Witaj, mam problem gdyz mam plugin ktory moze uzywac tylko admin, jaka jest flaga albo hmm, uzywanie wszyscy ale CI co graja w CT, jaka jest na to flaga czy jaki kod, myslalem ze "user" ale jeszcze nie sprawdzalem. Chodzi o to ze chce dac przywileje na uzywanie jakiejs komendy TYLKO graczom w CT.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Flaga dla wszystkich graczy
Temat rozp. KidMafiaw, 03.09.2011 05:23
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 03.09.2011 05:23
#2
Napisano 03.09.2011 06:13
w funkcji, którą wywołuje komenda daj warunek
if(cs_get_user_team(index) & CS_TEAM_CT)
{
//kod
}
#3
Napisano 03.09.2011 11:59
jak będziesz miał z tym problem to daj .sma tego pluginu to pomożemy CI to zrobić. : )
#4
Napisano 03.09.2011 18:53
Chce aby moglo to uzywac TYLKO CT i usunac aby byly same liczby, bez odglosow.
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Countdown Menu"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Aver"
new const Speak[10][] = {
"vox/one.wav",
"vox/two.wav",
"vox/three.wav",
"vox/four.wav",
"vox/five.wav",
"vox/six.wav",
"vox/seven.wav",
"vox/eight.wav",
"vox/nine.wav",
"vox/ten.wav"
}
new gCountdown[33];
new bool:gUse[33];
new gHudSyncObj;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /cd", "CountdownMenu");
register_clcmd("say /countdown", "CountdownMenu");
register_clcmd("say_team /cd", "CountdownMenu");
register_clcmd("say_team /countdown", "CountdownMenu");
gHudSyncObj = CreateHudSyncObj();
}
public plugin_precache()
{
precache_sound("vox/one.wav");
precache_sound("vox/two.wav");
precache_sound("vox/three.wav");
precache_sound("vox/four.wav");
precache_sound("vox/five.wav");
precache_sound("vox/six.wav");
precache_sound("vox/seven.wav");
precache_sound("vox/eight.wav");
precache_sound("vox/nine.wav");
precache_sound("vox/ten.wav");
}
public CountdownMenu(id)
{
if(cs_get_user_team(index) & CS_TEAM_CT)
{
return PLUGIN_HANDLED;
new menu = menu_create("\rSelect a time", "CountdownMenu_Handle");
menu_additem(menu, "\w15 second", "1", 0);
menu_additem(menu, "\w30 second", "2", 0);
menu_additem(menu, "\w45 second", "3", 0);
menu_additem(menu, "\w60 second", "4", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
menu_display(id, menu, 0);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public CountdownMenu_Handle(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
new data[6], szName[64];
new access, callback;
menu_item_getinfo(menu, item, access, data,5, szName,63, callback);
new key = str_to_num(data);
switch(key)
{
case 1:
{
gCountdown[id] = 15;
Countdown(id);
gUse[id] = true;
}
case 2:
{
gCountdown[id] = 30;
Countdown(id);
gUse[id] = true;
}
case 3:
{
gCountdown[id] = 45;
Countdown(id);
gUse[id] = true;
}
case 4:
{
gCountdown[id] = 60;
Countdown(id);
gUse[id] = true;
}
}
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public Countdown(id)
{
set_hudmessage(255, 255, 255, -1.0, 0.28, 2, 0.02, 1.0, 0.01, 0.1, 10);
ShowSyncHudMsg(id, gHudSyncObj, "Countdown: %d", gCountdown[id]);
--gCountdown[id];
if(gCountdown[id] < 10)
{
emit_sound(id, CHAN_VOICE, Speak[gCountdown[id]], 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM);
}
if(gCountdown[id] > 0)
{
set_task(1.0, "Countdown", id);
}
else
{
ShowSyncHudMsg(id, gHudSyncObj, "Times up!");
gUse[id] = false;
}
}
#5
Napisano 03.09.2011 22:10
public CountdownMenu(id)
{
new menu = menu_create("\rSelect a time", "CountdownMenu_Handle");
menu_additem(menu, "\w15 second", "1", 0);
menu_additem(menu, "\w30 second", "2", 0);
menu_additem(menu, "\w45 second", "3", 0);
menu_additem(menu, "\w60 second", "4", 0);
menu_setprop(menu, MPROP_EXIT, MEXIT_ALL);
if(cs_get_user_team(id) & CS_TEAM_CT)
{
menu_display(id, menu, 0);
}
return PLUGIN_HANDLED;
}
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty








