Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|

#1
Napisano 15.09.2011 08:36
Potrzebuje pluginu, który będzie wyświetlał w say'u Najbardziej raniącego rundy & Najlepszego gracza rundy.
Plugin widziałem już na nie jednym serwerze, ale w sieci tego znaleźć nie mogłem.
Wyświetlanie tychże opcji chciałbym, aby było na kolorowo, czyli np:
Dla TT i CT:
Najbardziej raniący rundy 8ball1 zadał 398 obrażeń
Najlepszy gracz rundy 8ball1 zabił 3 graczy w tym 2hs
Na pewno nie tylko mi przydałby się taki plugin ; )
Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [FFA] [1000 FPS] - IP 188.116.33.132:27050
Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [BF2] [1000 FPS] - IP 79.133.198.50:27055
Cs-Bosman.pl [GunGameExpMod] [600 FPS] - IP 31.186.81.18:27016
#2
Napisano 15.09.2011 09:31
#3
Napisano 15.09.2011 11:40
Jeszcze raz podkreślam, który będzie wyświetlał w say'u ! Owe statystyki.Potrzebuje pluginu, który będzie wyświetlał w say'u Najbardziej raniącego rundy & Najlepszego gracza rundy.
Racja...ustawie sobie te statystyki poprzez usunięcie średnika przed statsx.amxx, a później w amxmodmenu. Ale statystyki te będą się pojawiać w HUD'zie, a mi zależy na tym, aby były one w SAY'u !W amxmodmenu masz statystyki i tam sobie takie rzeczy ustawiasz.
Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [FFA] [1000 FPS] - IP 188.116.33.132:27050
Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [BF2] [1000 FPS] - IP 79.133.198.50:27055
Cs-Bosman.pl [GunGameExpMod] [600 FPS] - IP 31.186.81.18:27016
#4
Napisano 15.09.2011 13:31
#6
Napisano 27.09.2011 13:40
#7
Napisano 27.09.2011 17:03
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <colorchat>
#define PLUGIN "Spreeeee!"
#define VERSION "0.07"
#define AUTHOR "R3X"
#define MAX_PLAYERS 32
//#define DEBUG
new g_points[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_pointsThisRound[MAX_PLAYERS+1][2];
new g_cvarLimit,g_cvarEndShow;
public plugin_init(){
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_event("DeathMsg","onDeath","a");
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_will_restart_in" );
register_event("TextMsg", "resetAll", "a", "2&#Game_C");
register_logevent("onEndRound", 2, "1=Round_End")
register_logevent("resetAllThisRound", 2, "1=Round_Start")
g_cvarLimit=register_cvar("amx_spree_limit","5");
g_cvarEndShow=register_cvar("amx_endshow","1");
#if defined DEBUG
register_concmd("show_points","cmd_show_points",ADMIN_KICK);
#endif
}
reset(id){
g_points[id][0]=0;
}
resetRound(id){
g_pointsThisRound[id][0]=0;
}
public resetAllThisRound(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
resetRound(i);
}
public resetAll(){
for(new i=0;i<=MAX_PLAYERS;i++)
reset(i);
}
public onEndRound(){
if(get_pcvar_num(g_cvarEndShow))
set_task(0.3,"podsumowanie");
}
public podsumowanie(){
new bool:double=false;
new id=0;
for(new i=1;i<=MAX_PLAYERS;i++){
if(g_pointsThisRound[id][0]==g_pointsThisRound[i][0]){
if(g_pointsThisRound[id][1] == g_pointsThisRound[i][1]){
double=true;
}
else if(g_pointsThisRound[id][1] < g_pointsThisRound[i][1]){
id=i;
double=false;
}
}
else if(g_pointsThisRound[id][0] < g_pointsThisRound[i][0]){
id=i;
double=false;
}
}
if(!double && id){
new szNick[33];
get_user_name(id,szNick,32);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "**^x01 Najlepszy wynik^x04 %s^x01 !",szNick);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "**^x01 Zdobyl^x04 %d^x01 fragow !",g_pointsThisRound[id][0]);
}
}
public client_putinserver(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public client_disconnect(id){
reset(id);
resetRound(id);
}
public onDeath(){
new kid=read_data(1);
new vid=read_data(2);
log_amx("%d->%d",kid,vid);
if(!is_user_connected(kid)){
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
log_amx("(2)%d->%d",kid,vid);
g_points[kid][0]++;
g_pointsThisRound[kid][0]++;
if(read_data(3)){
g_points[kid][1]++;
g_pointsThisRound[kid][1]++;
}
if(get_pcvar_num(g_cvarLimit)<=0)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(g_points[vid][0]>=get_pcvar_num(g_cvarLimit)){
new szVicNick[33],szKilNick[33];
get_user_name(vid,szVicNick,32);
get_user_name(kid,szKilNick,32);
ColorChat(0, GREEN, "**^x01 Szalenstwo zabijania^x03 %s^x01 !",szVicNick);
ColorChat(0, GREEN, "**^x01 Zabil^x03 %d^x01 graczy w tym^x03 %d^x01 hs'ow !",g_points[vid][0],g_points[vid][1]);
ColorChat(0, GREEN, "**^x01 Zatrzymane przez^x03 %s^x01 !",szKilNick);
}
reset(vid);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
#if defined DEBUG
public cmd_show_points(id,level,cid){
if( !cmd_access(id, level, cid, 1))
return PLUGIN_HANDLED;
client_print(id,print_console,"----------Points------------");
new Players[32];
new playerCount, id2;
get_players(Players, playerCount);
for ( new i=0; i<playerCount; i++){
id2 = Players[i];
client_print(id,print_console,"[%d] P=%d(%dhs), PTR=%d(%dhs)",id2,g_points[id2][0],g_points[id2][1],g_pointsThisRound[id2][0],g_pointsThisRound[id2][1])
}
client_print(id,print_console,"--------------------------");
return PLUGIN_HANDLED;
}
#endif
#8
Napisano 27.09.2011 22:26
Mogą być błędy (w co wątpię) bo ledwo siedzę

#include <amxmodx>
#include <colorchat>
#include <csx>
public plugin_init() {
register_plugin("", "", "byCZEK");
register_logevent("event_RoundEnd", 2, "1=Round_End");
}
public event_RoundEnd() {
new players[32], Staty[8], Body[8], num, id, best[3], ids[2];
get_players(players, num);
for(new i = 0; i < num; i++) {
id = players[i];
get_user_rstats(id, Staty, Body);
// Damage
if(Staty[6] > best[0]) {
best[0] = Staty[6];
ids[0] = id;
}
// Kills i hs
if(Staty[0] > best[1]) {
best[1] = Staty[0];
best[2] = Staty[2];
ids[1] = id;
}
}
new name[2][33];
get_user_name(ids[0], name[0], 32);
get_user_name(ids[1], name[1], 32);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najbardziej raniacy rundy ^x04%s ^x03zadal ^x04%d obrazen", name[0], best[0]);
ColorChat(0, TEAM_COLOR, "Najlepszy gracz rundy ^x04%s ^x03zabil ^x04%d graczy ^x03w tym ^x04%d hs", name[1], best[1], best[2]);
}
Użytkownik byCZUS edytował ten post 27.09.2011 22:35
Dziękuje, dobranoc.
#9
Napisano 11.11.2011 13:32
grzesiu131, nie o to mi chodziło.
ale jak zwykle jest coś do poprawki

1) po wejściu na serwer od razu daje info o najlepszy i najbardziej raniącym graczu rundy, z tym że nie ma żadnego nicku, tylko jest zastąpiony nazwą serwera
2) jeżeli gra się 1vs1 to jeżeli się kogoś zabije to wyskakuje że gracz 8ball1 zadał tyle i tyle dmg, ale nie ma napisane że np zabił 1 osobą bez trafienia w głowę, natomiast zastąpione jest to znów nazwą serwera
poprawisz ?
podbijam temat. może ktoś inny udzieli pomocy, hmm ??
pomoże ktoś ? bardzo mi zależy na tym pluginie, aby był dopracowany do perfekcji

Użytkownik 8ball1 edytował ten post 07.11.2011 08:16
Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [FFA] [1000 FPS] - IP 188.116.33.132:27050
Cs-Bosman.pl [De_Dust2] [BF2] [1000 FPS] - IP 79.133.198.50:27055
Cs-Bosman.pl [GunGameExpMod] [600 FPS] - IP 31.186.81.18:27016
#10
Napisano 07.03.2013 19:42
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin
![]() |
Nowy Plugin
[KOSZ] pluginNapisany przez Frodo1981, 25.02.2024 ![]() |
|
![]() |
||
Nowy Plugin
vip pbNapisany przez One ShooT, 04.02.2024 ![]() |
|
![]() |
|||
Nowy Plugin
Admin menuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 22.09.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
Nowy Plugin
Prośba o napisanie pluginuNapisany przez stół z powyłamywanymi, 15.08.2022 ![]() |
|
![]() |
|||
Nowy Plugin
PLUGIN NA DRplugin Napisany przez bawarskagolonka123, 25.06.2021 ![]() |
|
![]() |
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych