tutaj macie plik .sma do tego pluginy w razie gdyby był potrzebny
a jeżeli nie da się tak to czy mógłby mi ktoś ustawić ta komendę na flagę, a dokładnie na flagę OoOoO
Użytkownik Jesiu edytował ten post 30.08.2011 15:00
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 30.08.2011 14:55
Użytkownik Jesiu edytował ten post 30.08.2011 15:00
Napisano 30.08.2011 15:01
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <amxmisc> new opcja, gracz_id[33], wybrany; new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256]; public plugin_init() { register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_LEVEL_C); register_clcmd("ile","pobierz"); } public AM(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return PLUGIN_HANDLED; new tytul[64]; format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK"); new menu = menu_create(tytul, "AM_handler"); menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1 menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2 menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3 menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4 menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5 menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6 menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public AM_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { Gracz(id); opcja = 1; } case 1: { Gracz(id); opcja = 2; } case 2: { Gracz(id); opcja = 3; } case 3: { Gracz(id); opcja = 4; } case 4: { Gracz(id); opcja = 5; } case 5: { Gracz(id); opcja = 6; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public Gracz(id) { new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; gracz_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0); } menu_display(id, menu); } public Gracz_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } wybrany = gracz_id[item]; get_user_name(wybrany, name, 32); if(opcja == 3) wybierz_perk(id); else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6) wybierz_klase(id); else console_cmd(id, "messagemode ile"); return PLUGIN_HANDLED; } public pobierz(id) { new text[192] read_argv(1,text,191) format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text); dawaj(id) } public dawaj(id) { if(opcja == 1) { cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc)); client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc)); } if(opcja == 2) { new potrzeba; potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1); cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba); client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc)); } } public wybierz_klase(id) { new tytul[64]; format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++) { cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255) menu_additem(menu, nazwa_klasy) } menu_display(id, menu); } public wybierz_klase_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } new klasa[2][65]; if(opcja == 4) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_xp(wybrany, 0); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(wybrany, exp); client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]); } if(opcja == 5) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); new oldclass = cod_get_user_class(wybrany) cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany); cod_set_user_xp(wybrany, exp); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1); cod_set_user_xp(wybrany, exp2); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]); } if(opcja == 6) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); cod_set_user_xp(wybrany, 0); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp); client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public wybierz_perk(id) { new tytul[64]; format(tytul, 63, "\rWybierz perk :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++) { cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255) menu_additem(menu, nazwa_perku); } menu_display(id, menu); } public wybierz_perk_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0); cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255); client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku); return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
If you can dream it, you can do it.
Napisano 30.08.2011 15:05
Napisano 30.08.2011 15:38
ADMIN_ALL - którakolwiek ADMIN_IMMUNITY - flaga "a" ADMIN_RESERVATION - flaga "b" ADMIN_KICK - flaga "c" ADMIN_BAN - flaga "d" ADMIN_SLAY - flaga "e" ADMIN_MAP - flaga "f" ADMIN_CVAR - flaga "g" ADMIN_CFG - flaga "h" ADMIN_CHAT - flaga "i" * ADMIN_VOTE - flaga "j" ADMIN_PASSWORD - flaga "k" ADMIN_RCON - flaga "l" ADMIN_LEVEL_A - flaga "m" ADMIN_LEVEL_B - flaga "n" ADMIN_LEVEL_C - flaga "o" ADMIN_LEVEL_D - flaga "p" ADMIN_LEVEL_E - flaga "q" ADMIN_LEVEL_F - flaga "r" ADMIN_LEVEL_G - flaga "s" ADMIN_LEVEL_H - flaga "t" ADMIN_MENU - flaga "u" ADMIN_ADMIN - flaga "y" ADMIN_USER - flaga "z"
Użytkownik Juma edytował ten post 30.08.2011 15:38
Napisano 30.08.2011 20:30
Napisano 31.08.2011 01:11
Napisano 31.08.2011 01:59
Napisano 31.08.2011 02:02
Użytkownik Agent edytował ten post 31.08.2011 02:03
Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA
Napisano 31.08.2011 12:12
/* Plugin generated by AMXX-Studio */ #include <amxmodx> #include <codmod> #include <amxmisc> new opcja, gracz_id[33], wybrany; new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256]; public plugin_init() { register_clcmd("say /codadmin", "AM", ADMIN_IMMUNITY); register_clcmd("ile","pobierz"); } public AM(id) { if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_LEVEL_H)) return PLUGIN_HANDLED; new tytul[64]; format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK"); new menu = menu_create(tytul, "AM_handler"); menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1 menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2 menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3 menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4 menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5 menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6 menu_display(id, menu); return PLUGIN_HANDLED; } public AM_handler(id, menu, item) { if(!is_user_connected(id)) return PLUGIN_CONTINUE; if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } switch(item) { case 0: { Gracz(id); opcja = 1; } case 1: { Gracz(id); opcja = 2; } case 2: { Gracz(id); opcja = 3; } case 3: { Gracz(id); opcja = 4; } case 4: { Gracz(id); opcja = 5; } case 5: { Gracz(id); opcja = 6; } } return PLUGIN_CONTINUE; } public Gracz(id) { new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler"); for(new i=0, n=0; i<=32; i++) { if(!is_user_connected(i)) continue; gracz_id[n++] = i; new nazwa_gracza[64]; get_user_name(i, nazwa_gracza, 63) menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0); } menu_display(id, menu); } public Gracz_handler(id, menu, item) { if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } wybrany = gracz_id[item]; get_user_name(wybrany, name, 32); if(opcja == 3) wybierz_perk(id); else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6) wybierz_klase(id); else console_cmd(id, "messagemode ile"); return PLUGIN_HANDLED; } public pobierz(id) { new text[192] read_argv(1,text,191) format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text); dawaj(id) } public dawaj(id) { if(opcja == 1) { cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc)); client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc)); } if(opcja == 2) { new potrzeba; potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1); cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba); client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc)); } } public wybierz_klase(id) { new tytul[64]; format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++) { cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255) menu_additem(menu, nazwa_klasy) } menu_display(id, menu); } public wybierz_klase_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu) return PLUGIN_CONTINUE; } new klasa[2][65]; if(opcja == 4) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_xp(wybrany, 0); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(wybrany, exp); client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]); } if(opcja == 5) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); new oldclass = cod_get_user_class(wybrany) cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany); cod_set_user_xp(wybrany, exp); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1); cod_set_user_xp(wybrany, exp2); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]); } if(opcja == 6) { new exp = cod_get_user_xp(wybrany); cod_set_user_xp(wybrany, 0); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64); cod_set_user_class(wybrany, item, 1); cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64); cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp); client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]); } return PLUGIN_CONTINUE; } public wybierz_perk(id) { new tytul[64]; format(tytul, 63, "\rWybierz perk :"); new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler"); for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++) { cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255) menu_additem(menu, nazwa_perku); } menu_display(id, menu); } public wybierz_perk_handler(id, menu, item) { if(item++ == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0); cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255); client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku); return PLUGIN_HANDLED; } /* AMXX-Studio Notes - DO NOT MODIFY BELOW HERE *{\\ rtf1\\ ansi\\ deff0{\\ fonttbl{\\ f0\\ fnil Tahoma;}}\n\\ viewkind4\\ uc1\\ pard\\ lang1045\\ f0\\ fs16 \n\\ par } */
Napisano 31.08.2011 12:50
#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Nowy"
#define VERSION "0.1"
#define AUTHOR "Sebul"
new opcja, gracz_id[33], wybrany;
new ilosc[33], name[33], nazwa_perku[256], nazwa_klasy[256];
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_clcmd("say /codadmin", "AM");
register_clcmd("ile","pobierz");
}
public AM(id)
{
if(!(get_user_flags(id) & ADMIN_IMMUNITY))
return PLUGIN_HANDLED;
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rCOD Admin Menu \wby MieTeK");
new menu = menu_create(tytul, "AM_handler");
menu_additem(menu, "Dodaj \rEXP");//1
menu_additem(menu, "Ustaw \rLVL");//2
menu_additem(menu, "Daj \rItem");//3
menu_additem(menu, "Przenies \rEXP");//4
menu_additem(menu, "Zamien \rEXP");//5
menu_additem(menu, "Zsumuj \rEXP");//6
menu_display(id, menu);
return PLUGIN_HANDLED;
}
public AM_handler(id, menu, item)
{
if(!is_user_connected(id))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
switch(item)
{
case 0:
{
Gracz(id);
opcja = 1;
}
case 1:
{
Gracz(id);
opcja = 2;
}
case 2:
{
Gracz(id);
opcja = 3;
}
case 3:
{
Gracz(id);
opcja = 4;
}
case 4:
{
Gracz(id);
opcja = 5;
}
case 5:
{
Gracz(id);
opcja = 6;
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public Gracz(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz gracza:", "Gracz_handler");
for(new i=0, n=0; i<=32; i++)
{
if(!is_user_connected(i))
continue;
gracz_id[n++] = i;
new nazwa_gracza[64];
get_user_name(i, nazwa_gracza, 63)
menu_additem(menu, nazwa_gracza, "0", 0);
}
menu_display(id, menu);
}
public Gracz_handler(id, menu, item)
{
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
wybrany = gracz_id[item];
get_user_name(wybrany, name, 32);
if(opcja == 3)
wybierz_perk(id);
else if(opcja == 4 || opcja == 5 || opcja == 6)
wybierz_klase(id);
else
console_cmd(id, "messagemode ile");
return PLUGIN_HANDLED;
}
public pobierz(id)
{
new text[192]
read_argv(1,text,191)
format(ilosc, charsmax(ilosc), "%s", text);
dawaj(id)
}
public dawaj(id)
{
if(opcja == 1)
{
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+str_to_num(ilosc));
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i EXP", name, str_to_num(ilosc));
}
if(opcja == 2)
{
new potrzeba;
potrzeba = cod_get_level_xp(str_to_num(ilosc)-1);
cod_set_user_xp(wybrany, potrzeba);
client_print(id, print_chat, "Ustawiles graczowi %s %i LVL", name, str_to_num(ilosc));
}
}
public wybierz_klase(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, sizeof(tytul), "\rNa jaka klase :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_klase_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_classes_num(); i++)
{
cod_get_class_name(i, nazwa_klasy, 255)
menu_additem(menu, nazwa_klasy)
}
menu_display(id, menu);
}
public wybierz_klase_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu)
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new klasa[2][65];
if(opcja == 4)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
client_print(id, print_chat, "Przeniosles EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 5)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
new oldclass = cod_get_user_class(wybrany)
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
new exp2 = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, exp);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_class(wybrany, oldclass, 1);
cod_set_user_xp(wybrany, exp2);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
client_print(id, print_chat, "Zamieniles EXP graczowi %s miedzy klasa %s a klasa %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
if(opcja == 6)
{
new exp = cod_get_user_xp(wybrany);
cod_set_user_xp(wybrany, 0);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[0], 64);
cod_set_user_class(wybrany, item, 1);
cod_get_class_name(cod_get_user_class(wybrany), klasa[1], 64);
cod_set_user_xp(wybrany, cod_get_user_xp(wybrany)+exp);
client_print(id, print_chat, "Zsumowales EXP graczowi %s z klasy %s na klase %s", name, klasa[0], klasa[1]);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public wybierz_perk(id)
{
new tytul[64];
format(tytul, 63, "\rWybierz perk :");
new menu = menu_create(tytul, "wybierz_perk_handler");
for(new i=1; i<=cod_get_perks_num(); i++)
{
cod_get_perk_name(i, nazwa_perku, 255)
menu_additem(menu, nazwa_perku);
}
menu_display(id, menu);
}
public wybierz_perk_handler(id, menu, item)
{
if(item++ == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cod_set_user_perk(wybrany, item, -1, 0);
cod_get_perk_name(item++, nazwa_perku, 255);
client_print(id, print_chat, "Dales graczowi %s perk %s", name, nazwa_perku);
return PLUGIN_HANDLED;
}
Posiadam TBM (inaczej PTB), które działa dużo lepiej niż zwykłe PTB, nawet na modach z lvlami. Zainteresowany? Proszę bardzo
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych