Witam. Prosiłbym was o modyfikację, która polega na tym, iż broń znika dopiero po 35 sek. od upuszczenia jej przez gracza.
Link do pluginu: Remove Weapons - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Remove WeaponsBroń znika po 35 sek.
Temat rozp. Ircu, 17.08.2011 12:23
4 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 17.08.2011 12:23
#2
Napisano 17.08.2011 15:20
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "RemoveWeapons"
#define VERSION "1.0.1"
#define AUTHOR "R3X"
new gcvarDef,gcvarDrop;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1");
gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
public eventRoundInit(){
new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0)
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid ( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0);
}
}
while(ent);
}
public fwSetModel(ent, model[]){
if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED;
new szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass, 31);
if(equal(szClass,"weaponbox")){
if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl"))
{
remove_task(ent)
set_task(35.0,"removeEnt",ent)
dllfunc(DLLFunc_Think, ent);
return FMRES_IGNORED
}
}else if(equal(szClass,"weapon_shield")){
remove_task(ent)
set_task(35.0,"removeEnt",ent)
return FMRES_IGNORED;
}
return FMRES_IGNORED;
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float(r)
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(b)
set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
return 1
}
public removeEnt(iEnt){
if(!pev_valid(iEnt)) return ;
new szClass[64];
pev(iEnt, pev_classname,szClass, charsmax(szClass));
if(!equal(szClass,"weaponbox") && !equal(szClass,"weapon_shield")) return ;
engfunc(EngFunc_RemoveEntity, iEnt);
}
DarkGL Blog - Programowanie Python , Pawn , C++ i Webdeveloping
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
💸 SellYourSkins.com - Łatwo sprzedaj swoje skiny do CS:GO
💸⇄🃏 Automatyczny Bot Levelowania Steam - LVLUPSteam.com
🛒Coinsy CSGOPolygon Za SMS, PSC, Przelew - CoinSell.pro
Twój Sklep CS2 - CSGOPAKA
Coinsy do CSGOPolygon, CSGO500, CSGOEmpire - CSGOLombard.com
💸 Graj w CS2 / CS 1.6 i zarabiaj - BoostProject.pro
CS2 Gambling Sites and Free Betting Codes - DreamCodes.gg
Otwieraj skrzynki i wygrywaj najlepsze skiny CS2 na SkinsProject.gg
🤑 Accept CS2 skins for online payments and donations - SkinsMoney
Płatności SMS Premium Rate oraz Direct Biling - SimPay.pl
Szukasz noclegu? Kwatery, noclegi, tanie noclegi, wakacje oferty, wczasy nad jeziorem - RuszajWPolske.pl
StreamPay.pl - Legalna platforma do dotacji dla streamerów i twórców
#3
Napisano 18.08.2011 00:20
Prościej, poprawnie [ dllfunc(DLLFunc_Think, ent); usuwa "weaponbox" ] i bez tasków
#include <amxmodx>
#include <fakemeta>
#define PLUGIN "RemoveWeapons"
#define VERSION "1.0.2"
#define AUTHOR "R3X"
new gcvarDef,gcvarDrop;
new gcvarDelay;
public plugin_init() {
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR);
register_forward(FM_SetModel,"fwSetModel",1);
gcvarDrop=register_cvar("amx_remove_dropped","1");
gcvarDef=register_cvar("amx_remove_default","1");
gcvarDelay = register_cvar("amx_remove_delay", "35.0");
register_event("HLTV", "eventRoundInit", "a", "1=0", "2=0");
}
public eventRoundInit(){
new bool:enabled=(get_pcvar_num(gcvarDef)==0)
new ent=-1;
do{
ent=engfunc(EngFunc_FindEntityByString, ent,"classname", "armoury_entity");
if(pev_valid ( ent )) {
set_pev(ent, pev_solid, enabled?SOLID_TRIGGER:SOLID_NOT);
fm_set_rendering(ent,kRenderFxNone, 0,0,0, kRenderTransTexture,enabled?255:0);
}
}
while(ent);
}
public fwSetModel(ent, model[]){
if(get_pcvar_num(gcvarDrop)==0) return FMRES_IGNORED;
new szClass[32];
pev(ent, pev_classname,szClass, 31);
if(equal(szClass,"weaponbox") || equal(szClass,"weapon_shield")){
if(!equal(model, "models/w_backpack.mdl")){
set_pev(ent, pev_ltime, 0.0);
set_pev(ent, pev_nextthink, get_gametime()+get_pcvar_float(gcvarDelay));
return FMRES_HANDLED;
}
}
return FMRES_IGNORED;
}
stock fm_set_rendering(entity, fx = kRenderFxNone, r = 255, g = 255, b = 255, render = kRenderNormal, amount = 16) {
new Float:RenderColor[3]
RenderColor[0] = float(r)
RenderColor[1] = float(g)
RenderColor[2] = float(b)
set_pev(entity, pev_renderfx, fx)
set_pev(entity, pev_rendercolor, RenderColor)
set_pev(entity, pev_rendermode, render)
set_pev(entity, pev_renderamt, float(amount))
return 1
}
#4
Napisano 18.08.2011 17:19
Dzięki! Plusiki dla panów i można zamknąć.
#5
Napisano 18.08.2011 17:23
Wiadomość wygenerowana automatycznie
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.
Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Ten temat został zamknięty przez moderatora.
Powód: Rozwiązane
Jeśli się z tym nie zgadzasz,
raportuj ten post, a moderator lub administrator rozpatrzy go ponownie.Z pozdrowieniami,
Zespół AMXX.PL
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









