Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Funkcja odpowiadająca za respawn


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 ogury

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: 43
Pomocny

  • Postów:438
  • Lokalizacja:Internet
Offline

Napisano 21.08.2011 22:54

Witam, poszukuję dokładnego wzoru respawna ( 1/3 szansy na respawna, po 3 sekundach od śmierci).

#2 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 21.08.2011 23:50

Rejestrujesz DeathMSG. Ustawiasz task. Jak obliczyć 30% szansy? Na przykład tak

new iRandom = random_num(1, 100);
if(iRandom <= 30) ExecuteHamB(Ham_CS_RoundRespawn, read_data(2)); // read_data(2) w DeathMsg to id ofiary

  • +
  • -
  • 0

#3 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.08.2011 23:59

Po co losować od 1 do 100 skoro można od 0 do 2 i efekt będzie taki sam?
random(3);

Znaczy inaczej. random(3) da efekt o jaki mu chodziło (1/3 ~ 33%)
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych