Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
- - - - -

Blokada błędnych wiadomościMSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no tar


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
17 odpowiedzi w tym temacie

#1 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.08.2011 15:04

*
Popularny

Blokada błędnych wiadomości

Dołączona grafika
Narzędzie głównie developerskie, ale może się też przydać do poprawiania tych gotowych pluginów. Wyłapuje i blokuje wiadomości typu MSG_ONE i MSG_ONE_UNRELIABLE z niepoprawnym argumentem id. Mogą być one wysyłane tylko do istniejących obecnych na serwerze graczy, co nie zawsze jest sprawdzane i te, które się przedrą powodują crash serwera z podanym w opisie komunikatem

FATAL ERROR (shutting down): MSG_ONE or MSG_ONE_UNRELIABLE with no target entity


Wykryte wadliwe wiadomości są zapisywane w logu

amxmodx/logs/_msg_one.log


Oto przykładowy wynik:
L 08/22/2011 - 15:52:34: Client 0 not found for ScreenFade
L 08/22/2011 - 15:52:34: message_begin(1, 98, {0.0, 0.0, 0.0}, 0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(4096)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(4096)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_short(1)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(255)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 15:52:34: write_byte(120)
L 08/22/2011 - 15:52:34: message_end()

Dołączona grafika
Orpheu

Załączone pliki


  • +
  • -
  • 26

#2 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 22.08.2011 16:45

Hmm loguje też który radziecki plugin dopuścił się takiego czynu? Mógłbyś coś takiego zrobić bynajmniej wiedziałbym gdzie szukać ;P

Użytkownik dram edytował ten post 22.08.2011 16:50

  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#3 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.08.2011 19:19

W logach masz numer i nazwę wiadomości (u mnie ScreenFade) oraz wszystkie przekazane parametry, na pewno na start możesz wykluczyć kilka pluginów, które na pewno nie powodują crasha :) żeby ustalić, który plugin wysłał wiadomość; musiałbym złapać hook funkcji z amxx, a do tego brakuje mi doświadczenia z Orpheu
  • +
  • -
  • 0

#4 dram

    Wszechwidzący

  • Użytkownik

Reputacja: 16
Początkujący

  • Postów:277
  • Lokalizacja:xxxx
Offline

Napisano 22.08.2011 21:01

L 08/22/2011 - 21:57:12: Client 20 not found for ScoreAttrib
L 08/22/2011 - 21:57:12: message_begin(1, 84, {0.0, 0.0, 0.0}, 20)
L 08/22/2011 - 21:57:12: write_byte(11)
L 08/22/2011 - 21:57:12: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 21:57:12: message_end()


L 08/22/2011 - 21:57:10: Client 16 not found for AmmoX
L 08/22/2011 - 21:57:10: message_begin(1, 99, {0.0, 0.0, 0.0}, 16)
L 08/22/2011 - 21:57:10: write_byte(10)
L 08/22/2011 - 21:57:10: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 21:57:10: message_end()


L 08/22/2011 - 21:57:10: Client 16 not found for CurWeapon
L 08/22/2011 - 21:57:10: message_begin(1, 66, {0.0, 0.0, 0.0}, 16)
L 08/22/2011 - 21:57:10: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 21:57:10: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 21:57:10: write_byte(0)
L 08/22/2011 - 21:57:10: message_end()


L 08/22/2011 - 21:57:08: Client 2 not found for ReqState
L 08/22/2011 - 21:57:08: message_begin(1, 65, {0.0, 0.0, 0.0}, 2)
L 08/22/2011 - 21:57:08: message_end()


Przeszukałem prawie każdy plugin "można tak powiedzieć", czy są jakieś inne funkcje z fakemety które działają na wiadomościach ? NP.
(to nie jest funkcja z fakemety:O)
(i to nie prawda ;P)
set_user_health(id,150)
co w rzeczywistości(ale zaznaczam że jest to nie prawda)

da

message_begin...

Jest może taka spis takich gotowych funkcji?
  • +
  • -
  • 0
Co oferuje?

Pisanie pluginów amxx/modow itd
Skryptow php

Kontakt na PW LUB GG

#5 R3X

    Godlike

  • Autor tematu
  • Przyjaciel

Reputacja: 2 987
Godlike

  • Postów:4 248
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 22.08.2011 21:52

funckje modułowe pilnują parametrów i wywalają błędy przed ewentualnym wysyłaniem wiadomości do nieistniejących graczy;)

ScoreAttr to pewnie z jakiegoś VIPa, a na resztę to bym polecił Notepad++ i opcję Find in files (nie wiem jak to w polskiej wersji przetłumaczyli, coś jak'Szukaj w plikach'), która wyszuka w każdym .sma nazwy wiadomości
get_user_msgid("NAZWA")


Przydatne linki:
Dokumentacja AMXX.pl: message_const.inc
Half-Life 1 Engine Messages - AlliedModders Wiki
Half-Life 1 Game Events - AlliedModders Wiki
  • +
  • -
  • 2

#6 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 17.02.2012 16:43

Trochę odkopie temat ale ten błąd reqstate pojawia sie na amxx z wyłączonymi wszystkimi pługami , wiec nie mam pojecia jak to usunąć
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#7 ToRRent

    Czempion

  • Power User

Reputacja: 229
Wszechwidzący

  • Postów:861
  • Imię:Łukasz
  • Lokalizacja:Wrocław
Offline

Napisano 18.02.2012 11:02

mi też wywala to regstate jak na serwie siedzi ponad 10 graczy
  • +
  • -
  • 0

#8 Lukes1992

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:2
Offline

Napisano 26.10.2012 20:44

L 10/20/2012 - 12:30:22: [ORPHEU] Invalid function structure "MessageBegin"
L 10/20/2012 - 12:30:22: [AMXX] Displaying debug trace (plugin "msg_one_catch.amxx")
L 10/20/2012 - 12:30:22: [AMXX] Run time error 10: native error (native "OrpheuCreateFunction")
L 10/20/2012 - 12:30:22: [AMXX]	[0] orpheu_stocks.inc::OrpheuGetEngineFunction (line 34)
L 10/20/2012 - 12:30:22: [AMXX]	[1] msg_one_catch_891360.sma::plugin_init (line 21)

Często wywala te błędy...
(27.10.2012 08:37):
Kod w postach (np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach (code/php/spoiler itp), a powyżej 200 linijek tylko w załączniku lub na wklejce.

Użytkownik benio101 edytował ten post 27.10.2012 08:37
Dodanie znacznika CODE

  • +
  • -
  • 1

#9 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 24.07.2013 01:54

żeby ustalić, który plugin wysłał wiadomość; musiałbym złapać hook funkcji z amxx, a do tego brakuje mi doświadczenia z Orpheu

 

Próbuję zidentyfikować błąd w którymś z pluginów już od długa i bez efektu. Jeśli przez minione prawie 2 lata posiadłeś wiedzę tajemną o Orpheu to byś zastanowił się nad modernizacją tego pluginu, na pewno ja i wielu by na tym skorzystało.


Użytkownik Lacostii edytował ten post 24.07.2013 01:55

  • +
  • -
  • 1

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#10 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 25.07.2013 18:59

Podpisuje się pod prośbą, ułatwiło by nam to życie ;)


Dołączona grafika

#11 Shaxu

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 25
Życzliwy

  • Postów:89
  • Imię:Adam
  • Lokalizacja:Olsztyn
Offline

Napisano 30.07.2013 11:23

Również bym bardzo prosił . . .


  • +
  • -
  • 0

#12 Angel of Death

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 33
Życzliwy

  • Postów:150
  • GG:
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Ornontowice
Offline

Napisano 18.08.2013 16:47

Odświeżam temat, czy znajdzie się ktoś kto potrafił by edytować plugin tak by pokazywał on z którego pluginu zostaje wysłana błędna wiadomość?
Bardzo by nam to pomogło, szczególnie posiadaczom COD Mod'a gdzie przeszukiwanie setek plików (czasem bez skutku) jest bardzo uciążliwe ;)


Dołączona grafika

#13 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 11.11.2013 05:44

Sygnatury w załączniku są nieaktualne dla nowego HLDS'a 6027, bez wrzucenia ich są takie error logi:

L 11/11/2013 - 05:23:19: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20131111.log")
L 11/11/2013 - 05:23:19: [ORPHEU] Invalid function structure "MessageBegin"
L 11/11/2013 - 05:23:19: [AMXX] Run time error 10 (plugin "msg_one_catch.amxx") (native "OrpheuCreateFunction") - debug not enabled!
L 11/11/2013 - 05:23:19: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

A po wrzuceniu ich serwer w ogóle nie wstaje.


  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#14 PiraT

    Nowy

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:9
  • Lokalizacja:Daleko
Offline

Napisano 13.11.2013 18:16

Nie dodałeś wszystkich plików. Sygnatury pobierz.


  • +
  • -
  • 0

#15 Lacostii

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 40
Pomocny

  • Postów:172
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 14.11.2013 00:48

Nie dodałeś wszystkich plików. Sygnatury pobierz.

Nie rozumiesz tego co napisałem. Przeczytaj posta.

 

Zbędnie w sumie dodałem logi, gdy sygnatur brak, ale to niczemu nie szkodzi. Sygnatury nie wyglądają na skomplikowane, ale ich edycja wymaga wiedzy, więc byłbym wdzięczny jakby się ktoś pokusił o poprawę by działały dla nowego HLDS ;).


Użytkownik Lacostii edytował ten post 14.11.2013 00:49

  • +
  • -
  • 0

Zapraszam na forum Classic-Zone.pl . ;)


#16 gustlik

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: 5
Nowy

  • Postów:29
  • Imię:Krzysztof
  • Lokalizacja:Bierutów
Offline

Napisano 01.01.2014 14:42

Witam pomógłby mi ktos bo bo mam ten plugin msg_one i cały czas w tym logu _msg_one.log spamuje mi cos takiego 

 

na serwie mam wgranego codmoda 

 

Spoiler


  • +
  • -
  • 0

#17 kamil323

    Pomocny

  • Zbanowany

Reputacja: 6
Nowy

  • Postów:62
  • Lokalizacja:Gdynia
Offline

Napisano 01.01.2014 14:46

to będziesz tak miał niewiem ja też tak mam



#18 Wytępiony

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 2
Nowy

  • Postów:21
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Bystrzyca Kłodzka
Offline

Napisano 02.01.2014 23:27

To znaczy że masz jakiś błąd i powinieneś go naprawić większość codów itp. serwerów ma taki błąd przez co często wywala crashe z powodu błedu msg.






Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych