Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Modyfikacja

AFK Kicker DR - Przeróbka

Modyfikacja

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
1 odpowiedź w tym temacie

#1 GaddY

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:70
  • Imię:Marek
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 02.10.2011 20:37

Witam proszę o przerobienie tego pluginu:
/*
Plugin zostal stowrzony dla graj24.eu DR
Jest on zrobiony na podstawie afk kiss.

Standardowy czas odswiezania to 5sek.
Cvary:
terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT
ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT
ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie

All Rights Reserved.
*/
#include <amxmodx>
#define CO_ILE 5
new g_last[33][3];
new g_spawn[33][3]
new g_time[33];
new bool:g_spawned[33];
public plugin_init() {
register_plugin("DR AFK", "1.1", "byQQ");
register_cvar("terro_tislay", "30");
register_cvar("ct_tikick", "40");
register_cvar("ct_kickinfo", "1");

register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be");

set_task(float(CO_ILE), "SprawdzAFK", _, _, _, "b");
}
public client_connect(id)
{
g_time[id] = 0;
g_spawned[id] = false;
}
public playerSpawned(id)
{
g_spawned[id] = true;
get_user_origin(id, g_last[id], 3);
get_user_origin(id, g_spawn[id]);
}
public SprawdzAFK()
{
new players[32], num, id;
new tslay, ctkick, playerpos[3], playerview[3];
get_players(players, num, "ac");

tslay = get_cvar_num("terro_tislay");
ctkick = get_cvar_num("ct_tikick");

for(new i = 0; i < num; i++)
{
id = players[i];

get_user_origin(id, playerview, 3);
get_user_origin(id, playerpos);
if(g_spawned[id])
{
if(playerview[0] == g_last[id][0] && playerview[1] == g_last[id][1] && playerview[2] == g_last[id][2] ||
(playerpos[0] == g_spawn[id][0] && playerpos[1] == g_spawn[id][1] && playerpos[2] == g_spawn[id][2]))
{
g_time[id] += CO_ILE;

if(get_user_team(id) == 1 && g_time[id] >= tslay)
slay(id);
else if(g_time[id] >= ctkick && !immu(id))
{
kick(id, ctkick);
info(id, ctkick);
}
} else g_time[id] = 0;

}

g_last[id][0] = playerview[0];
g_last[id][1] = playerview[1];
g_last[id][2] = playerview[2];
}
}
slay(id)
{
user_silentkill(id);
client_print(0, print_chat, "[DR AFK] Terrorysta zostal zabity za brak checi do gry.");
}
kick(id, czas)
{
new name[33];
get_user_name(id, name, 32);
client_print(0, print_chat, "[DR AFK] %s byl AFK przez %d sekund i zostal wykopany.", name, czas);
server_cmd("kick #%d ^"Zostales wywalony bo byles AFK %d sek.^"", get_user_userid(id), czas)
}
info(id, czas)
{
if(get_cvar_num("ct_kickinfo") && g_time[id] >= czas/2 && g_time[id] != czas)
client_print(id, print_chat, "[DR AFK] Rusz sie, za %d sek. zostaniesz wywalony.", czas-g_time[id]);
}
bool:immu(id) return (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? true : false;


Dodać kolor chat: [DR AFK] nick czas - zielony reszta standard.
Tak aby zabijał TT tylko gdy w ogóle się nie ruszył(Na początku nowej rundy po 30 sek) a gdy się ruszy u później będzie "afczył" już go nie zabijało.
W razie jakichkolwiek pytań proszę pisać.

Jeśli coś takiego jest w ogóle nie do wykonania proszę o wywalenie opcji zabijania TT.

Ref.

Ref.

Użytkownik GaddY edytował ten post 01.10.2011 09:16

  • +
  • -
  • 0

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 03.10.2011 19:03

Nie zabija TT + Dodałem Colorchat
/*
        Plugin zostal stowrzony dla graj24.eu DR
        Jest on zrobiony na podstawie afk kiss.
  
        Standardowy czas odswiezania to 5sek.
        Cvary:
                 terro_tislay 30 - Po jakim czasie ma zabic TT
                 ct_tikick 40 - Po jakim czasie ma wywalic CT
                 ct_kickinfo 0/1 - Czy ma pokazywac ostrzezenie
  
        All Rights Reserved.
*/
#include <amxmodx>
#include <ColorChat>
#define CO_ILE 5
new g_last[33][3];
new g_spawn[33][3]
new g_time[33];
new bool:g_spawned[33];
public plugin_init() {
        register_plugin("DR AFK", "1.1", "byQQ");
        register_cvar("terro_tislay", "30");
        register_cvar("ct_tikick", "40");
        register_cvar("ct_kickinfo", "1");
  
        register_event("ResetHUD", "playerSpawned", "be");
  
        set_task(float(CO_ILE), "SprawdzAFK", _, _, _, "b");
}
public client_connect(id)
{
        g_time[id] = 0;
        g_spawned[id] = false;
}
public playerSpawned(id)
{
        g_spawned[id] = true;
        get_user_origin(id, g_last[id], 3);
        get_user_origin(id, g_spawn[id]);  
}
public SprawdzAFK()
{
        new players[32], num, id;
        new tslay, ctkick, playerpos[3], playerview[3];
        get_players(players, num, "ac");
  
        tslay = get_cvar_num("terro_tislay");
        ctkick = get_cvar_num("ct_tikick");
  
        for(new i = 0; i < num; i++)
        {
                id = players[i];
          
                get_user_origin(id, playerview, 3);
                get_user_origin(id, playerpos);
                if(g_spawned[id])
                {
                        if(playerview[0] == g_last[id][0] &&  playerview[1] == g_last[id][1] && playerview[2] == g_last[id][2] ||
                        (playerpos[0] == g_spawn[id][0] && playerpos[1] == g_spawn[id][1] && playerpos[2] == g_spawn[id][2]))
                        {
                                g_time[id] += CO_ILE;
                          
                                if(get_user_team(id) == 1 && g_time[id] >= tslay)
                                        slay(id);
                                else if(g_time[id] >= ctkick && !immu(id))
                                {
                                        kick(id, ctkick);
                                        info(id, ctkick);  
                                }                         
                        } else g_time[id] = 0;
                  
                }
                                  
                g_last[id][0] = playerview[0];
                g_last[id][1] = playerview[1];
                g_last[id][2] = playerview[2];    
        }
}
slay(id)
{
}
kick(id, czas)
{
        new name[33];
        get_user_name(id, name, 32);
        ColorChat(0,GREEN,"^x02 [DR AFK] ^x04%s byl AFK przez ^x04%d sekund i zostal wykopany.", name, czas);
        server_cmd("kick #%d ^"Zostales wywalony bo byles AFK %d sek.^"", get_user_userid(id), czas)  
}
info(id, czas)
{
        if(get_cvar_num("ct_kickinfo") && g_time[id] >= czas/2 && g_time[id] != czas)
                client_print(id, print_chat, "[DR AFK] Rusz sie, za %d sek. zostaniesz wywalony.", czas-g_time[id]);
}
bool:immu(id) return (get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY) ? true : false;

  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Modyfikacja

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych