Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Dodanie klasie więcej dmg.


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 VerShinin

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 53
Pomocny

  • Postów:173
  • Lokalizacja:Świdwin
Offline

Napisano 27.08.2011 16:03

Trochę gorzej rozumiem Nowego Cod'a. :X ze starszym idzie mi trochę lepiej..
Ostatnio postanowiłem przenieść klasy na nowy silnik cod, lecz mam jeden problem..

if(ma_perk[idattacker])
  cod_inflict_damage(idattacker, this, 10.0, 0.25, idinflictor, damagebits);
Ta linijka odpowiada za większe dmg +int.

Co muszę zmienić aby dmg nie było zwiększane przez int ?

Czy to jest tak że 10.0 odpowiada za większe obrażenia, a 0.25 za dodatkowe obrażenia od jednego punktu w INT ?
  • +
  • -
  • 0

#2 HaDeS From HELL

    CoD MoD Fanatyk

  • Użytkownik

Reputacja: 161
Profesjonalista

  • Postów:452
  • Lokalizacja:Szczecin
Offline

Napisano 27.08.2011 16:07

to jest tak

10.0 to jest + 10 dmg

a 0.25 to jest tak 1:4 = 0.25 czyli 4 pkt w int dodaje 1 dmg

jak dobrze pamiętam xD
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych