Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Stary Cod Co to Jest?

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 NimFresh

    Profesjonalista

  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 02.08.2011 13:47

Zgadzam się na rozpowszechnianie tego poradnika, ale tylko wtedy gdy będzie nawiązane że jest on stworzony przeze mnie.

Witam w moim poradniku. Napisałem go w takim celu iż dużo graczy w ogóle nie orientuje się co to za Mod oraz nie wie jak dobrze grać.

Podziele to na pare działow:

1. O co w tym chodzi?
2. Komendy
3. Spis Klas
4. Spis Itemów
5. Klasy (Jak grać, którymi grać)
6. Itemy (Jak używać, które są najlepsze)
7. Wykorzystanie Otoczenia

Więc zacznijmy od małej informacji.

Dołączona grafika


Cod Mod Polega na zdobywaniu poziomów oraz zwiększaniu statystyk takich jak zycie bądź szybsze chodzenie. Na pewnym serwerze Cod maxymalny poziom to 201.

Dołączona grafika

/przedmiot - pokazuje informacje o przedmiocie
/wyrzuc - wyrzuca przedmiot
/reset - resetuje statystyki gracza
/klasa - otwiera menu wyboru klasy
/klasy - otwiera menu z opisami klas
W ang.

/item
/drop
/reset
/klasa
/klasy[/color]

Dołączona grafika


Snajper - Dostaje AWP, scout i deagle, 120hp bazowe, 1/3 szansy natychmiastowego zabicia noza, 110% biegu, 100 pancerza
Komandos - Dostaje Deagle, 140hp bazowe, Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy), 135% biegu, 100 pancerza
Strzelec - Dostaje AK i M4A1, 110hp bazowe, 80 % biegu, 100 pancerza
Obronca - Dostaje M249 (Krowa), 120hp bazowe, 80% biegu, jest odporny na miny, ma wszystkie granaty, 150 pancerza
Medyk - Dostaje UMP45, 110hp bazowe, posiada apteczke, 100 pancerza
Wsparcie - Dostaje MP5, 100 hp bazowe, Ma dwie rakiety,ktore po trafieniu przeciwnika zadaja dużo obrazen
Saper - Dostaje P90, 100hp bazowe, 100 pancerza, Dostaje 3 miny, gdy ktos w nie wejdzie wybuchaja
Demolitions - Dostaje AUG, 110 hp bazowe, 100 pancerza, Ma wszystkie granaty, Dostaje dynamit, który zabiera sporo zycia wszystkim znajdującym się blisko niego
Rusher - Dostaje szotgana M3, 100 hp bazowe, 130% biegu
Rambo - Dostaje Famasa, 130 hp bazowe, 120% biegu, za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok

Dołączona grafika

- Pancerz Nomexowy (1/2-1/4 szansy na odbicie pocisku)
- Kamizelka NASA (Daje 500 armora)
- Podwójna Kamizelka (Daje 200 armora)
- Tarcza SWAT (Jesteś odporny na wszystkie itemy)
- Modul odrzótowy (Daleki skos Duck+Space)
- Notatki Ninji ( Podwójny Skok)
- Notatki Kapitana ( Pierwsze 3 trafienia nie zadają obrażeń)
- Tajemnica Generała (Obrażenia są zredukowane o 8, dostaje się granat, który od razu zabija)
- Tajemnica Rambo (Za kazdego Fraga dostajesz pelen magazynek oraz +20 hp)
- AWP Sniper ( AWP na start oraz zabicie nim jednym strzałem)
- Buty Szturmowego ( Nie slychać kroków)
- Ogranicznik Rozrzutu ( Ogranicza Rozrzót [Mały NoRecoil])
- Eleminator Rozrzutu ( Eleminuje rozrzót [NoRecoil]
- Płaszcz Partyzanta ( Ogranicza widzialność o 13%)
- Morfina (1/3 szans do ponownego odrodzenia się po śmierci)
- Wzmocniona Kamizelka ( Obrazenia sa zredukowane o 4-6)
- Weteran Noża (Zadajesz większe obrażenia nożem)
- Zaskoczenie Wroga (Zadajesz większe obrażenia atakując wroga od tyłu)
- Podrecznik Szpiega (Masz 1/1-1/3 szansy na natychmiastowe zabicie z HE. Posiadasz także ubranie wroga)
- Tajemnica Wojskowa (Twoje obrażenia są zredukowane o 4. Masz 1/1-1/4 szans na oślepienie wroga )
- Nóż Komandosa (Zabija od razu z noża)
- Adrenalina (Za każdego Fraga dostajesz 50 życia)
- Apteczka (Rzuca pod siebie leczącą apteczke)
- Wyszkolenie Sanitarne (Co 5 sekund dostajesz 10 HP)
- Wytrenowany rekrut (Dostajesz +50 HP co rundę, [niby] wolniej biegasz)
- Wytrenowany Weteran (Dostajesz +100 HP co rundę, [niby] wolniej biegasz)
- Naboje Pułkownika (Zadajesz 20 obrażeń więcej)
- Tytanowe Naboje (Zadajesz 10 obrażeń więcej)

Dołączona grafika

Uważam że najlepsze klasy to Saper oraz Strzelec Wyborowy.
Opisze je tu

Saper - Powiedzmy że mamy sytuacje bronienia BombSite na de_dust2, minujemy gale i zostaje nam krycie dlugiej oraz respa Ct co jest bardzo proste. Saper dostaje broń P90, która moim zdaniem jest bardzo dobra z bliska co daje kolejny efekt iż nasz przeciwnik może się nabić na mine i jeszcze oberwać z bliska. Co do ładowania w skill opisze to w takiej rozpisce plusami oraz minusami w co najbardziej pakować, a w co nie.

- Inteligencja (+) (Miny są o wiele mocniejsze co daje efekt iż nasza ofiara zginie od jednej miny, ale to nie musi być najbardziej wybierana opcja)
- Życie (-) (Moim zdaniem na początku gry to wcale nie jest potrzebne bo mamy te nasze miny i P90 więc szybko zabijamy wroga)
- Redukcja Obrazen (--)( Moim zdaniem to jest jeszcze bardziej słabsze dla sapera niż Życie)
- Szybkość (++) (najważniejsza opcja dla Sapera, gdy się szybciej biega tym szybciej można w danym miejscu podłozyć miny aby wróg się nadział na nie. Przykład gala na de_dust2 gdy podłożymy miny przy respie ct (tam na gali) to terro za 1, 2 razem może się nadziać, ale potem będzie już uważać, a gdy przybiegniemy o wiele szybciej i postawimy miny na początku wejścia gali od strony respa terro to już może się tego nie spodziewać przez kolejne 2 rundy.)

Strzelec Wyborowy - Sam tej klasy używam, uważam że jest ona najlepsza gdyż ma się najlepsze bronie w grze m4, ak47 co daje 60 naboi plus pistolet czyli około 72-80 naboi do zuzycia. Wadą jest wolne chodzenie, ale o niej zaraz się dowiecie więcej. teraz tabelka:

- Inteligencja (--) (tutaj nic nie dodajemy poprostu nie potrzebujemy aby zadawać jeszcze większe obrażenia mając to co mamy przy sobie [Bronie])

- Życie (+) (Dla strzelca to dość potrzebna opcja, ale dopiero od 50-60 poziomu)

- Zredukowane obrażenia (--) (tutaj nic nie dodajemy poprostu nie potrzebujemy aby zmniejszać jeszcze obrażenia, które dostajemy mając przy sobie takie dobre bronie jak ak47 i m4)

- Szybkość (+++) (Czyli to co najważniejsze. ładujemy w to do 50-60 lvla. Musimy w to pakować ponieważ idąc tak strasznie wolno jak na starcie jesteśmy łatwym celem na 100% i zawsze do wszystkiego wolno dobiegniemy)


Reszta:

Komandos - Na początek nie jest najlepszy, ale poczekajmy trochę . Kosimy co się da, używamy czesto noża (100% szans na zabicie).
Komandosem polujemy na itemy takie jak : Tajemnica Generała, AWP Sniper, inne od razu dropamy. Tajemnica Generała to 1/1 HE, rzucamy na początku rundy tam gdzie TT jest najwięcej, jesteśmy BARDZO szybcy, więc dobiegniemy tam przed innymi z naszej drużyny.
AWP sniper to 100% szansy na zabicie z AWP, kosimy sobię po 4-5 w rundzie, ze względu na naszą szybkość i HP. Cd. rozdawania skilli, sprawa jest bardzo prosta. Pakujemy w siłę do 100, dawałbym więcej, ale 100 to max poziom umiejętnośći, po Sile przyjdzie pora na Kondycję, dzięki czemu podrasujemy naszą szybkość. W walce używamy wszystkich 3 broni, najpierw bijemy dgl, potem zmiana na USP, a na koniec jak już nie ma czasu na przeładowanie rzucamy się z nożem na przeciwników. Build najlepszy, grając tak zrobiłem sobię sporą przewagę nad resztą grających .

Aha, jedyną taktyką gry jest raszowanie, bijemy niczego nieświadomych przeciwników po głowach z dgla i noża, jak dojdzie do walki bezpośredniej biegamy wokół przeciwnika, osoby z niską czułościa mychy nie wyrabiają.

Wsparcie Ogniowe - Mp5, broń która jest nawet dobra w rekach profesjonalisty, w wsparciu ogniowym dobre jest to ze rakiety zadaja duzo obrazen co jest podstawa wsaprcia. Ładujemy w Inteligencje wszystko, a potem w co chcemy życie albo kondycje.
Zasięg rakieta jest taki dobry iż możemy zabić kampera, który jest za skrzynką, przez którą nie przelatują kule.

Rambo (Premium) - Uważam iż ta klasa jest gorsza od reszty. Dostaje sie famasa, który może jest i dobry, ale Mp5 albo p90 nie jest o wiele słabsze (Już nie mówiąc o M4 i AK47). Biega się dość szybko, ale nawet nie szybciej niż Snajper czy Komandos. Ma podwójny skok (to może mały plus jest, ale ta moc mi się nie podoba) no te HP na start to nie aż tak dużo więc uważam że klasa rambo jest dla naiwniaków (Ci którzy ją sprzedają pewnie chcą mnie zabić)

Dołączona grafika

Wybrałem 7 najlepszych itemów:

- Tajemnica Generała ( Zabijamy od razu granatem więc item bardzo fajny)(Obrazek*)
- Moduł Odrzutowy (Dodatkowa szybkość i zaskoczenie, najlepszy dla Strzelca)
- Naboje Pułkownika (Niby takie nic, ale wystarczą 2 strzały w klate i przeciwnik nie żyje)
- Buty Szturmowego (Zaskoczenie z dużą predkością bo nas nie słychać)
- Notatki Kapitana (Chronią nas przed 3 strzałami, czyli przeciwnik z AWP, który zadaje jeden skuteczny strzał aby zabić oraz ktoś z pistoletem musi się namęczyć żeby cie zabić)
- Wytrenowany Weteran (Co tu pisać dodatkowe 100 HP bardzo się przydaje, i item moim zdaniem wcale nie spowalnia jak ma w opisie)
- AWP Sniper (Zabija jednym strzalem, dla tych co troche lepiej sie posluguja AWP to super item)
Dołączona grafika


W grze istnieja też inne itemy, które niby nie są dobre, ale nie zawsze.
Pancerz Nomexowy - Niby takie nic, ale gdy gra dużo komandosów to jest przydatny, ponieważ odbija zadane obrażenia, a gdy komandos uderzy cie z noza i to odbijesz sam ginie od swojego noża. Zostawiamy item gdy jest dużo komandosów i mamy 1/2 szans na odbicie.
Adrenalina - Sa serwerze slotowym 24+ nawet dobry item, gdy wie sie ze da rade zabic duzo przeciwnikow to pomocne jest za kazde zabicie miec 50 HP +
Morfina - Ponownie odrodzenie, to coś dla tych, którzy nie są jeszcze pewni w swojej grze i wiedzą że mogą zginąć. Item zostawiamy gdy jestesmy słabsi.
Podrecznik Szpiega - Jest możliwość dostania 1/1 szansy na zabicie z HE czyli działa jak Tajemnica Generala co za tym idzie mamy ubranie wroga.
Tajemnica Wojskowa - Jest to słaby item, ale tak na serio to możliwe że czasem można by było sobie go zostawić gdy się będzie wiedziało że się kogoś trafi, mapy typu fy_snow. Zredukowane obrażenia dają mały efekt, ale zawsze jakiś jest.

Dołączona grafika
Na poszczególnych serwerach są dodane tekstury (Auta jakieś podkopy, worki z piaskiem)Przez tekstury takowe, da się przejść, albo ukryć w nich, gracze często szukają samochodów, wraków helikopterów i tam kampią, więc sprawdzajcie dobrze takie miejsca.

#2 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Administrator

Reputacja: 6033
Godlike

  • Postów:10826
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 02.08.2011 16:32

lepiej wrzuć zdjęcia do załącznika lub na (DP31) iHost nigdy nie znikną :)
  • +
  • -
  • 0

#3 NimFresh

    Profesjonalista

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 4
Nowy

  • Postów:151
  • Imię:kamil
  • Lokalizacja:yyyy
Offline

Napisano 02.08.2011 21:09

aha ok dzięki na przyszłość bd pamientał





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych