Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

[COD Nowy] Problem z amunicja w mp5.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Aleksiej

    Pomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 28.08.2011 22:12

Mam maly problem z amunicja w MP5, tylko i wylacznie w tej broni (na trzech klasach, ktore ja posiadaja) od czasu do czasu zamiast zamiast 30 i 120 ammo dostaja 30 i 0, czyli jeden magazynek. Nie jestem pewien, ktory public za to odpowiada, wiec wkleje te, ktore byly zmieniane w ostatnim czasie.

Warto dodac, ze gdy juz dojdzie do bugu i kazda z klas ma 30 i 0 to kazda z nich dostaje HE Grenade.



public CurWeapon(id)
{
if(!is_user_connected(id))
return;

new team = get_user_team(id);

if(team > 2)
return;

new bron = read_data(2);

new bronie = (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id] | bronie_druzyny[team] | bronie_dozwolone);

if(!(1<<bron & bronie))
{
new param[2];
param[0] = id;
param[1] = bron;
set_task(0.1, "Strip", _, param, 2);
}

if(cs_get_user_shield(id) && !gracz_ma_tarcze[id])
engclient_cmd(id, "drop", "weapon_shield");

UstawSzybkosc(id);
}




public Strip(param[2])
{
if(is_user_alive(param[0]) && ( 1 <= param[1] <= 30) )
{
new weaponname[22];

get_weaponname(param[1], weaponname, 21);
ham_strip_weapon(param[0], weaponname);
}
}



stock ham_strip_weapon(id, weapon[])
{
if(!equal(weapon, "weapon_", 7) ) return 0
new wId = get_weaponid(weapon)
if(!wId) return 0
new wEnt
while( (wEnt = engfunc(EngFunc_FindEntityByString,wEnt,"classname", weapon) ) && pev(wEnt, pev_owner) != id) {}
if(!wEnt) return 0

if(get_user_weapon(id) == wId) ExecuteHamB(Ham_Weapon_RetireWeapon, wEnt)

if(!ExecuteHamB(Ham_RemovePlayerItem, id, wEnt)) return 0
ExecuteHamB(Ham_Item_Kill ,wEnt)

set_pev(id, pev_weapons, pev(id, pev_weapons) & ~(1<<wId) )
return 1
}



public DajBronie(id)
{
for(new i=1; i < 32; i++)
{
if((1<<i) & (bronie_klasy[klasa_gracza[id]] | bonusowe_bronie_gracza[id]))
{
new weaponname[22];
get_weaponname(i, weaponname, 21);
fm_give_item(id, weaponname);
}
}

if(gracz_ma_tarcze[id])
fm_give_item(id, "weapon_shield");

if(gracz_ma_noktowizor[id])
cs_set_user_nvg(id, 1);

new weapons[32];
new weaponsnum;
get_user_weapons(id, weapons, weaponsnum);
for(new i=0; i<weaponsnum; i++)
if(is_user_alive(id))
if(maxAmmo[weapons[i]] > 0)
cs_set_user_bpammo(id, weapons[i], maxAmmo[weapons[i]]);
}



Oraz cale .sma.

Załączone pliki


Użytkownik Aleksiej edytował ten post 29.08.2011 06:52

  • +
  • -
  • 0

#2 Hajtowy

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:132
  • Lokalizacja:Rzeszów
Offline

Napisano 29.08.2011 12:20

W starym Codzie ammo się dodawało tak :

give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");
give_item(id, "ammo_9mm");

Spróbuj, może zadziała ;)

#3 Aleksiej

    Pomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:61
  • Imię:Abdul
  • Lokalizacja:
Offline

Napisano 30.08.2011 11:50

Mimo wszystko chcialbym zobaczyc czy ktos zna rozwiazanie tego problemu, bo jeszcze jakis czas temu tego nie bylo. Cos jest nie tak skoro przy innych broniach kazdy amunicje dostaje. Dawanie ammo przy kazdym spawnie to ostatecznosc.

Bump.
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych