Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

System Monet

cod nowy

  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
83 odpowiedzi w tym temacie

#41 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 10.07.2012 21:14

Po coś cvary robiłem...
  • +
  • -
  • 0

#42 Uhahany0sw

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:21
  • Lokalizacja:Ostrów Wielkopolski
Offline

Napisano 12.07.2012 13:37

Nie idzie, przynajmniej ja nie mogę rozwinąć tych "spoilerów".
  • +
  • -
  • 0
Dołączona grafika

#43 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 12.07.2012 21:11

Zobacz teraz ;)
  • +
  • -
  • 0

#44 Cypis'

    Master

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 161
Super Hero

  • Postów:965
  • GG:
  • Steam:steam
  • Lokalizacja:polska
Offline

Napisano 18.07.2012 01:18

Popatrzyłem w kod i jedno co mi się rzuca w oczy to że:


new nazwa_gracza[32][64],
identyfikator[32][64];

new monety[32];

dałeś tu tablice 32 wymiarową czyli na serwerze 32 slotowym (oczywiście jak serwer będzie pełen) zabraknie tablicy i plugin będzie rlogował ponieważ gracze mają id od 1 do 32 a 0 to ma serwer wiec powinieneś dać 33

@down:
była późna godzina jak to pisałem więc moja pomyłka :P

Użytkownik Cypis' edytował ten post 18.07.2012 15:38

  • +
  • -
  • 0

#45 Gość_21977_*

  • Gość

Reputacja: 0

Offline

Napisano 18.07.2012 02:57

@up: Ja tu widzę dwie tablice dwuwymiarowe i jedną jednowymiarową.
Ale rację masz, że należy zmienić 32 na 33.

#46 TaRoNe

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:138
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Kartuzy
Offline

Napisano 19.07.2012 12:59

Mam przez te monety Crash'e na serwerze pomoże ktoś?


L 07/19/2012 - 13:15:43: Start of error session.
L 07/19/2012 - 13:15:43: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120719.log")
L 07/19/2012 - 13:15:43: Invalid CVAR pointer
L 07/19/2012 - 13:15:43: [AMXX] Run time error 10 (plugin "systemmonet.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 07/19/2012 - 13:15:43: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/19/2012 - 13:38:16: Start of error session.
L 07/19/2012 - 13:38:16: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120719.log")
L 07/19/2012 - 13:38:16: Invalid CVAR pointer
L 07/19/2012 - 13:38:16: [AMXX] Run time error 10 (plugin "systemmonet.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 07/19/2012 - 13:38:16: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/19/2012 - 13:38:54: Invalid CVAR pointer
L 07/19/2012 - 13:38:54: [AMXX] Run time error 10 (plugin "systemmonet.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 07/19/2012 - 13:38:54: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).

(19.07.2012 13:09):
Kod w postach(np. źródło pluginu) umieszczaj w odpowiednich tagach(code/php/spoiler itp) a powyżej 200 linijek tylko w załączniku.

Użytkownik benio101 edytował ten post 19.07.2012 13:09
Dodanie znacznika CODE


#47 shakerek

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:167
  • Lokalizacja:warszawa
Offline

Napisano 20.07.2012 02:06

Można otrzymać wersję tego sklepu mietka ale na same monety? BEZ DOLARÓW?
Istnieje w ogóle taka wersja bez bugów która ładnie przejrzyście wygląda?

#48 M@tes

    Banned

  • Zbanowany

Reputacja: -3
Nowy

  • Postów:78
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Podkarpacie
Offline

Napisano 06.08.2012 11:52

Jak zrobić to tak by sklep był też na monety?

#49 Glover

    Początkujący

  • Użytkownik

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:11
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 24.08.2012 18:39

Mam przez te monety Crash'e na serwerze pomoże ktoś?


L 07/19/2012 - 13:15:43: Start of error session.
L 07/19/2012 - 13:15:43: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120719.log")
L 07/19/2012 - 13:15:43: Invalid CVAR pointer
L 07/19/2012 - 13:15:43: [AMXX] Run time error 10 (plugin "systemmonet.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 07/19/2012 - 13:15:43: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/19/2012 - 13:38:16: Start of error session.
L 07/19/2012 - 13:38:16: Info (map "de_dust2") (file "addons/amxmodx/logs/error_20120719.log")
L 07/19/2012 - 13:38:16: Invalid CVAR pointer
L 07/19/2012 - 13:38:16: [AMXX] Run time error 10 (plugin "systemmonet.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 07/19/2012 - 13:38:16: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).
L 07/19/2012 - 13:38:54: Invalid CVAR pointer
L 07/19/2012 - 13:38:54: [AMXX] Run time error 10 (plugin "systemmonet.amxx") (native "get_pcvar_num") - debug not enabled!
L 07/19/2012 - 13:38:54: [AMXX] To enable debug mode, add "debug" after the plugin name in plugins.ini (without quotes).


Patrzyłeś, czy masz wszystko w porządku w modułach ?
  • +
  • -
  • 0

#50 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 29.08.2012 16:29

Drobny apdejt po roku i 20 dniach xD
  • +
  • -
  • 0

#51 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 17.09.2012 10:43

Witam mam pytanie odnośnie twojego systemu monet powiedź mi jak to jest możliwe przerobiłem sklepik mietka który podałeś własnie w tym temacie do swoich potrzeb i ponieważ twój system był wadliwy używałem czyzyka w który zaczęły usuwać się monety dlatego postanowiłem skorzystać z twojego update. Na jego systemie monet sklepik działa doskonale a na twoim tak jak by go nie było po wpisaniu /sklep nic się nie dzieje tak jak by go w ogóle nie bylo wiesz co może być przyczyną ?? bo głowie się nad tym już drugi dzień.
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#52 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 21.09.2012 23:23

Tak. System czyżyka ma inne natywy niż mój
  • +
  • -
  • 1

#53 sekio

    Wszechwidzący

  • Zbanowany

Reputacja: 32
Życzliwy

  • Postów:270
  • GG:
  • Imię:Sebastian
  • Lokalizacja:lodz
Offline

Napisano 29.09.2012 16:23

W jaki sposób ulepszyć zapis monet żeby podczas crashu nie usuwały się bo mam ostatnio dużo zabawy z poszukiwaniem źródła crashu , ponieważ mój serwer tak średnio co parę dni ma crash wtedy zerują się monety więc a że nie moge znaleść problemu to postanowiłem chcociaż te monety w jakiś sposób ogarnąć zrobiłem set_taskiem wywoływanie zapisu co 420 sekund ale i tak to nic nie daje bo nie rozumiem czemu się zerują.
http://www.youtube.com/watch?v=T0qmmWiGAho
http://elite-skill.eu/

#54 V!p3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 06.10.2012 11:02

Dałoby radę zrobić tak, żeby wyświetlały się monety gracza? Czyli, że jak się nie żyje to wyświetla monety gracza na którego patrzymy.
Oto hudmessage:
set_hudmessage(0, 255, 0, 0.02, 0.23, 0, 0.0, 0.3, 0.0, 0.0);

  • +
  • -
  • 0

#55 sNH.

    Czy MisieQ ukradł ciasteczko?

  • Power User

Reputacja: 299
Wszechwidzący

  • Postów:1 070
  • Steam:steam
  • Imię:Bartek
  • Lokalizacja:Ełk
Offline

Napisano 06.10.2012 11:19

@up trzeba by było edytować więcej kodu ^^
  • +
  • -
  • 0

#56 V!p3r

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 13
Początkujący

  • Postów:90
  • Steam:steam
  • Imię:Tomek
  • Lokalizacja:Bojanowo
Offline

Napisano 06.10.2012 16:37

Albo jeszcze inaczej powiem. Czy dałoby radę, żeby monety[id] działało w QTM_CodMod.amxx ?
  • +
  • -
  • 0

#57 A może sma?

    Godlike

  • Autor tematu
  • Power User

Reputacja: 546
Wszechwiedzący

  • Postów:1 464
  • Steam:steam
  • Imię:Tomasz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 18.10.2012 22:14

Przecież działa. Tylko nie piszesz monety[id], tylko cod_get_user_coins(id). A wcześniej gdziekolwiek poza {} dopisujesz native cod_get_user_coins(id)
  • +
  • -
  • 0

#58 PimP517

    Zaawansowany

  • Zbanowany

Reputacja: 52
Pomocny

  • Postów:129
  • Lokalizacja: / home / pimp517
Offline

Napisano 24.10.2012 18:32

Przyda sie do basebuildera :) masz +

Zdejmin te warny lub zablokuj mi konto!!! WCM!!!


#59 WSP3S

    Życzliwy

  • Użytkownik

Reputacja: -5
Nowy

  • Postów:36
  • Lokalizacja:Łódź
Offline

Napisano 24.10.2012 19:38

Czy zadziała z silnikiem BF2? Czy potrzeba jakieś grube przeróbki ?
  • +
  • -
  • 0

#60 Raen

    Wszechwiedzący

  • Power User

Reputacja: 160
Profesjonalista

  • Postów:536
  • GG:
  • Imię:Paweł
  • Lokalizacja:......
Offline

Napisano 24.10.2012 19:57

Do działania tego pluginu cod nie jest potrzebny... To jest tylko liczenie monet które możesz wykorzystać nawet na 4fun'ie w jakimś sklepie czy cuś ^^
  • +
  • -
  • 0

angel-little.png






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: cod nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych