Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

codperk tarczaswat


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ewciak

    Pomocny

  • Girl

Reputacja: 14
Początkujący

  • Postów:54
  • Steam:steam
  • Imię:Ewelina
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 31.08.2011 14:59

Witajcie,

mam problem dotyczący kilku perków na moim codmodzie. Zwyczajnie nie działają;/

tak jest i z tym przypadkiem, nie działają specjalne ustawienia perka tzn. gracz nie jest odporny na miny rakiety.

Od niedawna zaczęłam się interesować tematyką tworzenia, pisania i naprawiania pluginów, dlatego proszę o wyrozumiałość :)

oto sma

/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <fakemeta>

new const perk_name[] = "Tarcza SWAT";
new const perk_desc[] = "Jestes odporny na miny, rakiety oraz dynamit";
new bool:ma_perk[33];
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");

cod_register_perk(perk_name, perk_desc);

RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage")
}
public cod_perk_enabled(id)
ma_perk[id] = true;
public cod_perk_disabled(id)
ma_perk[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!ma_perk[this])
  return HAM_IGNORED;
 
new classname[10]
pev(idinflictor, pev_classname, classname, 9);

if(equal(classname, "mine") || equal(classname, "rocket") || equal(classname, "dynamite"))
  return HAM_SUPERCEDE;
return HAM_IGNORED;
}

  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

Dołączona grafika

#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1227
Godlike

  • Postów:2334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 31.08.2011 15:02

http://amxx.pl/topic...nano-kamizelka/
  • +
  • -
  • 0

#3 Hiroshima

    Godlike

  • Administrator

Reputacja: 1312
Godlike

  • Postów:4968
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Málaga
Offline

Napisano 31.08.2011 15:08

Automatyczna wiadomość


Ten temat został przeniesiony z forum:
AMX Mod X > Problemy z pluginami
do
Mody > Call of Duty Mod > Problemy


  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych