Może i to działa ale ja mam błędy przez to w dodatku w takich miejscach że aż nie mogę uwierzyć
 
L 09/23/2011 - 15:59:41: [
AMXX] Displaying debug trace (plugin "QTM_CodMod.
amxx")
L 09/23/2011 - 15:59:41: [
AMXX] Run time error 3: stack error
L 09/23/2011 - 15:59:41: [
AMXX]    [0] QTM_CodMod.sma::ZapiszDane (line 891)
new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
Cała funkcja
public ZapiszDane(id)
{
    if(!klasa_gracza[id])
        return PLUGIN_CONTINUE;
        
    new vaultkey[128],vaultdata[256], identyfikator[64];
    format(vaultdata, charsmax(vaultdata),"#%i#%i#%i#%i#%i#%i", doswiadczenie_gracza[id], poziom_gracza[id], inteligencja_gracza[id], zdrowie_gracza[id], wytrzymalosc_gracza[id], kondycja_gracza[id]);
    
    new typ_zapisu = get_pcvar_num(cvar_typ_zapisu);
    
    switch(typ_zapisu)
    {
        case 1: copy(identyfikator, charsmax(identyfikator), nazwa_gracza[id]);
        case 2: get_user_authid(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
        case 3: get_user_ip(id, identyfikator, charsmax(identyfikator));
    }
        
    format(vaultkey, charsmax(vaultkey),"%s-%s-%i-cod", identyfikator, nazwy_klas[klasa_gracza[id]], typ_zapisu);
    nvault_set(vault,vaultkey,vaultdata);
    
    return PLUGIN_CONTINUE;
}
L 09/23/2011 - 15:59:41: [
AMXX]    [1] QTM_CodMod.sma::SprawdzPoziom (line 1005)
ZapiszDane(id);
Cała funkcja
public SprawdzPoziom(id)
{    
    new limit_poziomu = get_pcvar_num(cvar_limit_poziomu);
    
    new bool:zdobyl_poziom = false, bool:stracil_poziom = false;
    
    while(doswiadczenie_gracza[id] >= PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]) && poziom_gracza[id] < limit_poziomu)
    {
        poziom_gracza[id]++;
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
        zdobyl_poziom = true;
    }
        
    while(doswiadczenie_gracza[id] < PobierzDoswiadczeniePoziomu(poziom_gracza[id]-1))
    {
        poziom_gracza[id]--;
        stracil_poziom = true;
    }    
    if(poziom_gracza[id] >= limit_poziomu)
    {
        poziom_gracza[id] = limit_poziomu;
        ResetujPunkty(id);
        inteligencja_gracza[id] = 60;
        zdrowie_gracza[id] = 100;
        wytrzymalosc_gracza[id] = 70;
        kondycja_gracza[id] = 70;
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Zdobyles ostatni 100 poziom ta klasa !");
        client_print(id, print_chat, "[COD:MW] Twoje statystyki sa ustawione na maxa");
    }
    if(stracil_poziom)
    {
        ResetujPunkty(id);
        client_cmd(id, "spk TM_CodMod/leveldown");
        COD_MSG_NEWS_N;
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Spadles do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
    }
    else if(zdobyl_poziom)
    {
        punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
        COD_MSG_NEWS_P;
        ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2,"Awansowales do %i poziomu!", poziom_gracza[id]);
        client_cmd(id, "spk TM_CodMod/newlvl");
    }        
    ZapiszDane(id);
    if(awansuje_do[klasa_gracza[id]])
    {
        if(poziom_gracza[id] >= awanse[ZnajdzAwans(klasa_gracza[id], awansuje_do[klasa_gracza[id]])][2])
        {
            COD_MSG_NEWS_P;
            ShowSyncHudMsg(id, SyncHudObj2, "Osiagajac poziom %i, twoja klasa awansowala do stopnia: %s!^nOtrzymales +15 do kazdej statystyki", poziom_gracza[id], nazwy_klas[awansuje_do[klasa_gracza[id]]]);
            client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/levelup");
            new temp_int = inteligencja_gracza[id], temp_zdr = zdrowie_gracza[id], temp_kon = kondycja_gracza[id], temp_wyt = wytrzymalosc_gracza[id], temp_exp = doswiadczenie_gracza[id], temp_lvl = poziom_gracza[id];
            nowa_klasa_gracza[id] = awansuje_do[klasa_gracza[id]];
            UstawNowaKlase(id);
            poziom_gracza[id] = temp_lvl;
            doswiadczenie_gracza[id] = temp_exp;
            wytrzymalosc_gracza[id] = temp_wyt;
            zdrowie_gracza[id] = temp_zdr;
            kondycja_gracza[id] = temp_kon;
            inteligencja_gracza[id] = temp_int;
            punkty_gracza[id] = (poziom_gracza[id]-1)*2-inteligencja_gracza[id]-zdrowie_gracza[id]-wytrzymalosc_gracza[id]-kondycja_gracza[id];
            DajBronie(id);
            ZastosujAtrybuty(id);
            ZapiszDane(id);
        }
    }
}
L 09/23/2011 - 15:59:41: [
AMXX]    [2] QTM_CodMod.sma::ObrazeniaPost (line 421)
SprawdzPoziom(attacker);
Cała funkcja
public ObrazeniaPost(id, idinflictor, attacker, Float:damage, damagebits)
{
    if(!is_user_connected(attacker) || !klasa_gracza[attacker])
        return HAM_IGNORED;
    
    if(get_user_team(id) != get_user_team(attacker))
    {
        new doswiadczenie_za_obrazenia = get_pcvar_num(cvar_doswiadczenie_za_obrazenia);
        while(damage>20)
        {
            damage -= 20;
            doswiadczenie_gracza[attacker] += doswiadczenie_za_obrazenia;
        }
    }
    SprawdzPoziom(attacker);
    return HAM_IGNORED;
}
					
					
					
							Użytkownik =ToRRent= edytował ten post 24.09.2011 12:06