Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Party czyli grajmy razem.
#21
Napisano 08.11.2011 06:49
Serwer z Diablo w 2019 ? Cs-Rebels[DiabloMod] - 188.165.21.245:27215
#22
Napisano 08.11.2011 15:56
#23
Napisano 08.11.2011 16:42
#24
Napisano 08.11.2011 17:23
#25
Napisano 08.11.2011 19:12
O ile się nie mylę to oni też napisali amxbans więc nie dziwota że mają takie coś.Nowy pomysł
Niektóre diablo od 2009-2010 roku z tym śmigają..
Jeszcze bez zapisu SQL widziałem diablomoda z party,
A jak pykałem u rusków na jakimś war3fcie to mieli to samo tylko ostro rozbudowane
[Tickety na EXP, Booster dla słabszych graczy, Jezeli gracz nie zabija to jego koledzy z teamu maja ogólnego boosta by nadrobić straty za noobka]
Mam plugin na party , ale zrobiłem je tylko na 2 osoby i bez bajerów [Tag na czacie dla każdego w party, smuga za liderem, lista party, przekazywanie leadera, vicelider - no ale szału nie ma bo expa rozdaje statycznie 50% + 10% bonusu za każdego członka]
Tak więc uważam że rozdawanie expa w sposób bardziej dynamiczny będzie bardziej adekwatne dla diablomoda.
Mógłbym udostępnić to party, ale trochę roboty jest bo to kod roboczy i wymaga kilku poważnych przeróbek w standardowym diablo[Ponieważ pisane były pod diablo z api, działającego na zasadzie nowego coda]
Ja mam Party tylko na jedną mam na next nie przechodzi, osobiście nie myślę że to jest problem bo jest łatwe menu można szybko wszcząć to samo Party, oczywiście myślałem żeby się zapisywało na next mapy. Zastanawiałem się czy nvault czy sql, ja bardziej byłem za sql bo można web staty itp., jasne że w nvault też można coś takiego zrobić choć w sql wydaję mi się to bardziej proste.
Będzie, nie mówię że dziś czy jutro ale będzie.Kod nie będzie udostępniony.
Użytkownik KariiO edytował ten post 08.11.2011 19:13
#26
Napisano 08.11.2011 19:56
Co do systemu .
Party - To na jedną mape powinno być , bo jak zrobisz to na pare map to już z tego wyjdzie "Gildia" niż Party .
Mozesz zrobić wtedy 2 osobne "Modyfikacje"
#27
Napisano 08.11.2011 20:07
#28
Napisano 08.11.2011 21:00
#29
Napisano 08.11.2011 21:14
Party szybko może się wzbogacić w właściwości z gildiparty a gildia to wg mnie trochę więcej jak "party z zapisem na kolejne mapy "
Co masz na myśli więcej ?
#30
Napisano 08.11.2011 21:27
#31
Napisano 08.11.2011 21:54
Nie zawsze się gra z tymi samymi osobami, poza tym utworzenie nowego party to 30sekund razem z wysłaniem zaproszenia i akceptacją.
Co do gildii, to wszystko zależy od ogólnego wyglądu.
U siebie mam rozwiązanie ; 5% expa którego zdobędą gracze, zamienia się w punkty gildiowe i za nie można kupować jakieś tam boosty i ulepszenia, dodatkowo w gildii są limity członków i aby je zmniejszyć trzeba płacić tymi punktami.
Testowanie integracji poszczególnych sub-pluginów. Zwiększanie możliwości i optymalizacja kodu.
CodMod MW2 [100%]
Całkowicie nowy silnik z tworzeniem własnych klas z własnymi nazwami! Proste w obsłudze API, nie nawiązuje niczym do Codów podróbek [OGóLNODOSTĘPNYCH]. Nowy system killstreak, misje, rewardy xp, samochody, samoloty, bombowce, ekwipunek, zrzuty zaopatrzenia, npc
Testować można na moim forum
#32
Napisano 19.11.2011 13:46
#33
Napisano 23.12.2011 10:46
#34
Napisano 23.12.2011 13:05
Użytkownik *MARIUSZ* edytował ten post 23.12.2011 13:05
#35
Napisano 23.12.2011 13:13
#36
Napisano 23.12.2011 14:33
Użytkownik Niby co ? :P edytował ten post 23.12.2011 14:34
#37
Napisano 27.12.2011 14:37
Serwer z Diablo w 2019 ? Cs-Rebels[DiabloMod] - 188.165.21.245:27215
#38
Napisano 27.12.2011 15:56
#39
Napisano 27.12.2011 16:16
@Niby co ? dobrze ze ktos ci dal :F
#40
Napisano 27.12.2011 16:41
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych