Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

sXe PROBLEM... I TO JAKI ?!


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
12 odpowiedzi w tym temacie

#1 soar

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • GG:
Offline

Napisano 13.01.2008 00:27

Elo, mam taki problem ,że już nie mam pojęcia jak go rozwiązac... Otóż mam wszystko zainstalowane jak trzeba, lecz i tak z mojego wlasnego serwa mnie kickuje " Kicked :sXe Injected is required on this server, download from www.sxe-injected.com" wlaczam zawsze sxe przed Csem, jak dodaje +ip xx.xx.xx.xx do elementu docelowego to pisze coudn't allocate port 27015 jak serwa zakładam. Jak włączam csa przez HL też to samo... WSZYSKO OK A I TAK KICKUJE
POMOCY !!

Załączam jpg

Załączone grafiki

  • sxe.JPG

  • +
  • -
  • 0

#2 XvAK

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:44
  • GG:
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 13.01.2008 00:41

soar, może masz starą wersje?
  • +
  • -
  • 0

#3 sWH?

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:40
Offline

Napisano 13.01.2008 02:41

No pewnie stara wersja lub SP 1 ?
  • +
  • -
  • 0

#4 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 13.01.2008 12:11

po pierwsze sciagnij pliki serwera z www.sxe-cs.blo.pl (windows server) i je podmien a po drugie do skrotu zamiast +ip .... dopisz +servercfgfile server.cfg

#5 soar

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • GG:
Offline

Napisano 13.01.2008 16:37

Mam Service Pack 2 , u was na forum jest napisane : "natomiast jeżeli gracze łączą się przez Internet i sieć LAN sprawa jest troszkę bardziej skomplikowana, w miejsce xx.xx.xx.xx wpisz IP sieciowe (wewnętrzne) a do linii startowej oprócz +servercfgfile server.cfg dopisz IP internetowe (zewnętrzne):" powiedzcie skąd mam wziąć wewnętrzne ip a skad zewnętrzne ?
  • +
  • -
  • 0

#6 Miczu

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 646
Wszechmogący

  • Postów:2862
Offline

Napisano 13.01.2008 17:23

Wewnetrzne to takie jakie widzi sie z wlasnego kompa (jak otwierasz z kompa hlds to masz wewnetrzne IP), IP jakie widzi cie ktos z poza twojej sieci (np. przez internet) to jest twoje zewnetrzne ip.

http://ip.boo.pl/ - tu ci sprawdzi zewnetrzne ip

Oczywiscie oba sposoby na prawdzenie wewnetrznego i zewnetrznego IP, wymagaja bys byl przy komputerze co stawia serwer, wiec jak robisz to przez firme co hostuje to bedzie trzeba innego tricku uzyc :D
  • +
  • -
  • 0

#7 soar

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • GG:
Offline

Napisano 13.01.2008 17:58

Zewnętrzne i wewnętrzne ip poprawnie dodane a zobaczcie co mi wyskakuje :/ a jak zmienie port na 27016 to to samo...

Załączone grafiki

  • sxeee.JPG

  • +
  • -
  • 0

#8 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 14.01.2008 00:29

moze sprobuj wpisac na odwrot te ip, tam gdzie zewnetrzne to wpisz wewnetrzne i na odwrót

#9 soar

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • GG:
Offline

Napisano 14.01.2008 01:34

NIE NO GOŚCIU KOCHAM CIE :D:D:D:D !!!!!!!! DZIAŁA !!!!! WIELKIE DZIĘKI CHŁOPAKI ZA POMOC !!!:] jeszcze neo zwiekszy dzisiaj upload mi i będę miał dwa serwery :D Ps. zapraszam do udziału klanów w tunieju www.ultrasteam.yoyo.pl
  • +
  • -
  • 0

#10 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 14.01.2008 02:12

no to zrobilem maly blad w artykule, gdyby nie Ty to bym go nie poprawil :P

#11 soar

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • GG:
Offline

Napisano 14.01.2008 10:18

Już od wczoraj serw śmiga konkret :-D Ps. Będe mógł troche zareklamowac waszą stronkę http://sxe-cs.blo.pl/ ? Bo w turnieju będzie na serwerze sXe a musze klanom dać jakiś namiar na to ?Myśle ,że reklama nie zaszkodzi :D ale nie chce używać bez pozwolenia :lol:
  • +
  • -
  • 0

#12 bicek

    Ja tu tylko sprzątam.

  • Zbanowany

Reputacja: 914
Master

  • Postów:796
  • Lokalizacja:Wieluń
Offline

Napisano 14.01.2008 11:52

głupie pytanie pewnie, ze tak :P mi nawet na tym zależy :)

#13 soar

    Życzliwy

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:23
  • GG:
Offline

Napisano 14.01.2008 12:57

Hehe :D ale lepiej wcześniej zapytać niż mieć później problemy :D
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych