

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 28.08.2011 10:26
Napisano 28.08.2011 10:28
Napisano 28.08.2011 10:32
Napisano 28.08.2011 10:37
Napisano 28.08.2011 10:42
Napisano 28.08.2011 10:51
{ case Snajper: { give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_deagle"); } case Komandos: { give_item(id, "weapon_deagle"); } case Piechur: { give_item(id, "weapon_m249"); set_user_gravity(id, 0.5); } case Ninja: { give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "weapon_elites"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } case Kamikadze: { give_item(id, "weapon_xm1014"); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case Demolitions: { give_item(id, "weapon_aug"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); ilosc_dynamitow_gracza[id] = 1; } case Rambo: { give_item(id, "weapon_famas"); give_item(id, "weapon_sg552"); } case Medyk: { give_item(id, "weapon_ump45"); give_item(id, "weapon_deagle"); ilosc_apteczek_gracza[id] = 2; } case Szturmowiec: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_deagle"); ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } case Powstaniec: { give_item(id, "weapon_p90"); give_item(id, "weapon_deagle"); give_item(id, "weapon_flashbang"); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 90); } case SWAT: { give_item(id, "weapon_tmp"); give_item(id, "weapon_elites"); give_item(id, "weapon_fiveseven"); give_item(id, "weapon_flashbang"); } case Tropiciel: { give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "weapon_elites"); radar[id] = true; } case Spadochroniarz: { give_item(id, "weapon_mp5navy"); } case Rebeliant: { give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "weapon_p90"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } case MrocznyNinja: { strip_user_weapons(id); give_item(id, "weapon_knife"); give_item(id, "weapon_deagle"); set_user_rendering(id, kRenderFxGlowShell, 0, 0, 0, kRenderTransColor, 45); } case Marynarz: { switch(random(3)) { case 0: give_item(id, "weapon_mp5navy") case 1: give_item(id, "weapon_p90") case 2: give_item(id, "weapon_ak47") } ilosc_rakiet_gracza[id] = 1; } case Inzynier: { give_item(id, "weapon_scout"); give_item(id, "weapon_tmp"); } case Komunista: { give_item(id, "weapon_mac10"); give_item(id, "weapon_m3"); } case Kapitan: { give_item(id, "weapon_m4a1"); give_item(id, "weapon_famas"); give_item(id, "weapon_awp"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } case Maszynista: { give_item(id, "weapon_ak47"); give_item(id, "weapon_elites"); give_item(id, "weapon_hegrenade"); give_item(id, "weapon_flashbang"); give_item(id, "weapon_smokegrenade"); } }
case Terrorysta: { give_item(id, "weapon_galil"); give_item(id, "weapon_elites"); }
case Maszynista: { give_item(id, "ammo_buckshot"); give_item(id, "ammo_buckshot"); give_item(id, "ammo_buckshot"); give_item(id, "ammo_buckshot"); give_item(id, "ammo_buckshot"); }
Napisano 28.08.2011 11:04
Napisano 28.08.2011 11:10
Użytkownik koks edytował ten post 28.08.2011 11:32
Napisano 28.08.2011 11:29
Użytkownik WiWaldi edytował ten post 28.08.2011 11:31
Ammo Text - Stan amunicjiNapisany przez DarkGL, 23.04.2015 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
CoD Nowy
Jaki kod na wykrycie amunicji u gracza?Napisany przez Drago36, 27.12.2013 ![]() |
|
![]() |
||
![]() |
Potrzebuje dźwięku podobny do "uzupełnienia amunicji"Napisany przez Drago36, 24.12.2013 ![]() |
|
![]() |
||
[problem] Item refill_ammoitem dajacy hp + magazynek + 200 armoru za fraga Napisany przez he1st, 02.02.2013 ![]() |
|
![]() |
|||
![]() |
[Pytanie] Jak zrobić item refill_ammoNapisany przez he1st, 01.02.2013 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych