Siemanko.
Jest możliwość naprawienia czarnego celownika przed wyborem koloru z menu w tym pluginie:
Call of Duty Aim - AMXX.pl: Support AMX Mod X
oraz dodanie wyświetlania X, nie po strzale w swojego, ale po nacelowaniu na niego?
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
Call of Duty Aim
Temat rozp. A może sma?, 10.08.2011 23:51
3 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 10.08.2011 23:51
#2
Napisano 11.08.2011 08:24
z x nie wiedziałem o co chodzi dałem że przy wejściu na serwer wybiera losowy kolor celownika ;]
Wklejka 131304747413249 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
Wklejka 131304747413249 - AMXX.pl: Support AMX Mod X
If you can dream it, you can do it.
#3
Napisano 11.08.2011 11:30
Na filmiku jest to ukazane: jak strzelisz w swojego gracza (z teamu) to w środku celownika pojawia się X
A ja bym chciał, żeby on się pojawiał, nie po strzale, a po nacelowaniu na swojego gracza
A ja bym chciał, żeby on się pojawiał, nie po strzale, a po nacelowaniu na swojego gracza
#4
Napisano 11.08.2011 16:23
Masz tu taki plugin ze jak najedziesz na gracza to pokazuje x żeby zrobić tylko dla teamu to musisz ifem się pobawić ;]
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <engine>
#include <cstrike>
new SyncHudMsg;
public plugin_init() {
register_event("StatusValue", "on_ShowStatus", "be", "1=2", "2!0");
register_event("StatusValue", "on_HideStatus", "be", "1=1", "2=0");
SyncHudMsg = CreateHudSyncObj();
}
public on_ShowStatus(id){
set_hudmessage(170, 255, 255, -1.0, -1.0, 0, 2.0, 2.0);
ShowSyncHudMsg(id, SyncHudMsg, "X");
}
public on_HideStatus(id){
set_hudmessage(0, 0, 255, 0.28, 0.50, 0, 6.0, 99.0,0.0,0.0,1)
show_hudmessage(id, "")
}
If you can dream it, you can do it.
Użytkownicy przeglądający ten temat: 1
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych


Dodatki SourceMod



Temat jest zamknięty









