Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  | 
             
Guest Message by DevFuse
       
	
	
		5 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.09.2011 18:42
					Siemka !
 
Czy dałoby rade przerobić CodModa tak żeby wyświetlało w czacie gracz xxx zdobyl perk xxx
 
mógłby ktoś powiedzieć jak to zrobic ?
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Czy dałoby rade przerobić CodModa tak żeby wyświetlało w czacie gracz xxx zdobyl perk xxx
mógłby ktoś powiedzieć jak to zrobic ?
			
				
					
						
					
					#2
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.09.2011 18:55
					Znajdź:
I w następnej linijce wklej coś takiego:
lub:
 
@Down - no tak, przecież ja napisałem coś innego
					
					
					
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				if(pokaz_info && perk_gracza[id])
I w następnej linijce wklej coś takiego:
ColorChat(0, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Gracz %s zdobyl perk %s.", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
lub:
client_print(0, print_chat, "[COD:MW] Gracz %s zdobyl perk %s.", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
@Down - no tak, przecież ja napisałem coś innego
Użytkownik A może sma? edytował ten post 16.09.2011 19:10
			
				
					
						
					
					#3
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.09.2011 18:57
					Tak da się.
1. Szukasz public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info) i po:
@UP ja zacząłem pisać to jeszcze Twojego postu nie było, a jak już wstawiłem post to nie chciało mi sie go usuwać..
					
				
				
				
				
								
				
					1. Szukasz public UstawPerk(id, perk, wartosc, pokaz_info) i po:
if(pokaz_info && perk_gracza[id])jest coś takiego:
client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);2. I właśnie to coś zamieniasz na coś takiego:
ColorChat(0, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 %s zdobyl - %s.", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);i zrobione..
@UP ja zacząłem pisać to jeszcze Twojego postu nie było, a jak już wstawiłem post to nie chciało mi sie go usuwać..
Użytkownik radim edytował ten post 16.09.2011 19:19
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
			
				
					
						
					
					#4
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.09.2011 19:44
					mam usunąć to client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles %s.", nazwy_perkow[perk_gracza[id]]); 
i wkleić to ColorChat(0, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Gracz %s zdobyl perk %s.", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
 
 
?
dobra spoko już sobie poradziłem, a jak zrobić żeby ten perk i nazwa sie wyróżniały.
 
Bo jak gosciu zdobyl perk to pisze wszystko w jednym kolorze i tego sie nie da zauwazyc .
Jak zrobic zeby np. bylo Gracz xxx zdobyl perk xxx albo jakiś inny kolor
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				i wkleić to ColorChat(0, GREEN, "^x04[COD:MW]^x03 Gracz %s zdobyl perk %s.", nazwa_gracza[id], nazwy_perkow[perk_gracza[id]]);
?
dobra spoko już sobie poradziłem, a jak zrobić żeby ten perk i nazwa sie wyróżniały.
Bo jak gosciu zdobyl perk to pisze wszystko w jednym kolorze i tego sie nie da zauwazyc .
Jak zrobic zeby np. bylo Gracz xxx zdobyl perk xxx albo jakiś inny kolor
			
				
					
						
					
					#6
					
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 16.09.2011 20:05
					dzięki działa ale na przyszłość napisz że trzeba dopisać colorchat do zmiennych bo tak myslalem czemu mi sie nie chce skompilowac.
					
					
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy, perk
		
		
		
		Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
|||
		
		
		
			CoD Nowy
		
		problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  | 
	
		
  | 
	
		
			 
		
		
	 | 
	
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty









