Wersja Moda: 1.32b (CHANGELOG W SMA)
by Digi (aka Hunter-Digital)
Zawiera tłumaczenie PL, w razie jakichkolwiek błędów językowych proszę pisać.

Zespoły:
- Czerwony (TT)
- Niebieski (CT)
Opis rozgrywki:
- Głównym celem moda jest zdobycie flagi przeciwnika
- Gdy gracz dotknie flagi stają sie one jego własnością jak i jego teamu
Rozgrywka bazuje na Capture The Flag.
Jednak wersja "Just" ma o wiele, więcej opcji:
- Odradzanie graczy
- Zbieramy punkty adrenaliny a potem możemy je wymienić na dodatki
- Własne menu kupowania, które pozwala na zakup wszystkich broni, w tym C4 (Można je polożyć w każdym miejscu i zabije wszystkich).
- Darmowa amunicja!
- I więcej, odkryj je sam! Nie zdradzimy więcej funkcji gdyż poczuj je sam we własnej Adrenalinie!

1. Pobierz i rozpakuj orpheu_base.zip do folderu amxmodx
2. Pobierz i rozpakuj jctf_resources.zip na serwerze w folderze cstrike
3. Pobierz jctf.txt i wrzuć go do amxmodx/data/lang
4. Pobierz jctf.sma i wrzuć go do amxmodx/scripting
5. Wejdź w folder amxmodx/configs i otworz plik plugins.ini i na końcu dopisz jctf.amxx
Dodatkowe instrukcje:
1. Instalacja Pluginów AMXX - AMXX.pl: Support AMX Mod X
2. Instalacja Orpheu - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Cvary:
ctf_respawntime (reset to 10) - czas respawnu graczy ctf_protection (reset to 5) - czas ochrony gracza po respawnie ctf_weaponstay (default 30) - jak dlugo bronie i itemy zostaja na ziemi ctf_spawnmoney (default 1000) - bonus kasy przy spawnie ( jesli sie popelniles samobojstwa ) ctf_infiniteround (default 1) - runda sie nie konczy (wymaga orpheu) zmiana powoduje restart gry! ctf_flagheal (default 1) - czy mozna leczyc swoich ludzi ctf_flagreturn (default 120) - czy flaga atomatycznie powraca ctf_flagendround (default 0) -jesli zajmie sie flage to jest koniec rundy (wymaga orpheu) ctf_flagcaptureslay (default 0) - jesli flaga jest zajeta, przegrywajacy team jest karany (wymaga ctf_flagendround 1 lub orpheu) ctf_itempercent (default 30) - szansa na item po graczu, 0-100 ctf_nospam_flash (default 20) - opoznienie do ponownego kupna 2 flashy ctf_nospam_he (default 20) - opoznienie do ponownego kupna he ctf_nospam_smoke (default 20) - opoznienie do ponownego kupna smoke'a ctf_spawn_prim (reset to "m3") - jaka pierwsza bron gracza ctf_spawn_sec (reset to "glock") - druga bron przy spawnie ctf_spawn_knife (reset to 1) - ukrywa gdy gracz dostaje noz na spawnie ctf_sound_taken (default 1) - czy dzwieki zabrania flagi maja byc slyszane ctf_sound_dropped (default 1) - czy dzwieki upuszczenia flagi maja byc slyszane ctf_sound_score (default 1) - czy dzwieki wygranej maja byc slyszane

ctf_return red / blue - powrót określonej flagi, jeśli została porzucona przez co najmniej 15 sekund (do wyboru)

Użycie komend;
s = say
t = teamsay
c = console
(S) /lights - włącza / wyłącza dynamiczne światło flagi dla tego gracza
(S) /sounds 1-10 lub test - ustawia głośność, w skali od 1 do 10, lub odgrywa dźwięk lektora do badania głośności (param test)
(S, t) / help - wyświetla pomoc w konsoli
(S, t) / buy - pokazuje menu kupowania (wymagane tylko dla użytkowników VGUI)
(S, t) / spawn - Kupywanie spawn protection do 50 adrenaliny (konfigurowalne)
(S, t, c) / dropflag - Porzuć flage
(S, t, c) / adrenaline - Menu adrenaliny

Umieszczenie flagi
Przenoszenie flag do innych miejsc jako admin (komenda niżej):
ctf_moveflag red/blue - Przeniesienie flagi na twoje miejsce (tam gdzie stoisz) ctf_save - zapisuje pozycje bazy flag










Pluginy do Just Capture the Flag:
jCTF + SH: Daj XP za flagi (Wykonal Jelle)
jCTF + SH: Kup XP za adrenaline (Wykonal Jelle)
Tworzenie pluginów do moda (API):
Od wersji 1.2, mod ma API
Musisz pobrać plik jctf_api.zip
W archiwum znajdziesz wymagane do kompilacji jctf.inc i pluginy np. jctf_addon_example.sma.












Użytkownik Skull3D edytował ten post 16.08.2011 09:33