Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Ograniczenie HE
#2
Napisano 12.09.2011 13:47
Masz tam dużo opcji:
hobo_t_maxhe 2 // Ile terrorysta może kupić grantów w jednej rundzie
hobo_ct_maxhe 2 // to samo co do góry tylko dotyczy CT
hobo_t_maxflash 3 // to samo co do góry tylko dotyczy tt / flashbanga
hobo_ct_maxflash 3 // to samo co do góry tylko dotyczycy ct / flashbanga
hobo_t_maxsmoke 2 // to samo co do góry tylko dotyczyc tt / smoke
hobo_ct_maxsmoke 2 // to samo co do góry tylko dotyczcy ct / smoke
hobo_slap_damage 5 // slapnij gracza ktory probuje kupic wiecej niz limit wyznaczyl
hobo_HE_time 0 // gracz moze rzucic dopiero po 6 sekundach od kupna granata HE
hobo_flash_time 0 // gracz moze rzucic dopiero po 6 sekundach od kupna Flasha
hobo_smoke_time 0 gracz moze rzucic dopiero po 6 sekundach od kupna granata SB
+ ?
Użytkownik icecold edytował ten post 12.09.2011 13:53
#3
Napisano 12.09.2011 13:48
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "He na czas"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "lisek"
new bool: costam=true
new hejcz[33]=0
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1")
register_logevent("runda",2,"1=Round_Start")
register_logevent("func_round",2,"1=Round_End")
register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in")
}
public switchweapon(id)
{
if(costam==true && is_user_alive(id))
{
new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip)
if(weapon==CSW_HEGRENADE){
client_cmd(id, "lastinv")
set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(id, "He rzucamy 5 sekund po rozpoczeciu rundy !")
hejcz[id]=1
}
}
}
public runda() set_task(5.0, "bul")
public bul(){
costam=false
for(new i=1; i<=32; i++){
if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i))
{
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0)
show_hudmessage(i, "5 sekund minelo !")
}
}
}
public func_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
public restart_round()
{
costam=true
for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0
}
//nie moje.
Użytkownik AX!S edytował ten post 12.09.2011 13:50
#4
Napisano 12.09.2011 13:50
Ja tego uzywam i działa idealnie
Plik:
BlokadaHE.rar 2,86 KB 61 Ilość pobrań
#5
Napisano 12.09.2011 13:52
#include <amxmodx> #include <amxmisc> #define PLUGIN "He na czas" #define VERSION "1.0" #define AUTHOR "lisek" new bool: costam=true new hejcz[33]=0 public plugin_init() { register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR) register_event("CurWeapon","switchweapon","be","1=1") register_logevent("runda",2,"1=Round_Start") register_logevent("func_round",2,"1=Round_End") register_event("TextMsg", "restart_round", "a", "2&#Game_will_restart_in") } public switchweapon(id) { if(costam==true && is_user_alive(id)) { new ammo, clip, weapon = get_user_weapon(id, ammo, clip) if(weapon==CSW_HEGRENADE){ client_cmd(id, "lastinv") set_hudmessage(255, 0, 0, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0) show_hudmessage(id, "He rzucamy 5 sekund po rozpoczeciu rundy !") hejcz[id]=1 } } } public runda() set_task(5.0, "bul") public bul(){ costam=false for(new i=1; i<=32; i++){ if(hejcz[i]==1 && is_user_connected(i)) { set_hudmessage(0, 0, 255, 0.06, 0.59, 1, 6.0, 1.0) show_hudmessage(i, "5 sekund minelo !") } } } public func_round() { costam=true for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0 } public restart_round() { costam=true for(new i=1; i<=32; i++) hejcz[i]=0 }
//nie moje.
Nie kompiluje sie
Welcome to the AMX Mod X 1.8.1-300 Compiler. Copyright (c) 1997-2006 ITB CompuPhase, AMX Mod X Team block_he.sma(25) : error 029: invalid expression, assumed zero block_he.sma(25) : error 017: undefined symbol "url" block_he.sma(25) : warning 215: expression has no effect block_he.sma(25) : error 001: expected token: ";", but found "]" block_he.sma(25) : fatal error 107: too many error messages on one line Compilation aborted. 4 Errors.
@@UP
Ja mam diablo, a nie coda
Użytkownik LucKy_skiLL edytował ten post 12.09.2011 13:52
Oglądasz seriale typu: The Flash, Arrow, Daredevil, The Walking Dead? Jeśli tak, to zapraszam na mój kanał YouTube
#7
Napisano 12.09.2011 13:58
Nigdzie nie jest powiedziane ze jest to do coda, napisał to Peyot z myslą o CODzie, ale powinno działać wszędzie, gdyż uzywa się tylko
#include <amxmodx> #include <fakemeta>
Tak więc sprawdz
sma :
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define m_flNextAttack 83
new pCvarCzas, CzasBlokady;
public plugin_init()
{
register_plugin("Blokada HE", "9", "QTM. Peyote");
register_logevent("PoczatekRundy", 2, "1=Round_Start");
register_forward(FM_PlayerPreThink, "client_PreThink");
pCvarCzas = register_cvar("cod_czasblokady", "15");
}
public client_PreThink(id)
{
if(task_exists(-44) && get_user_weapon(id) == CSW_HEGRENADE)
{
client_print(id, print_center, "Granaty zostana odblokowane za %i sekund.", CzasBlokady);
set_pdata_float(id, m_flNextAttack, 0.1 , 5);
}
}
public PoczatekRundy()
set_task(1.0, "Odblokuj", -44, _, _, "a", CzasBlokady = get_pcvar_num(pCvarCzas));
public Odblokuj()
CzasBlokady--;
Tak więc jak sam widzisz powinno dzialac wszędzie
Użytkownik Mousher edytował ten post 12.09.2011 14:00
#8
Napisano 12.09.2011 13:59
To tyle to taki cvar na diablo powinien działaćJa mam diablo, a nie coda
If you can dream it, you can do it.
#10
Napisano 13.09.2011 11:32
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Pomoc udzielona
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










