←  Pluginy AMXX

AMXX.pl: Support AMX Mod X i SourceMod

»

Działko kierowane przez gracza

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 04.09.2011

Działko kierowane przez gracza v0.2
by diablix

Dołączona grafika
  • Jest to plugin a w zasadzie "Bibloteka zamknięta w pluginie amxx", która pozwala na utworzenie działka którym sam steruje gracz.
Przykładowe zastosowanie w pluginie





#include <amxmodx>

#include "dzialko.inl"

#define VERSION "0.1"

public plugin_init() {
register_plugin("Test z dzialkiem", VERSION, "Diablix")

register_clcmd("say /test", "cmdTest");
}

public cmdTest(id){
diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0);
}


Postawi działko naprzeciwko gracza o indeksie id, posiadające 100 HP, zadające po 30 obrażeń każdym strzałem, dające możliwość strzalu co sekundę

Dołączona grafika
  • Fakemeta
  • Hamsandwich
Dołączona grafika
  • Dopisujemy dzialko.amxx na końcu plugins.ini (zlokalizowanym w addons/amxmodx/configs)
  • Plik dzialko.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
  • Zawartość archiwum models.zip wypakowujemy do cstrike
Aby skompilować swój plugin używający działko, musisz mieć działko.inl w miejscu gdzie kompilujesz plik!

Załączone pliki


Użytkownik diablix edytował ten post 07.09.2011 15:40
Odpowiedz

  • +
  • -
DarkGL - zdjęcie DarkGL 04.09.2011

przydało by się móc wybierać model działka
Odpowiedz

  • +
  • -
Fili:P - zdjęcie Fili:P 04.09.2011

Mnie się podoba.
Odpowiedz

Skull3D - zdjęcie Skull3D 04.09.2011

No no diablix.
Nie przestajesz mnie zadziwiać co teraz wydasz quake czy minecrafta xD?
A tak co do tematu plugin dobry.
I napraw bledy te ktore znalazl stasiek :D
Odpowiedz

  • +
  • -
A może sma? - zdjęcie A może sma? 04.09.2011

To teraz dodaj na LPM strzelanie normalne z działka, a z PPM rakietnicę :D Jeszcze by się przydały opóźnienia między strzałami :F
Użytkownik A może sma? edytował ten post 04.09.2011 10:27
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 04.09.2011

Dzięki wielkie za poprawienie błędu :)

@DarkGL Może w next wersji coś wymyślę :sex: To samo do A może sma?
Odpowiedz

Skull3D - zdjęcie Skull3D 05.09.2011

Mam pytanie czy dzialko.inl to to samo co .inc czy jakoś inaczej i jak inaczej to możesz to opisać?

Możesz też napisać poradnik jak w innym pluginie pobrać odporność na to dzialko :).
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 05.09.2011

Heh, mój pomysł, moje modele ( kod tfuj :P ) ^^
P.S. Nie uczestniczysz juz w projekcie ?
Użytkownik MarWit edytował ten post 05.09.2011 16:37
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 05.09.2011

@ Skull3D

.inl znajdują się w folderze obok sma a .inc w include

@Marwit

Jasne że uczestniczę, ale chyba opublikowanie tego działka nikomu nie zaszkodzi? :D
Odpowiedz

  • +
  • -
HaDeS From HELL - zdjęcie HaDeS From HELL 06.09.2011

Nie nawet przeciwnie :P
mógł byś dodać do tego jakieś ograniczenie stawiania tych działek np tylko do 2 ??
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 06.09.2011

To sobie możesz przecież pluginem zrobić limity.. ja udostępniam tylko działko :D
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 07.09.2011

Update do wersji 0.2
  • Natyw posiada nowy parametr ! Float:fCd - co ile można strzelać z działka (standardowo co cztery-dziesiąte sekundy)
  • Lekko zoptymalizowany kod
Odpowiedz

  • +
  • -
Kapucha112 - zdjęcie Kapucha112 25.10.2011

L 10/21/2011 - 02:25:50: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "cl_dzialko", hook for "think_Dzialko" not active.
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dzialko.amxx")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] [0] dzialko.sma::plugin_init (line 64)


1 # Po śmierci można dalej strzelać

2 # Działko nawet jak zostanie rozbite to w next rundzie mozna go uzyc [W miejscu gdzie stało dalej strzelasz normalnie]

3 # Błąd w konsoli

4 # Działko nie znika po rundzie

/////////////////////////////////////////////////


Huh naprawiliśmy to razem z Xellathem, a raczej zrobiliśmy re-write tego czegoś.
Przecież tu 90% funkcji nie działa.

Nie dość że co chwile sypie errorami, angle działka się nie obraca [a powinno według kodu który sprawdzałem], nie działa regulacja prędkości [też to naprawiliśmy], a także dodaliśmy delay pomiędzy strzałami w hudzie.
Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 16.11.2011 00:10
Odpowiedz

  • +
  • -
Zullus - zdjęcie Zullus 09.11.2011

Jak postawic to działko ?
Odpowiedz

  • +
  • -
diablix - zdjęcie diablix 10.11.2011

Wszystko masz zawarte w pierwszym poście.
Odpowiedz

  • +
  • -
Zullus - zdjęcie Zullus 10.11.2011

Wszystko wyjasnia się w słowach biblioteka zamiast pluginu, jestem przyzwyczajony jak większośc że to się sciąga i powinno działać, trzeba samemu skompilować z fragmentem dodającym komende albo zrobic oddzielny plik amxx, to dla tych info co sie pogubili jak ja tym bardziej ze nie odpalam tego w cstrike tylko testuje serwerową dystrybujcje Half-Life, pierwszy raz widze zeby ktos tak wrzucał plugin, to jest raczej projekt.



Pozdro

dobra robota diablix
Użytkownik Zullus edytował ten post 10.11.2011 16:54
Odpowiedz

  • +
  • -
MarWit - zdjęcie MarWit 10.11.2011

@up, to jest część pewnego projektu, dlatego udostępniony jest natyw a nie plugin stand-alone
Odpowiedz

ziom555 - zdjęcie ziom555 14.04.2012

Jaka komenda na to :mur:
Odpowiedz

  • +
  • -
radim - zdjęcie radim 18.04.2012

@up
:facepalm:
Nie ma żadnej komendy, jest za to natyw:
diablix_create_cannon(id, iHp, iDamage, Float:fCooldown);


id - Index gracza naprzeciwko ktorego ma byc stworzone dzialko
iHp - Ile hp ma mieć działko
iDamage - Ile ma podstawowo zadawać działko (nie licząć hitboxów)
Float:fCooldown - Co ile mozna strzelać (standardowo co cztery dziesiąte sekundy = 0.4)

Przykładowe użycie:
#include <amxmodx>

#include "dzialko.inl"

#define VERSION "0.1"

public plugin_init() {
        register_plugin("Test z dzialkiem", VERSION, "Diablix")

        register_clcmd("say /test", "cmdTest");
}

public cmdTest(id){
        diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0);
}

Po wpisaniu na say'u "/test", postawi działko naprzeciwko gracza o indeksie id, posiadające 100 HP, zadające po 30 obrażeń każdym strzałem, dające możliwość strzalu co sekundę.
(To samo użycie masz w pierwszym poście, po prostu pozwoliłem sobie "zerżnąć" ; D)
Odpowiedz

  • +
  • -
Barto_12_SAS - zdjęcie Barto_12_SAS 06.05.2012

Sory za odkop ale , czy można jakoś potem "anulować/schować" to działko ? Czy sobie będzie luzem stało i każdy będzie mógł podejść i strzelać z niego ?
Odpowiedz