Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Pytanie dotyczące stworzonego bytu/enta


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
4 odpowiedzi w tym temacie

#1 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.09.2011 07:21

A więc Cześć.
Nie wiem jak się nazywa block stworzony w BlockMakerze
Czy ent czy byt.
A więc moje pytanie się nasuwa.
Jak pobrać czy ten gracz stoi na tym blocku ?
A jeśli stoi na ziemi lub na czymś stworzonym przez mape to ma zwracać return 1;

A więc moje pytanie wytlumaczone wyżej, czy ktoś zdolny do czegoś takiego jest?
Jeśli tak to proszę o odpowiedź.

Z gory dzięki
Pozdrawiam Skull3D

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10831
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.09.2011 13:06

pev(id,pev_groundentity)
zwraca numer entu na którym stoi gracz
  • +
  • -
  • 0

#3 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 13:18

potem jak już masz id entu, to sprawdz czy to block poprzez stock który zawiera BM IsBlock(iEnt)

jak chcesz wiedzieć jaki to dokładnie rodzaj bloku to robisz tak:
new BlockType = entity_get_int(iEnt, EV_INT_body);
i potem możesz np. if(BlockType == Bunnyhop)...

Użytkownik LKZ (funfel) edytował ten post 13.09.2011 13:20

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!


#4 Skull3D

    Wszechmogący

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 13.09.2011 14:19

Stock:

bool:IsBlock(ent)
{
	if ( !is_valid_ent(ent) ) return false;
	
	static classname[32];
	entity_get_string(ent, EV_SZ_classname, classname, charsmax(classname));
	
	if ( equal(classname, g_block_classname) )
	{
		return true;
	}
	
	return false;
}

Chodzi mi np. o taki kod

blebleble i jest ostatni terro i go zrzuca na ziemie od razu pod tego blocka gdzie stal lub jak na ziemi to return
(Musi pobrac czy wogóle jest na blocku stock wyzej)
A potem cos sie robi :D

+ za pomocny post.

Użytkownik Skull3D edytował ten post 13.09.2011 14:20


#5 mierzwi

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:651
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.09.2011 15:17

boże, to sprawdź czy ent na którym stoi to block, jeśli tak to zmień mu pozycję o ileś tam w dół, daliśmy prawie gotowiec, skleić tylko, jedziesz...

jeśli masz fejsa i chcesz mi pomóc to wejdź tutaj: Zaproś kumpla by lubił nasz sklep | Facebook

na pewno jakoś C się odwdzięczę!





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych