
[Blok Ciałem ?]
- Gdy tt kampi na platformie
- CT skacze po bunnyhopie, do platformy
- CT dotknie T (T blokuje CT)
- CT spadaja
- CT zostanie zraniony (gdy spadnie)
- T blokuje cialem CT
Przetłumaczył Skull3D dla amxx.pl
Źródło: AlliedModders - Powered by vBulletin

BodyBlock_Status | Plugin wlaczony/wylaczony BodyBlock_Classname | Set Classname of ur Blockmaker. BodyBlock_Bunnyhop | Blockmaker Numer: Bunnyhop (Numer blocka bunnyhop) BodyBlock_NoSlowdownBunnyhop | Blockmaker Numer: NoSlowDownBunnyhop (Numer blocka no slow down bunnyhop) BodyBlock_DamageBunnyhop | Blockmaker Numer: DamageBunnyhop (Numer blocka bunnyhop obrazenia) BodyBlock_Trampoline | Blockmaker Numer: Trampoline (Numer blocka trampolina) BodyBlock_BunnyhopTask | BunnyHop zniknie po dotknięciu ? BodyBlock_TrampolineTask | Trampolina zniknie po dotknięciu ?

[ChangeLog]
- V1.0: Beta
[Nie zapomnij]
Ustaw Classname w Blockmaker. (Necro w Oryginalnym Blockmaker (v4.01) wykorzystuje: bm_block

- Pokażę tutaj, jak zainstalować CVARY dla blockmaker.

Przykład (Z Blockmaker Oryginalny Necro w (v4.01):
enum
{
BM_PLATFORM, //0
BM_BHOP, //1
BM_DAMAGE, //2
BM_HEALER, //3
BM_NOFALLDAMAGE, //4
BM_ICE, //5
BM_TRAMPOLINE, //6
BM_SPEEDBOOST, //7
BM_INVINCIBILITY, //8
BM_STEALTH, //9
BM_DEATH, //10
BM_NUKE, //11
BM_CAMOUFLAGE, //12
BM_LOWGRAVITY, //13
BM_FIRE, //14
BM_SLAP, //15
BM_RANDOM, //16
BM_HONEY, //17
BM_BARRIER_CT, //18
BM_BARRIER_T, //19
BM_BOOTSOFSPEED, //20
BM_GLASS, //21
BM_BHOP_NOSLOW, //22
BM_AUTO_BHOP //23
};
Tak więc:
BodyBlock_Bunnyhop musi być 1
BodyBlock_NoSlowdownBunnyhop musi być 22
BodyBlock_DamageBunnyhop nie ma na liście.
BodyBlock_Trampoline musi być 6

Wersja angielska



Wersja polska


