Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 29.08.2011 14:48
Witam. Proszę O Zrobienie W podstawowym Cod Modzie Sklep W Którym Jest : NoRecoil za 5 monet
1/4 z he za 4 monety
Speed za 4 monety.
1/4 z he za 4 monety
Speed za 4 monety.
#2
Napisano 29.08.2011 14:56
Sklep raczej mozna osobno zrobic, po co wpychac go do cod'a ??
#3
Napisano 29.08.2011 15:00
To Podaj Mi Link Do owego sklepu
#5
Napisano 29.08.2011 15:14
To Cod Nowy..
#6
Napisano 29.08.2011 15:16
A do którego byś chciał ? 
Daje mój sklep z CODA
Daje mój sklep z CODA
public Sklep(id)
{
new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle");
menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$");
menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$");
menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r6000$");
menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r16000$");
menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r8000$");
menu_display(id, menu);
}
public Sklep_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk CodG/select");
if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
menu_display(id, menu);
new kasa_gracza = cs_get_user_money(id);
new hp = get_user_health(id);
switch(item)
{
case 0:
{
new koszt = 1500;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=20;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal");
}
case 1:
{
new koszt = 3000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=50;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine");
}
case 2:
{
new koszt = 6000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id])
{
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony.");
return PLUGIN_CONTINUE;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
new ammount=100;
new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id];
set_user_health(id, nowe_zdrowie);
ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine");
}
case 3:
{
new koszt = 16000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez;
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!");
SprawdzPoziom(id);
}
case 4:
{
new koszt = 8000;
if (kasa_gracza<koszt)
{
ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!");
return PLUGIN_HANDLED;
}
cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt);
DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public DajPrzedmiotX(id, przedmiot)
{
UsunPrzedmiot(id);
informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot;
ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]);
switch(przedmiot)
{
case 1:
{
set_user_footsteps(id, 1);
}
case 2:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6);
}
case 3:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11);
}
case 5:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9);
}
case 6:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150);
set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]);
}
case 7:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4);
}
case 8:
{
if(klasa_gracza[id] == Komandos)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 9:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3);
ZmienUbranie(id, 0);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 10:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8);
give_item(id, "weapon_hegrenade");
}
case 12:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4);
}
case 13:
{
give_item(id, "weapon_awp");
}
case 15:
{
if(klasa_gracza[id] == Bojownik)
DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1));
}
case 16:
{
set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE);
}
case 19:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1;
}
case 26:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6);
}
case 27:
{
informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3;
}
}
}
Użytkownik Hajtowy edytował ten post 29.08.2011 15:17
#7
Napisano 29.08.2011 15:25
Jesli masz Taki Sklep To Współczuje.
Chodzi Mi :
NoRecoil za 5 monet
1/4 z he za 4 monety
Speed za 4 monety.
Czytaj Uważnie -,-
Chodzi Mi :
NoRecoil za 5 monet
1/4 z he za 4 monety
Speed za 4 monety.
Czytaj Uważnie -,-
#8
Napisano 29.08.2011 16:10
A sma z du*y mam sobie wziąć?
#9
Napisano 29.08.2011 17:16
A sma z du*y mam sobie wziąć?
Napisałem że Podstawowy Cod Mod.. By QTM peyote.
https://forums.allie...ad.php?t=148537
#10
Napisano 29.08.2011 17:36
W podstawowym nie ma monet?!
Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Pilne
Asysty i zemsta oraz medyk - nie działają!Napisany przez kabezecik, 27.01.2017 |
|
|
|||
Inny
Modyfikacja ZombieNapisany przez Asuna, 12.04.2013 |
|
|
|||
CoD Nowy
[PILNE] Prosba o KlaseDaje + Napisany przez Windsor, 28.04.2012 |
|
|
|||
![]() |
[ROZWIĄZANE] Klasa [PILNE!!!]Bombowiec Napisany przez Windsor, 19.04.2012 |
|
|
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty










