/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Ninja[Premium]";
new const opis[] = "Niewidzialny na nozu ,1/3 na zabicie z noza,Mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE || 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa premium wybrana!");
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
}
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse

[ROZWIĄZANE] ninja usp i glockche zeby ninja mial usp i glock ale nie wiem jak zrobic to daje plik sma
Temat rozp.
prostowryj
, 04.10.2011 17:42
CoD Nowy
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 04.10.2011 17:42
chce zeby ninja mial usp i glock ale nie wiem jak to zrobic i usunac deagla
#2
Napisano 04.10.2011 17:46
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Ninja[Premium]";
new const opis[] = "Niewidzialny na nozu ,1/3 na zabicie z noza,Mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE || 1<<CSW_GLOCK18 || 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa premium wybrana!");
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/[color=#006666]800.0[/color][color=#666600]);[/color]
[color=#666600]}[/color]
Wystarczylo usunac deagl i wpisac CSW_USP || CSW_GLOCK18
I czemu ty tu robisz 2 kreski || ja robie 1 i dziala
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <cstrike>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <ColorChat>
#include <fun>
#define DMG_BULLET (1<<1)
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Ninja[Premium]";
new const opis[] = "Niewidzialny na nozu ,1/3 na zabicie z noza,Mniejsza grawitacja";
new const bronie = 1<<CSW_KNIFE || 1<<CSW_GLOCK18 || 1<<CSW_USP;
new const zdrowie = 50;
new const kondycja = 76;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 3;
public plugin_init()
{
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
register_event("CurWeapon","CurWeapon","be", "1=1");
register_event("ResetHUD", "ResetHUD", "abe");
}
public cod_class_enabled(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_D))
{
client_print(id, print_chat, "[Ninja] Nie masz uprawnien, aby uzywac tej klasy.")
return COD_STOP;
}
ColorChat(id, GREEN, "Klasa premium wybrana!");
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/800.0);
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
{
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 800.0/800.0);
ma_klase[id] = false;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0 && random_num(1, 3) == 1)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public CurWeapon(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(get_user_weapon(id) == CSW_KNIFE)
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 20);
else
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, 255);
if(ma_klase[id] && read_data(2) != CSW_KNIFE)
{
set_task(0.1 ,"ma" ,id)
}
}
public ma(id)
{
strip_user_weapons(id);
give_item(id, "weapon_knife");
}
public ResetHUD(id)
{
if(ma_klase[id])
entity_set_float(id, EV_FL_gravity, 200.0/[color=#006666]800.0[/color][color=#666600]);[/color]
[color=#666600]}[/color]
Wystarczylo usunac deagl i wpisac CSW_USP || CSW_GLOCK18
I czemu ty tu robisz 2 kreski || ja robie 1 i dziala

#4
Napisano 05.10.2011 11:08
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,

Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych