Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
napalm problem
#1
Napisano 29.09.2011 19:45
#2
Napisano 30.09.2011 09:16
#3
Napisano 30.09.2011 11:18
Automatyczna wiadomość
Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X → Problemy
do
AMX Mod X → Problemy z pluginami
#4
Napisano 30.09.2011 18:40
#5
Napisano 30.09.2011 20:00
no to podaj nam te errory ..są error
aha jeszcze jedno cvary dodałeś w amxx.cfg ?
* napalm_on <0/1> Włącza/Wyłącza napalm
* napalm_override <0/1> Jak włączone wszystkie Granaty He to napalm
* napalm_price <1000> - Koszt napalmu (jeśli napalm_override wyłączony )
* napalm_buyzone <0/1> Jeśli włączony gracz musi być w strefie kupowanie by kupić nade (jeśli napalm_override wyłączony)
* napalm_radius <240.0> Promień działania napalmu
* napalm_hitself <0/1> Jeśli włączone właściciel napalmu też dostaje od niego obrażenia
* napalm_ff <0/1> Jeśli włączone napalm rani drużynę
* napalm_spread <0/1> - Gracze palący się mogą innych zapalić jak ci ich dotkną
* napalm_duration <5> - Jak długo pali się napalm w sekundach
* napalm_damage <2> - ile ogień zabiera obrażeń co 0.2 sekundy
* napalm_cankill <0/1> - czy ogień może zabić ofiarę napalmu
* napalm_slowdown <0.5> - Szybkość palenia się ognia wolno 0.1-0.9 szybko
i czy wgrałeś " flame.spr " do " spirties " ?
#6
Napisano 03.10.2011 18:31
#7
Napisano 26.10.2011 19:30
#8
Napisano 26.10.2011 19:37
Użytkownik Dudek1921 edytował ten post 26.10.2011 19:37
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod













