Działko kierowane przez gracza
diablix
04.09.2011
Działko kierowane przez gracza v0.2
by diablix

Postawi działko naprzeciwko gracza o indeksie id, posiadające 100 HP, zadające po 30 obrażeń każdym strzałem, dające możliwość strzalu co sekundę

Użytkownik diablix edytował ten post 07.09.2011 15:40
by diablix

- Jest to plugin a w zasadzie "Bibloteka zamknięta w pluginie amxx", która pozwala na utworzenie działka którym sam steruje gracz.
#include <amxmodx>
#include "dzialko.inl"
#define VERSION "0.1"
public plugin_init() {
register_plugin("Test z dzialkiem", VERSION, "Diablix")
register_clcmd("say /test", "cmdTest");
}
public cmdTest(id){
diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0);
}
Postawi działko naprzeciwko gracza o indeksie id, posiadające 100 HP, zadające po 30 obrażeń każdym strzałem, dające możliwość strzalu co sekundę

- Fakemeta
- Hamsandwich

- Dopisujemy dzialko.amxx na końcu plugins.ini (zlokalizowanym w addons/amxmodx/configs)
- Plik dzialko.amxx wrzucamy do addons/amxmodx/plugins
- Zawartość archiwum models.zip wypakowujemy do cstrike
Załączone pliki
Użytkownik diablix edytował ten post 07.09.2011 15:40
Skull3D
04.09.2011
No no diablix.
Nie przestajesz mnie zadziwiać co teraz wydasz quake czy minecrafta
?
A tak co do tematu plugin dobry.
I napraw bledy te ktore znalazl stasiek
Nie przestajesz mnie zadziwiać co teraz wydasz quake czy minecrafta

A tak co do tematu plugin dobry.
I napraw bledy te ktore znalazl stasiek

A może sma?
04.09.2011
To teraz dodaj na LPM strzelanie normalne z działka, a z PPM rakietnicę
Jeszcze by się przydały opóźnienia między strzałami :F
Użytkownik A może sma? edytował ten post 04.09.2011 10:27

Użytkownik A może sma? edytował ten post 04.09.2011 10:27
diablix
04.09.2011
Dzięki wielkie za poprawienie błędu 
@DarkGL Może w next wersji coś wymyślę
To samo do A może sma?

@DarkGL Może w next wersji coś wymyślę

Skull3D
05.09.2011
Mam pytanie czy dzialko.inl to to samo co .inc czy jakoś inaczej i jak inaczej to możesz to opisać?
Możesz też napisać poradnik jak w innym pluginie pobrać odporność na to dzialko
.
Możesz też napisać poradnik jak w innym pluginie pobrać odporność na to dzialko

MarWit
05.09.2011
Heh, mój pomysł, moje modele ( kod tfuj
) 
P.S. Nie uczestniczysz juz w projekcie ?
Użytkownik MarWit edytował ten post 05.09.2011 16:37


P.S. Nie uczestniczysz juz w projekcie ?
Użytkownik MarWit edytował ten post 05.09.2011 16:37
diablix
05.09.2011
@ Skull3D
.inl znajdują się w folderze obok sma a .inc w include
@Marwit
Jasne że uczestniczę, ale chyba opublikowanie tego działka nikomu nie zaszkodzi?
.inl znajdują się w folderze obok sma a .inc w include
@Marwit
Jasne że uczestniczę, ale chyba opublikowanie tego działka nikomu nie zaszkodzi?

HaDeS From HELL
06.09.2011
Nie nawet przeciwnie 
mógł byś dodać do tego jakieś ograniczenie stawiania tych działek np tylko do 2 ??

mógł byś dodać do tego jakieś ograniczenie stawiania tych działek np tylko do 2 ??
diablix
06.09.2011
To sobie możesz przecież pluginem zrobić limity.. ja udostępniam tylko działko

diablix
07.09.2011
Update do wersji 0.2
- Natyw posiada nowy parametr ! Float:fCd - co ile można strzelać z działka (standardowo co cztery-dziesiąte sekundy)
- Lekko zoptymalizowany kod
Kapucha112
25.10.2011
L 10/21/2011 - 02:25:50: [HAMSANDWICH] Failed to retrieve classtype for "cl_dzialko", hook for "think_Dzialko" not active.
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dzialko.amxx")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] [0] dzialko.sma::plugin_init (line 64)
1 # Po śmierci można dalej strzelać
2 # Działko nawet jak zostanie rozbite to w next rundzie mozna go uzyc [W miejscu gdzie stało dalej strzelasz normalnie]
3 # Błąd w konsoli
4 # Działko nie znika po rundzie
/////////////////////////////////////////////////
Huh naprawiliśmy to razem z Xellathem, a raczej zrobiliśmy re-write tego czegoś.
Przecież tu 90% funkcji nie działa.
Nie dość że co chwile sypie errorami, angle działka się nie obraca [a powinno według kodu który sprawdzałem], nie działa regulacja prędkości [też to naprawiliśmy], a także dodaliśmy delay pomiędzy strzałami w hudzie.
Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 16.11.2011 00:10
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "dzialko.amxx")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] Run time error 10: native error (native "RegisterHam")
L 10/21/2011 - 02:25:50: [AMXX] [0] dzialko.sma::plugin_init (line 64)
1 # Po śmierci można dalej strzelać
2 # Działko nawet jak zostanie rozbite to w next rundzie mozna go uzyc [W miejscu gdzie stało dalej strzelasz normalnie]
3 # Błąd w konsoli
4 # Działko nie znika po rundzie
/////////////////////////////////////////////////
Huh naprawiliśmy to razem z Xellathem, a raczej zrobiliśmy re-write tego czegoś.
Przecież tu 90% funkcji nie działa.
Nie dość że co chwile sypie errorami, angle działka się nie obraca [a powinno według kodu który sprawdzałem], nie działa regulacja prędkości [też to naprawiliśmy], a także dodaliśmy delay pomiędzy strzałami w hudzie.
Użytkownik Kapucha112 edytował ten post 16.11.2011 00:10
Zullus
10.11.2011
Wszystko wyjasnia się w słowach biblioteka zamiast pluginu, jestem przyzwyczajony jak większośc że to się sciąga i powinno działać, trzeba samemu skompilować z fragmentem dodającym komende albo zrobic oddzielny plik amxx, to dla tych info co sie pogubili jak ja tym bardziej ze nie odpalam tego w cstrike tylko testuje serwerową dystrybujcje Half-Life, pierwszy raz widze zeby ktos tak wrzucał plugin, to jest raczej projekt.
Pozdro
dobra robota diablix
Użytkownik Zullus edytował ten post 10.11.2011 16:54
Pozdro
dobra robota diablix
Użytkownik Zullus edytował ten post 10.11.2011 16:54
MarWit
10.11.2011
@up, to jest część pewnego projektu, dlatego udostępniony jest natyw a nie plugin stand-alone
radim
18.04.2012
@up
Nie ma żadnej komendy, jest za to natyw:
id - Index gracza naprzeciwko ktorego ma byc stworzone dzialko
iHp - Ile hp ma mieć działko
iDamage - Ile ma podstawowo zadawać działko (nie licząć hitboxów)
Float:fCooldown - Co ile mozna strzelać (standardowo co cztery dziesiąte sekundy = 0.4)
Przykładowe użycie:
Po wpisaniu na say'u "/test", postawi działko naprzeciwko gracza o indeksie id, posiadające 100 HP, zadające po 30 obrażeń każdym strzałem, dające możliwość strzalu co sekundę.
(To samo użycie masz w pierwszym poście, po prostu pozwoliłem sobie "zerżnąć" ; D)

Nie ma żadnej komendy, jest za to natyw:
diablix_create_cannon(id, iHp, iDamage, Float:fCooldown);
id - Index gracza naprzeciwko ktorego ma byc stworzone dzialko
iHp - Ile hp ma mieć działko
iDamage - Ile ma podstawowo zadawać działko (nie licząć hitboxów)
Float:fCooldown - Co ile mozna strzelać (standardowo co cztery dziesiąte sekundy = 0.4)
Przykładowe użycie:
#include <amxmodx> #include "dzialko.inl" #define VERSION "0.1" public plugin_init() { register_plugin("Test z dzialkiem", VERSION, "Diablix") register_clcmd("say /test", "cmdTest"); } public cmdTest(id){ diablix_create_cannon(id, 100, 30, 1.0); }
Po wpisaniu na say'u "/test", postawi działko naprzeciwko gracza o indeksie id, posiadające 100 HP, zadające po 30 obrażeń każdym strzałem, dające możliwość strzalu co sekundę.
(To samo użycie masz w pierwszym poście, po prostu pozwoliłem sobie "zerżnąć" ; D)
Barto_12_SAS
06.05.2012
Sory za odkop ale , czy można jakoś potem "anulować/schować" to działko ? Czy sobie będzie luzem stało i każdy będzie mógł podejść i strzelać z niego ?