Zrobię to na przykładzie przykładzie klasy beż żadnej mocy.
oraz na talibie.
1 bez mocy:
#include <amxmodx>
#include <codmod>
new const nazwa[] = "nazwa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_M4A1 | 1<<CSW_DEAGLE;
new const zdrowie = 1;
new const kondycja = 1;
new const inteligencja = 1;
new const wytrzymalosc = 1;
public plugin_init(){
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
}Szukamy:
#include <codmod>
Dodajemy pod:
#include <fakemeta> #include <hamsandwich> new bool:ma_klase[33];
do plugin init dopisujemy
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");i na koniec wklejamy:
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
return COD_CONTINUE;
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
return HAM_IGNORED;
}
W załączniku przykładowa klasa nazwałem ją szturmowiec.
teraz na przykładzie taliba
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#include <codmod>
#include <colorchat>
new bool:ma_klase[33];
new const nazwa[] = "Talib";
new const opis[] = "1/4 szansy na natychmiastowe zabicie z deagle, AutoBH";
new const bronie = 1<<CSW_DEAGLE | 1<<CSW_HEGRENADE;
new const zdrowie = 10;
new const kondycja = 50;
new const inteligencja = 10;
new const wytrzymalosc = 10;
public plugin_init() {
register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
RegisterHam(Ham_TakeDamage, "player", "TakeDamage");
}
public cod_class_enabled(id)
{
ma_klase[id] = true;
ColorChat(id, GREEN, "Klasa %s zostanie zmieniona po odrodzeniu (wpisz /respawn).", nazwa);
}
public cod_class_disabled(id)
ma_klase[id] = false;
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
if(!is_user_connected(idattacker))
return HAM_IGNORED;
if(!ma_klase[idattacker])
return HAM_IGNORED;
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_DEAGLE && !random(4) && damagebits & DMG_BULLET)
cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
return HAM_IGNORED;
}
public client_PreThink(id)
{
if(!ma_klase[id])
return PLUGIN_CONTINUE;
if(!(get_user_button(id) & IN_JUMP))
return PLUGIN_CONTINUE;
new flags = get_entity_flags(id);
if (flags & FL_WATERJUMP)
return PLUGIN_CONTINUE;
if (entity_get_int(id, EV_INT_waterlevel) >= 2)
return PLUGIN_CONTINUE;
if (!(flags & FL_ONGROUND))
return PLUGIN_CONTINUE;
new Float:velocity[3];
entity_get_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
velocity[2] += 250.0
entity_set_vector(id, EV_VEC_velocity, velocity);
entity_set_int(id, EV_INT_gaitsequence, 6);
return PLUGIN_CONTINUE;
}pod
#include <colorchat>
dodajemy:
#include <fakemeta>
do plugin init dodajemy:
register_event("DeathMsg", "DeathMsg", "ade");
na koniec kodu dodajemy
public DeathMsg()
{
new killer = read_data(1);
new victim = read_data(2);
if(!is_user_connected(killer))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_klase[victim] && !ma_klase[killer])
cod_set_user_xp(killer, cod_get_user_xp(killer)+10);
if(ma_klase[killer])
{
new cur_health = pev(killer, pev_health);
new Float:max_health = 100.0+cod_get_user_health(killer);
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;
set_pev(killer, pev_health, new_health);
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}ILOŚĆ HP za zabójstwo ustalamy w tej linijce
new Float:new_health = cur_health+30.0<max_health? cur_health+30.0: max_health;zamiast+30.0 dodajemy swoją wartość.


Dodatki SourceMod













