Witam. Proszę O Zrobienie W podstawowym Cod Modzie Sklep W Którym Jest : NoRecoil za 5 monet
1/4 z he za 4 monety
Speed za 4 monety.
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
9 replies to this topic
#1
Posted 29.08.2011 14:48
#2
Posted 29.08.2011 14:56
Sklep raczej mozna osobno zrobic, po co wpychac go do cod'a ??
#3
Posted 29.08.2011 15:00
To Podaj Mi Link Do owego sklepu
#5
Posted 29.08.2011 15:14
To Cod Nowy..
#6
Posted 29.08.2011 15:16
A do którego byś chciał ?
Daje mój sklep z CODA
Daje mój sklep z CODA
public Sklep(id) { new menu = menu_create("Sklepik:", "Sklep_Handle"); menu_additem(menu, "Ketonal \r[Leczy 20 HP] \yKoszt: \r1500$"); menu_additem(menu, "Flegamina \r[Leczy 50 HP] \yKoszt: \r3000$"); menu_additem(menu, "Aspirina \r[Leczy 100 HP] \yKoszt: \r6000$"); menu_additem(menu, "Super Doswiadczenie \r[Dodaje 100 EXP] \yKoszt: \r16000$"); menu_additem(menu, "Losowy Item \r[Dostajesz losowy Item] \yKoszt: \r8000$"); menu_display(id, menu); } public Sklep_Handle(id, menu, item) { client_cmd(id, "spk CodG/select"); if(item == MENU_EXIT) { menu_destroy(menu); return PLUGIN_CONTINUE; } menu_display(id, menu); new kasa_gracza = cs_get_user_money(id); new hp = get_user_health(id); switch(item) { case 0: { new koszt = 1500; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=20; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Ketonal"); } case 1: { new koszt = 3000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=50; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Flegamine"); } case 2: { new koszt = 6000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy."); return PLUGIN_CONTINUE; } if(hp >= maksymalne_zdrowie_gracza[id]) { ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Jestes w pelni uleczony."); return PLUGIN_CONTINUE; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); new ammount=100; new nowe_zdrowie = (hp+ammount<maksymalne_zdrowie_gracza[id])? hp+ammount: maksymalne_zdrowie_gracza[id]; set_user_health(id, nowe_zdrowie); ColorChat(id,GREEN,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Aspirine"); } case 3: { new koszt = 16000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); doswiadczenie_gracza[id] += doswiadczenie_za_kasez; ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Kupiles^x03 Super Doswiadczenie!"); SprawdzPoziom(id); } case 4: { new koszt = 8000; if (kasa_gracza<koszt) { ColorChat(id,RED,"[SKLEP]^x01 Nie masz wystarczajacej ilosci pieniedzy!"); return PLUGIN_HANDLED; } cs_set_user_money(id, kasa_gracza-koszt); DajPrzedmiotX(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } } return PLUGIN_CONTINUE; } public DajPrzedmiotX(id, przedmiot) { UsunPrzedmiot(id); informacje_przedmiotu_gracza[id][0] = przedmiot; ColorChat(id, GREEN, "[SKLEP]^x01 Wylosowales^x03 %s^x01.", nazwy_przedmiotow[informacje_przedmiotu_gracza[id][0]]); switch(przedmiot) { case 1: { set_user_footsteps(id, 1); } case 2: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3,6); } case 3: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 11); } case 5: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(6, 9); } case 6: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(100, 150); set_rendering(id,kRenderFxGlowShell,0,0,0 ,kRenderTransAlpha, informacje_przedmiotu_gracza[id][1]); } case 7: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(2, 4); } case 8: { if(klasa_gracza[id] == Komandos) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } case 9: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 3); ZmienUbranie(id, 0); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 10: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(4, 8); give_item(id, "weapon_hegrenade"); } case 12: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(1, 4); } case 13: { give_item(id, "weapon_awp"); } case 15: { if(klasa_gracza[id] == Bojownik) DajPrzedmiot(id, random_num(1, sizeof nazwy_przedmiotow-1)); } case 16: { set_task(5.0, "WyszkolenieSanitarne", id+ZADANIE_WYSZKOLENIE_SANITARNE); } case 19: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 1; } case 26: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = random_num(3, 6); } case 27: { informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = 3; } } }
Edited by Hajtowy, 29.08.2011 15:17.
#7
Posted 29.08.2011 15:25
Jesli masz Taki Sklep To Współczuje.
Chodzi Mi :
NoRecoil za 5 monet
1/4 z he za 4 monety
Speed za 4 monety.
Czytaj Uważnie -,-
Chodzi Mi :
NoRecoil za 5 monet
1/4 z he za 4 monety
Speed za 4 monety.
Czytaj Uważnie -,-
#8
Posted 29.08.2011 16:10
A sma z du*y mam sobie wziąć?
#9
Posted 29.08.2011 17:16
A sma z du*y mam sobie wziąć?
Napisałem że Podstawowy Cod Mod.. By QTM peyote.
https://forums.allie...ad.php?t=148537
#10
Posted 29.08.2011 17:36
W podstawowym nie ma monet?!
Also tagged with one or more of these keywords: Pilne
Asysty i zemsta oraz medyk - nie działają!Started by kabezecik, 27.01.2017 medyk, asysty, pilne |
|
||||
Inny
Modyfikacja ZombieStarted by Asuna, 12.04.2013 inny, zombie, modyfikacja, moda and 3 more... |
|
||||
CoD Nowy
[PILNE] Prosba o KlaseDaje + Started by Windsor, 28.04.2012 cod nowy, klasa, pilne, nowy cod and 1 more... |
|
||||
|
[ROZWIĄZANE] Klasa [PILNE!!!]Bombowiec Started by Windsor, 19.04.2012 klasa, bombowiec, pilne, cod and 4 more... |
|
1 user(s) are reading this topic
0 members, 1 guests, 0 anonymous users