Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

diablo_onyke nvault


  • Zamknięty Temat jest zamknięty
8 odpowiedzi w tym temacie

#1 Maniekkk

    Nowy

  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.07.2011 12:45

czy moglby mi ktos pomoc przerobić diablo onyke na nvault , tzn mam nieco inne diablo bo po wielu przeróbkach dlatego sma nie udostępnię
ale jakby ktos mi podał lub wyjaśnił jak diablo onyke na nvault zrobić to bym sam wszystko pozamieniał za pomoc +
z gory dzięki

oto errory
DIABLOMOD.sma(707) : error 017: undefined symbol "CreateHealBot"
DIABLOMOD.sma(709) : error 017: undefined symbol "CreateHealBot2"
DIABLOMOD.sma(711) : error 017: undefined symbol "CreateHealBot3"
DIABLOMOD.sma(713) : error 017: undefined symbol "CreateHealBot4"
DIABLOMOD.sma(795) : error 017: undefined symbol "_create_ThinkBot"
DIABLOMOD.sma(805) : error 017: undefined symbol "CreateHealBotX"
DIABLOMOD.sma(1090) : error 017: undefined symbol "SubtractStats"
DIABLOMOD.sma(1091) : error 017: undefined symbol "SubtractRing"
DIABLOMOD.sma(1093) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DIABLOMOD.sma(1094) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DIABLOMOD.sma(1120) : warning 217: loose indentation
DIABLOMOD.sma(1121) : warning 217: loose indentation
DIABLOMOD.sma(1137) : warning 217: loose indentation
DIABLOMOD.sma(1143) : warning 217: loose indentation
DIABLOMOD.sma(1145) : error 017: undefined symbol "give_knife"
DIABLOMOD.sma(1163) : error 017: undefined symbol "BoostRing"
DIABLOMOD.sma(1164) : error 017: undefined symbol "BoostStats"
DIABLOMOD.sma(1167) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
DIABLOMOD.sma(1196) : error 017: undefined symbol "changeskin"
DIABLOMOD.sma(1200) : error 017: undefined symbol "changeskin"
DIABLOMOD.sma(1209) : error 017: undefined symbol "count_jumps"
DIABLOMOD.sma(1210) : error 017: undefined symbol "give_knife"
DIABLOMOD.sma(1277) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"
DIABLOMOD.sma(1280) : error 017: undefined symbol "changeskin"
DIABLOMOD.sma(1284) : error 017: undefined symbol "kill_all_entity"
DIABLOMOD.sma(1286) : error 017: undefined symbol "Bot_Setup"
DIABLOMOD.sma(1288) : error 017: undefined symbol "check_class"
DIABLOMOD.sma(1441) : error 017: undefined symbol "set_gravitychange"
DIABLOMOD.sma(1442) : error 017: undefined symbol "set_speedchange"
DIABLOMOD.sma(1443) : error 017: undefined symbol "set_renderchange"

#2 KariiO

    Super Hero

  • Power User

Reputacja: 396
Wszechpomocny

  • Postów:1 133
  • GG:
  • Imię:Korneliusz
  • Lokalizacja:Cieszyn
Offline

Napisano 28.07.2011 15:34

Zapomniałeś gdzieś klamry otwierającej bądź zamykającej.
  • +
  • -
  • 1

#3 Maniekkk

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.07.2011 16:52

skompilowalo ale jak wejde na serwer i wpisz /klasa to mnie zabija i nie pokazuje okna klasy

#4 sharkowy

    Lokalna anomalia sejsmiczna o nieustalonej genezie.

  • Przyjaciel

Reputacja: 113
Zaawansowany

  • Postów:1 981
Offline

Napisano 28.07.2011 18:29

[Tut]Diablo Mod 5.9l [SQL] Na DB Mod 5.9l[nVault] - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#5 Maniekkk

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.07.2011 18:33

tak wlasnie za pomoca tego poradnika robilem

Dodano 28 lipiec 2011 - 20:55:
odświeżam..

Dodano 28 lipiec 2011 - 21:00:
public savexpcom(id) {     if(get_cvar_num("SaveXP") == 1)      {         SubtractStats(id,player_b_extrastats[id])         SubtractRing(id)         SaveXP(id)         BoostStats(id,player_b_extrastats[id])         BoostRing(id)         SaveXP(id)     } }  public SaveXP(id){     new name[32];            get_user_name(id,name,31);          replace_all(name, 31, " ", "'")              new vaultkey[64],vaultdata[256]     format(vaultkey,63,"%s-Dbmod",name)     format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",player_class[id],player_xp[id],player_lvl[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_point[id],player_agility[id],player_dextery[id],zloto_gracza[id],player_regeneracja[id],player_inv[id],player_exp[id],player_grav[id])     nvault_set(g_vault,vaultkey,vaultdata)     return PLUGIN_HANDLED }   public LoadXP(id){     new name[32];            get_user_name(id,name,31);          replace_all(name, 31, " ", "'")              new vaultkey[64],vaultdata[256]     format(vaultkey,63,"%s-Dbmod",name) 	format(vaultdata,255,"%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i#%i",player_class[id],player_xp[id],player_lvl[id],player_intelligence[id],player_strength[id],player_point[id],player_agility[id],player_dextery[id],zloto_gracza[id],player_regeneracja[id],player_inv[id],player_exp[id],player_grav[id]) 	nvault_get(g_vault,vaultkey,vaultdata,255)              replace_all(vaultdata, 255, "#", " ")          new playerclass[33], playerxp[33],playerlvl[33],playerintelligence[33],playerstrength[33],playerpoint[33],playeragility[33],playerdextery[33],zlotogracza[33],playerregeneracja[33],playerinv[33],playerexp[33],playergrav[33]              parse(vaultdata, playerclass, 32, playerxp, 32, playerlvl, 32, playerintelligence, 32, playerstrength, 32, playerpoint, 32, playeragility, 32, playerdextery, 32, zlotogracza, 32, playerregeneracja, 32, playerinv, 32, playerexp, 32, playergrav, 32)              player_class[id] = str_to_num(playerclass)     player_xp[id] = str_to_num(playerxp)     player_lvl[id] = str_to_num(playerlvl)     player_intelligence[id] = str_to_num(playerintelligence)     player_strength[id] = str_to_num(playerstrength)     player_point[id] = str_to_num(playerpoint)     player_agility[id] = str_to_num(playeragility)     player_dextery[id] = str_to_num(playerdextery) 	zloto_gracza[id]= str_to_num(zlotogracza) 	player_regeneracja[id]= str_to_num(playerregeneracja) 	player_inv[id]= str_to_num(playerinv) 	player_exp[id]= str_to_num(playerexp) 	player_grav[id]= str_to_num(playergrav)          player_damreduction[id] = (47.3057*(1.0-floatpower( 2.7182, -0.06798*float(player_agility[id])))/150)      	give_knife(id)          return PLUGIN_HANDLED  }

public select_class(id) { new text4[512]   format(text4, 511,"\yWybierz Rodzaj Klas: ^n\r1. \wLudzie^n\r2. \wBestie^n\r3. \yPremium(VIP)^n^n\dPoradnik i opis klas na forum \ywww.elite-gamers.com^n\dWpisz \w/quest \dlub \w/q \daby uaktywnic Questy^n\dSklep za zloto \w/zloto\d, \w/z^n\yZapraszamy na nasze forum : \dwww.elite-gamers.com")   new keysczwarta keysczwarta = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2) show_menu(id, keysczwarta,text4, -1, "Wybierz Klase") }  public select_class_menu(id, key)  {  g_haskit[id] = 0 c_shake[id]=0 c_shaked[id]=0 c_damage[id]=0 c_jump[id]=0 c_mine[id]=0 c_respawn[id]=0 c_vampire[id]=0 c_silent[id]=0 c_antyarchy[id]=0 c_antymeek[id]=0 c_antyorb[id]=0 c_antyfs[id]=0 niewidzialnosc_kucanie[id] = 0; c_grenade[id] = 0 player_b_knifemaster[id] = 0; c_blind[id] = 0 c_darksteel[id]=0 anty_flesh[id]=0 c_blink[id]=0 c_redirect[id]=0 c_awp[id]=0 niewidka[id]=0 zmiana_skinu[id]=0 c_piorun[id]=0 switch(key)  {          case 0:          {                        PokazKlasy(id)                        }         case 1:          {                        ShowKlasy(id)         } 	case 2: 	{ 		PokazPremiumy(id) 	} } if (player_class[id] == 0) select_class(id)  CurWeapon(id)          give_knife(id) quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id); changeskin(id,1)          return PLUGIN_HANDLED } public PokazKlasy(id) { new text3[512] {     format(text3, 512,"\yLudzie: ^n\w1. \yCzarodziejka^t\wLevel: \r%i^n\w2. \yDruid^t\wLevel: \r%i^n\w3. \yPaladyn^t\wLevel: \r%i^n\w4. \yZabojczyni^t\wLevel: \r%i^n\w5. \yNihlathak^t\wLevel: \r%i^n\w6. \yBarbarzynca^t\wLevel: \r%i^n\w7. \yNinja^t\wLevel: \r%i^n\w8. \yAmazonka^t\wLevel: \r%i^n^n\w0. \yWstecz^n^n\yNewDiabloMod by www.Elite-gamers.com") }  new keyspiata keyspiata = (1<<0)|(1<<1)|(1<<2)|(1<<3)|(1<<4)|(1<<5)|(1<<6)|(1<<7)|(1<<9) show_menu(id, keyspiata, text3, -1, "Lok") }  public PokazMeni(id, key) {  g_haskit[id] = 0 c_shake[id]=0 c_damage[id]=0 c_jump[id]=0 c_mine[id]=0 c_respawn[id]=0 c_vampire[id]=0 zmiana_skinu[id]=0 switch(key)  {      case 0:      {             player_class[id] = Mag 	c_shake[id]=20            }     case 1:      {             player_class[id] = Mnich 	c_damage[id]=3 	zmiana_skinu[id]=1 	changeskin(id,0)     }     case 2:      {             player_class[id] =  Paladyn     }     case 3:      {             player_class[id] = Zabojca 	c_jump[id]=1 	c_mine[id]=2     }     case 4:      {                     player_class[id] = Nihlathak         g_haskit[id] = 1 	c_vampire[id]=random_num(1,3) 	c_respawn[id]=4     }     case 5:      {             player_class[id] = Barbarzynca           }     case 6:      {             player_class[id] = Ninja     }     case 7:      {             player_class[id] = Hunter         g_GrenadeTrap[id] = 1         }     case 9:      {          select_class(id)     } } CurWeapon(id) quest_gracza[id] = wczytaj_aktualny_quest(id); give_knife(id) if (player_class[id] == 0) select_class(id) return PLUGIN_HANDLED }



To moj kod, nie caly bo mam 20klas ale wiekszosc. chyba dgzies tu mam błąd , z góry dzięki za pomoc

#6 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Online

Napisano 28.07.2011 21:45

\yWstecz^n^n\yNewDiabloMod by www.Elite-gamers.com") }

Dziwne żeby samemu przerobić diablo, a nie umieć przerobić prostego zapisu...
  • +
  • -
  • 0

#7 Maniekkk

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.07.2011 22:03

To Diablo to mieszanka różnych takich modów.
teraz się po prostu czepiasz. Ono po prostu jest podobne do twojego. jak zobaczę na przykladzie z frakcjami to zrobię już sam...

#8 Onyke

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 708
Guru

  • Postów:2 178
Online

Napisano 28.07.2011 22:07

jak zobaczę na przykladzie z frakcjami to zrobię już sam...

Przecież frakcje to nic innego jak menu z odsyłaczami do kolejnych menu.
  • +
  • -
  • 0

#9 Maniekkk

    Nowy

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 0
Nowy

  • Postów:8
  • Imię:Mariusz
  • Lokalizacja:Poland
Offline

Napisano 28.07.2011 22:09

I właśnie w tym się pogubiłem(pośmiejmy się z początkującego)...



Udało mi się zrobić ,że menu startowe się pokazuje. Tylko ,że nie odsyła do pozostałych.

Dodano 29 lipiec 2011 - 08:33:
odświeżam

Dodano 29 lipiec 2011 - 09:55:
Jesli ktos pomoze mi platnie to kontakt pw;/

Użytkownik Maniekkk edytował ten post 28.07.2011 22:17





Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych