Jest to perk dodający Działo Orbitalne ( znajduje się tu wideo, sprite oraz dzwieki). Perk niszczy sie po jednym użyciu.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
#1
Napisano 06.09.2011 14:32
Popularny
Jest to perk dodający Działo Orbitalne ( znajduje się tu wideo, sprite oraz dzwieki). Perk niszczy sie po jednym użyciu.
#2
Napisano 06.09.2011 14:46
#3
Napisano 06.09.2011 15:03
#4
Napisano 06.09.2011 15:31
#5
Napisano 06.09.2011 19:51
Do klasy też zrobię.
A co do perku, działa i DUŻYYY +
Chociaż brakuje kilku rzeczy:
- DMG jest za silny, od razu zabija. Ja zrobiłbym to, aby dmg zależał od inteligencji gracza.
Aby to zmienić, należy zamienić linjkę
ExecuteHamB(Ham_Killed, i, attacker, 2)zamienić na tą:
cod_inflict_damage(id, i, 30.0, 0.7);- Zasięg też powinien zależeć od inteligencji.
Użytkownik radim edytował ten post 06.09.2011 21:17
Chcąc napisać do mnie prywatną wiadomość, wpierw zapoznaj się ze stroną "O mnie" w moim profilu użytkownika [ radim ] !
#6
Napisano 07.09.2011 12:59
Za zasięg odpowiada:
while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, g_fBeamMidOrigin[id], 10000.0)) != 0) /* To jest zasięg efektu trzesienia ziemi, mozesz zmienic 10000.0 wd. wlasnego uznania*/{
pev(i, pev_classname, className, 32)
if(pev_valid(i) && equal(className, "player")) {
message_begin(MSG_ONE, IonShake, {0,0,0}, i)
write_short(255<<14) //ammount
write_short(10<<14) //lasts this long
write_short(255<<14) //frequency
message_end()
}
//next player in spehre.
continue
}
oraz
while((i = engfunc(EngFunc_FindEntityInSphere, i, g_fBeamMidOrigin[id], 30000.0)) != 0) // Zasięg zadawania obrazen, zmien 30000.0 wd. wlasnego uznania
{
pev(i, pev_classname, className, 32)
if(pev_valid(i) && equal(className, "player") && is_user_connected(i) && is_user_alive(i) && get_user_team(i) != get_user_team(attacker))
ExecuteHamB(Ham_Killed, i, attacker, 2)
continue;
}
Użytkownik MarWit edytował ten post 07.09.2011 13:34
#7
Napisano 07.09.2011 14:11
#9
Napisano 10.09.2011 12:51
A ichyba coś jest nietak bo nie niszczy się po 1 uzyciu ....
dodam ze gdy ktos postawi to dzialko przed koncem rundy i gdy się zakonczy to w nowej rundzie znów ono jest w tym samym miejscu i zabija wszystkich chociaz jest nowa runda .......
#10
Napisano 10.09.2011 12:52
#11
Napisano 10.09.2011 15:05
Elo dało by rade zrobić tak aby miało zasięg taki jak bomba oraz dawalo takie dmg w zaleznosci od tego jak daleko od tego jestes + co zrobic zeby w sklepie nie można było kupic w ruletce zeby nielosowało i zeby był bardzo zadki np dostaje sie go raz na 100 zabic ? Bo ten jest tak zrobiony ze zabija wszystkich na mapie ;/
dodam ze gdy ktos postawi to dzialko przed koncem rundy i gdy się zakonczy to w nowej rundzie znów ono jest w tym samym miejscu i zabija wszystkich chociaz jest nowa runda .......
mam jeszcze fajny pomysł żeby w czasie do wybuchu sciemnial sie ekran potem w wybuch oslepial i dawal efekt takiego powielenia obrazu jak ruszasz mysza oraz pisk w tle i fajnei by było zeby lasery odbierały hp np po 5 i przez ten cały czas kiedy lasery dotykają ziemi czesła się ziemia az do wybuchu.
albo zrobic coś ala w Gears of war ze masz pistolet z laserowym celownikiem i tam gdzie byc nacelowal tam by były te promienie ?
#12
Napisano 11.09.2011 10:52
@matti9410, napisz to w odpowiednim dziale ( scrypting/pluginy )lub rzuc pomysł w oryginalnym temacie ( link na samym początku )
#13
Napisano 11.09.2011 20:50
#14
Napisano 12.09.2011 12:32
Ja go używam i poprawnie działa w 100% możliwe że koliduje się u ciebie z jakimś pluginem i to już wina twojego serwera.
#15
Napisano 25.09.2011 15:08
Teraz żeby skorzystać z działka wystarczy użyć komendy "useperk"
codperk_dzialoorbitalne.sma 13,39 KB 97 Ilość pobrań
codperk_dzialoorbitalne.amxx
#17
Napisano 30.09.2011 16:36
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
CoD Nowy
perk zwiększający wytrzymałość pekuNapisany przez Rafii, 05.03.2024 cod nowy |
|
||||
|
CoD Nowy
Modele KlasyNapisany przez Puni07, 11.02.2024 cod nowy |
|
|||
CoD Nowy
Problem z dywizjąNapisany przez Puni07, 08.02.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Misjedodac exp Napisany przez Anonimowy09, 08.01.2024 cod nowy |
|
||||
CoD Nowy
Broń z cso do klasy postaciNapisany przez Voltia, 12.02.2023 cod nowy |
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych