Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Bledy podczas kompilacji


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 Emulov.

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 23.08.2011 19:37

Mam takie bledy podczas kompilacji:

QTM_CodMod.sma(404) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(406) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(408) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(415) : warning 225: unreachable code

KOD:

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{

new Float: velocity[3];

	entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);

		if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)

		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
	}

	return FMRES_IGNORED;

	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);

Linijka 404 to :

entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

Linijka 406 to :

new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);

Linijka 408 to :

if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)

Linijka 415 to :

new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);

Możecie pomoc ?

#2 BaQStiC

    Supra Team

  • Power User

Reputacja: 108
Zaawansowany

  • Postów:628
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Ck / Wroc
Offline

Napisano 23.08.2011 19:41

To sa tylko ostrzezenia nie maja wplywu na dzialanie pluginu...
  • +
  • -
  • 0

#3 Skull3D

    Wszechmogący

  • Zbanowany

Reputacja: 102
Zaawansowany

  • Postów:651
  • Imię:Andrzej
  • Lokalizacja:AMXX.PL
Offline

Napisano 23.08.2011 19:43

W Amxx Studio
Tools a potem Identer
Lub w PawnStudio
Extras a potem Ident Code
I te bledy masz z glowy:
QTM_CodMod.sma(404) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(406) : warning 217: loose indentation
QTM_CodMod.sma(408) : warning 217: loose indentation



#4 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 23.08.2011 19:45

To sa tylko ostrzezenia nie maja wplywu na dzialanie pluginu...


Wiem ze nie wplywaja lecz wole ich nie mieć =]

#5 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.08.2011 20:28

QTM_CodMod.sma(415) : warning 225: unreachable code

Podając tą linijkę nie możemy Ci pomóc - musisz dać całą funkcję. Dlaczego? Dlatego, że ten warning mówi, że dany kod jest nieosiągalny i niewykonywalny.
I to akurat wpływa na pracę pluginu :]

Użytkownik A może sma? edytował ten post 23.08.2011 20:29

  • +
  • -
  • 0

#6 Emulov.

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 7
Nowy

  • Postów:144
  • Imię:Sylwek
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 23.08.2011 23:19

public CmdStart(id, uc_handle)
{
	if(!is_user_alive(id))
	{
		
		new Float: velocity[3];
		
		entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
		
		new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);
		
		if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)
			
		entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
	
	new button = get_uc(uc_handle, UC_Buttons);
	new oldbutton = get_user_oldbutton(id);
	new flags = get_entity_flags(id);
	new clip, ammo, weapon = get_user_weapon(id, clip, ammo);
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11 || klasa_gracza[id] == Rambo)
	{
		if((button & IN_JUMP) && !(flags & FL_ONGROUND) && !(oldbutton & IN_JUMP) && ilosc_skokow_gracza[id] > 0)
		{
			ilosc_skokow_gracza[id]--;
			new Float:velocity[3];
			entity_get_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
			velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
			entity_set_vector(id,EV_VEC_velocity,velocity);
		}
		else if(flags & FL_ONGROUND)
		{	
			ilosc_skokow_gracza[id] = 0;
			if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 11)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
			if(klasa_gracza[id] == Rambo)
				ilosc_skokow_gracza[id]++;
		}
	}
	
	if(button & IN_ATTACK)
	{
		new Float:punchangle[3];
		
		if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 20)
			entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
		if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 23)
		{
			entity_get_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
			for(new i=0; i<3;i++) 
				punchangle[i]*=0.9;
			entity_set_vector(id, EV_VEC_punchangle, punchangle);
		}
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 28 && button & IN_JUMP && button & IN_DUCK && flags & FL_ONGROUND && get_gametime() > informacje_przedmiotu_gracza[id][1]+4.0)
	{
		informacje_przedmiotu_gracza[id][1] = floatround(get_gametime());
		new Float:velocity[3];
		VelocityByAim(id, 700, velocity);
		velocity[2] = random_float(265.0,285.0);
		entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
	}
	
	if(informacje_przedmiotu_gracza[id][0] == 29)
	{
		if(maxClip[weapon] == -1 || !ammo)
			return FMRES_IGNORED;
		
		if((button & IN_RELOAD && !(oldbutton & IN_RELOAD) && !(button & IN_ATTACK)) || !clip)
		{
			cs_set_user_bpammo(id, weapon, ammo-(maxClip[weapon]-clip));
			new new_ammo = (maxClip[weapon] > ammo)? clip+ammo: maxClip[weapon]
			set_user_clip(id, new_ammo);
		}
	}
	
	return FMRES_IGNORED;
}

Macie całą funkcje. Dacie rade pomoc ? :F

#7 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 547
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 23.08.2011 23:34

public CmdStart(id, uc_handle)
{
if(!is_user_alive(id))
{

new Float: velocity[3];

entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);

new Float: speed = floatsqroot(velocity[0]*velocity[0]+velocity[1]*velocity[1]+velocity[2]*velocity[2]);

if(szybkosc_gracza[id] > speed*1.8)

entity_set_int(id, EV_INT_flTimeStepSound, 300);
}

return FMRES_IGNORED; // usuń tą linijke

//dalszy kod

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych