public ruletka(id)
{
new rand
new kasa = cs_get_user_money(id)
new zycie = get_user_health(id)
new fragi = get_user_frags(id)
if(is_user_alive(id)) {
rand = random_num(0,3) // ilość wygranych w ruletce (zmieniamy z 3 na tyle ile dodaliśmy)
switch(rand)
{
case 0:
{
if(kasa >= 3000) // jesli ma powyżej 3000 $ lub równe to użyje ruletki
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000) // odejmuje kasę za użycie ruletki (3000$)
give_item(id, "weapon_deagle") // ustawia co gracz wygrał
give_item(id, "ammo_50ae") // jeśli dostał broń to wypadało by dać mu do niej amunicje
client_print(id, print_chat, "Wygrales Deagle'a.") // napiszemy w czacie co wygrał.
client_print(id, print_chat, "Uzyles ruletki. Cena: 3000{:content:}quot;) //damy informacje w czacie, ze uzyl ruletki.
}
if(kasa < 3000) //jeśli nie ma 3000 $ to dostanie informacje, że ma za mało kasy
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy.")
}
case 1:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
give_item(id, "weapon_elite")
give_item(id, "ammo_9mm")
client_print(id, print_chat, "Wygrales Dual Elite's.")
client_print(id, print_chat, "Uzyles ruletki. Cena: 3000{:content:}quot;)
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy.")
}
case 2:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000) // odejmujemy kasę za użycie ruletki
cs_set_user_money(id, kasa + 8000) // dodajemy kasę (wygrana z ruletki)
client_print(id, print_chat, "Wygrales 8000 $.")
client_print(id, print_chat, "Uzyles ruletki. Cena: 3000{:content:}quot;)
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy.")
}
case 3:
{
if(kasa >= 3000)
{
cs_set_user_money(id, kasa - 3000)
give_item(id, "weapon_m4a1")
give_item(id, "ammo_556nato")
client_print(id, print_chat, "Wygrales M4.")
client_print(id, print_chat, "Uzyles ruletki. Cena: 3000{:content:}quot;)
}
if(kasa < 3000)
client_print(id, print_chat, "Masz za malo kasy.")
}
}
}