzewkaffa.mp3")
    precache_sound("misc/reset.wav")
    precache_sound(misc[0])
    precache_sound(misc[1])
    precache_sound(misc[2])
}
public eDeath() {
new attacker = read_data( 1 );
new ofiara = read_data( 2 );

ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, ofiara);
return PLUGIN_CONTINUE;
}

sprawdź.
  • +
  • -
  • 0

b_560_95_1.png


#3 Hast

    Początkujący

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 1
Nowy

  • Postów:14
  • Lokalizacja:Piła
Offline

Napisano 08.10.2011 17:46

Crashuje serwer po zabiciu kogoś a momentami nawet po zranieniu.
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych