Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Hp dla wybranej klasy


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
1 odpowiedź w tym temacie

#1 czyzyk

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
zer0.

  • Postów:93
  • Imię:Pieklo
  • Lokalizacja:Pieklo
Offline

Napisano 09.08.2011 15:48

Witam.
Czy da się ustawić stało ilość hp zombie.
Ale nie wszystkich zombie tylko ustawić hp np. 3 zombie a reszte pozostawić w normalu i pogubiłem wszystkie sma klas a folderu scripting w ftp nawet nie mam ...

#2 Sniper Elite

    Master

  • Power User

Reputacja: 167
Profesjonalista

  • Postów:981
  • GG:
  • Imię:Konrad
  • Lokalizacja:Skryptolandia
Offline

Napisano 16.08.2011 18:51

Rozumiem, że chcesz ustawić więcej hp dla 3 pierwszych zombie np. tak jak u matki?

Szukasz funkcji zombieme, później szukasz gdzie jest kod odpowiadający za robienie zombim i zmieniasz:

else
		{
			// Infected by someone
			
			// Set health and gravity, unless frozen
			fm_set_user_health(id, ArrayGetCell(g_zclass_hp, g_zombieclass[id]))
			if (!g_frozen[id]) set_pev(id, pev_gravity, Float:ArrayGetCell(g_zclass_grav, g_zombieclass[id]))
			
			// Infection sound
			ArrayGetString(zombie_infect, random_num(0, ArraySize(zombie_infect) - 1), sound, charsmax(sound))
			emit_sound(id, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			
			// Show Infection HUD notice
			set_hudmessage(255, 0, 0, HUD_INFECT_X, HUD_INFECT_Y, 0, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
			
			if (infector){ // infected by someone?
				ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFECT2", g_playername[id], g_playername[infector])
			}
			else
				ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFECT", g_playername[id])
		}

na:

else
		{
			// Infected by someone
			
			// Set health and gravity, unless frozen
                        if(g_zombie <= YYY)
			    fm_set_user_health(id, ArrayGetCell(g_zclass_hp, g_zombieclass[id]) + XXX)
                        else
                            fm_set_user_health(id, ArrayGetCell(g_zclass_hp, g_zombieclass[id]))
			if (!g_frozen[id]) set_pev(id, pev_gravity, Float:ArrayGetCell(g_zclass_grav, g_zombieclass[id]))
			
			// Infection sound
			ArrayGetString(zombie_infect, random_num(0, ArraySize(zombie_infect) - 1), sound, charsmax(sound))
			emit_sound(id, CHAN_VOICE, sound, 1.0, ATTN_NORM, 0, PITCH_NORM)
			
			// Show Infection HUD notice
			set_hudmessage(255, 0, 0, HUD_INFECT_X, HUD_INFECT_Y, 0, 0.0, 5.0, 1.0, 1.0, -1)
			
			if (infector){ // infected by someone?
				ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFECT2", g_playername[id], g_playername[infector])
			}
			else
				ShowSyncHudMsg(0, g_MsgSync, "%L", LANG_PLAYER, "NOTICE_INFECT", g_playername[id])
		}

Nie wiem czy zadziała.

Zamiast YYY piszesz ilu zombim ma dać więcej hp, a zamiast XXX ile tego dodatkowego Hp ma dać.
  • +
  • -
  • 0

Kontakt:

Steam: CSnajper

GG: 4394855

 

Na steam i GG pomagam wyłącznie odpłatnie.





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych