![Dołączona grafika](http://img132.imageshack.us/img132/9455/hl2010052514223656.png)
Użytkownik Nortos edytował ten post 31.07.2011 19:41
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Napisano 31.07.2011 19:23
Użytkownik Nortos edytował ten post 31.07.2011 19:41
Napisano 31.07.2011 21:32
Unikalna sieć serwerów CS 1.6 && TF2 FearLex.pl
Serwery CS 1.6: JailBreak, ZombieMod Ultimate (nowe ZP), DiabloMod 201 lvl, TeamPlay
ORAZ
Serwer TF2 FFA
Napisano 01.08.2011 00:46
new g_MsgSync
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
public showStatus(id)
{
if (is_user_connected(id))
{
set_hudmessage(0, 50, 250, -1.0, 0.60, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.01, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "Tekst wyswietlany pod graczem")
}
}
public hideStatus(id)
{
ClearSyncHud(id, g_MsgSync)
}
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#define PLUGIN "Status"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "Artos"
new g_MsgSync;
public plugin_init()
{
register_plugin(PLUGIN, VERSION, AUTHOR)
// Odpowiada za wyswietlanie statusu
register_event("StatusValue", "showStatus", "be", "1=2", "2!0")
// Odpowiada za chowanie statusu gdy nie patrzymy na gracza
register_event("StatusValue", "hideStatus", "be", "1=1", "2=0")
// Tworzymy zsynchronizowana wiadomosc HUD
g_MsgSync = CreateHudSyncObj()
}
// Funkcja uruchamiana po nakierowaniu na gracza
public showStatus(id)
{
// Sprawdza czy gracz jest polaczony
if (is_user_connected(id))
{
// Wyswietla wiadomosc
set_hudmessage(0, 50, 250, -1.0, 0.60, 0, 3.0, 3.0, 0.01, 0.01, -1)
ShowSyncHudMsg(id, g_MsgSync, "Tekst wyswietlany pod graczem")
}
}
// Funkcja uruchamia sie gdy gracz nie celuje w nikogo
public hideStatus(id)
{
// Czysci status
ClearSyncHud(id, g_MsgSync)
}
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych