Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

jak napisac kod zeby poprawnie dzialalo cvarach


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
7 odpowiedzi w tym temacie

#1 gryziom

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Wazne
  • Lokalizacja:Jestem z Miasta
Offline

Napisano 20.08.2011 08:48

mam cos takiego
public Info(id)
{
		if(get_cvar_num("amx_jakiscvar") == 0){         //jeśli amx_naszcvar jest równy 0
		return PLUGIN_HANDLED;
	}
		else if(get_cvar_num("amx_jakiscvar") == 1){
		ColorChat(id, GREEN, "** ^x03Cos tam niech sie wyswietli")
}
		return PLUGIN_HANDLED; //użyliśmy wcześniej returna, musimy go dać więc i na koniec pluginu
}

chodzi mi o to ze jezeli cvar "amx_jakiscvar" jest rowny 0 to poprostu nic sie nie wyswietla a jezeli "amx_jakiscvar" jest rowny 1 to wyswietla "Cos tam niech sie wyswietli" jak to poprawnie napisac? bo chce zrobic wiadomosci podczas spawnu gracza ale tylko wtedy gdy ten cvar jest ustawiony na 1 ;P a jak 0 to zeby im nie spamowalo

#2 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 20.08.2011 09:01

cvar : amxx_test 0/1 domyślnie "1"
Co runde wyświetli się wiadomość "Cos tam niech sie wyswietli" jeśli cvar będzie na "1" ;]
Kod :
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

new test;

public plugin_init() {
	register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
	RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
	test=register_cvar("amxx_test", "1")
}
public respawn(id)
{
	if(get_pcvar_num(test))
	{
		ColorChat(id, GREEN, "Cos tam niech sie wyswietli")
	}
}

Użytkownik speedkill123 edytował ten post 20.08.2011 09:02

  • +
  • -
  • 1

If you can dream it, you can do it.


#3 gryziom

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Wazne
  • Lokalizacja:Jestem z Miasta
Offline

Napisano 20.08.2011 09:40

no niestety ale to nie dziala tak jakbym chcial ;/ to znaczy moze zle wytlumaczylem ci ale raczej to cos w pluginie jest zle

test=register_cvar("amxx_test", "1") // jezeli tak jest ustawione w pluginie to wyswietla wiadomosc
	test=register_cvar("amxx_test", "0") // a jezeli tak to wiadomosci nie wyswietla

no mozesz sobie pomyslec no co za gosciu przeciez mu o to chodzilo i dziala, ale jezeli w grze za pomoca menu z cvarami zmienie cvar amxx_test z 0 na 1 to wiadomosc sie nie wyswietla a powinno automatycznie zaskoczyc gdy zmieniac będę sobie cvary podczas gry bez zmiany mapy:P

#4 speedkill

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1570
Godlike

  • Postów:2733
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Michał
  • Lokalizacja:Prudnik
Offline

Napisano 20.08.2011 09:48

Musisz cvary zmieniać w amxx.cfg
Podstawowo jest że ma działać
  • +
  • -
  • 0

If you can dream it, you can do it.


#5 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6034
Godlike

  • Postów:10832
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 20.08.2011 09:51

jakbyś potrafił po polsku i dokładnie opisać co chcesz osiągnąć to byśmy ci pomogli
  • +
  • -
  • 0

#6 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 10:27

Chodzi mu o to by jak zmieni cvar podczas gry, to żeby efekt takiego działania był widoczny od razu :P
Przynajmniej ja tak zrozumiałem :D
  • +
  • -
  • 0

#7 gryziom

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: -2
Mniej niż zer0.

  • Postów:9
  • Imię:Wazne
  • Lokalizacja:Jestem z Miasta
Offline

Napisano 20.08.2011 10:28

ну к сожалению но это не дзяля так якбым хцяль; / то есть мозэ зле вытлюмачылем тебе но скорее это цос в плюгине зле <LF><LF> тест = рэгистэр цвар ("амкскс тэст", "1") / / езэльи точно поставленное в плюгине это высветля вядомосц
тест = рэгистэр цвар ("амкскс тэст", "0") / / а езэльи так это вядомосци не высветля <LF><LF><LF><LF> ну мозэш себя помыслец ну что слишком госцю пжецез ему об это ходзилё и дзяля, но езэльи в игре слишком помоца меню с цварами змене цвар амкскс тэст с 0 на 1 это вядомосц се не высветля а должен автоматно заскочыц когда зменяц бэдэ себя цвары во время игры без изменения карты: П

napisalem wyzej w twoim jezyku polskim bo nie wiem w jakim mam juz pisac

Temat do zamkniecia...

Up - no gosciu pomyslal i zrozumial

Użytkownik gryziom edytował ten post 20.08.2011 10:29


#8 A może sma?

    Godlike

  • Power User

Reputacja: 539
Wszechwiedzący

  • Postów:1464
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 20.08.2011 10:52

Nie wiem czy cokolwiek to zmieni ale spróbuj:

#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <colorchat>

#define PLUGIN "New Plug-In"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "speedkill"

public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "respawn", 1)
register_cvar("amxx_test", "1")
}
public respawn(id)
{
if(get_cvar_num(amxx_test))
{
ColorChat(id, GREEN, "Cos tam niech sie wyswietli")
}
}

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych