Nazwa: Plonace Naboje
Działanie: Jak strzelimy do gracza to on zaczyna płonąc i traci co 0.2s 1HP (mamy 1/2-6 szans na podpalenie)
Załączone pliki
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:42
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 06.08.2011 09:50
Popularny
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:42
Napisano 06.08.2011 10:20
Napisano 06.08.2011 10:28
Napisano 06.08.2011 10:33
Napisano 06.08.2011 10:43
Użytkownik Cypis' edytował ten post 06.08.2011 10:43
Napisano 06.08.2011 19:30
Napisano 06.08.2011 19:36
Napisano 07.08.2011 15:29
www.BartoIT.pl
- klikasz to, a dzięki temu rozwijam ten profil
Odwiedź strefę pobierania i pobierz wersję testową alfa Counter Strike: Global terror MOD
Napisano 07.08.2011 19:11
Napisano 08.08.2011 20:04
Napisano 09.08.2011 09:01
Napisano 10.08.2011 19:29
Napisano 10.08.2011 22:09
Napisano 10.08.2011 22:22
Użytkownik A może sma? edytował ten post 10.08.2011 22:23
Napisano 11.08.2011 10:19
Napisano 11.08.2011 10:59
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 11:11
Napisano 11.08.2011 12:02
Napisano 11.08.2011 12:33
public Damage(id)
{
new attacker = get_user_attacker(id);
if(!is_user_alive(attacker))
return PLUGIN_CONTINUE;
if(id == attacker)
return PLUGIN_CONTINUE;
if(ma_perk[attacker] && random_num(1, wartosc_perku[attacker]) == 1)
{
if(task_exists(id+2936))
remove_task(id+2936);
palenie_gracza[id] = 25;
new data[2]
data[0] = id
data[1] = attacker
set_task(0.2, "burning_flame", id+2936, data, 2, "b");
}
return PLUGIN_CONTINUE;
}
Użytkownik A może sma? edytował ten post 11.08.2011 12:33
Napisano 11.08.2011 12:37
Napisano 07.02.2014 16:56
Odkopuje, mam parę pytań.
1. Ta linijka odpowiada za to, że gracz palący się straci prędkość ruchu o połowę?
xs_vec_mul_scalar(velocity, 0.5, velocity)
2. Linijka poniżej odpowiada za to, że maksymalne tyle otrzyma gracz obrażeń od podpalenia?
palenie_gracza[id] = 25;
3. Która linijka odpowiada za długość palenia gracza (wogóle jest taka)?
Myślę, że ta, ale nie do końca ma przeczucie.
if(task_exists(id+2936)) remove_task(id+2936);
Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025 ![]() |
|
![]() |
|||
CoD Nowy
problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025 ![]() |
|
![]() |
0 użytkowników, 1 gości, 0 anonimowych