Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

1 naboj w deaglu


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
3 odpowiedzi w tym temacie

#1 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 03.10.2011 22:49

Jak zrobić aby w deaglu ustawiał się jeden naboj ?

zrobilem tak, ale jest 7 | 0, a chce 1 | 0


public gun_gamble(id) {
{
ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak]^x01 Kupiles^x03 deagla^x01 w sklepie")
give_item(id, "weapon_deagle")
cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0)
}

playerpoints[id] -= get_pcvar_num(cvar_gunprice)

return PLUGIN_HANDLED
}

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 03.10.2011 23:36

public gun_gamble(id) {

 

   ColorChat(id, GREEN, "[JailBreak]^x01 Kupiles^x03 deagla^x01 w sklepie")

   new ent = give_item(id, "weapon_deagle")

   cs_set_user_bpammo(id, CSW_DEAGLE, 0)

 

   cs_set_weapon_ammo(ent, 1);

 

  playerpoints[id] -= get_pcvar_num(cvar_gunprice)

 

  return PLUGIN_HANDLED

}

  • +
  • -
  • 1

#3 LucKy_skiLL

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:1301
  • GG:
  • Lokalizacja:Kraków
Offline

Napisano 04.10.2011 07:44

No działa, ale gdy kupie to w sklepie jeszcze raz mając deagla w rece to dostaje 7 ammo, można zrobić jakąś blokade aby dało się to kupić raz na runde ?


Tutaj error logi

L 10/04/2011 - 08:42:31: [CSTRIKE] Non-player entity -1 out of range
L 10/04/2011 - 08:42:31: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "jbextreme.amxx")
L 10/04/2011 - 08:42:31: [AMXX] Run time error 10: native error (native "cs_set_weapon_ammo")
L 10/04/2011 - 08:42:31: [AMXX]    [0] jbextreme.sma::gun_gamble (line 2063)
L 10/04/2011 - 08:42:31: [AMXX]    [1] jbextreme.sma::sub_shopmenu (line 1993)

Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 04.10.2011 08:02

  • +
  • -
  • 0

Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube


#4 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 04.10.2011 09:08

Możesz sprawdzić czy gracz posiada już deagla i wtedy nie dawać drugiego
if(user_has_weapon(id, CSW_DEAGLE))

{
    //masz już deagla
}

błąd wynika z niepoprawnego podania id do funkcji
gun_gamble

nie wystarczy is_user_connected() bo błąd wynika z pomyłki gdzieś wyżej
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych