Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Podmienianie modeli broni


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
22 odpowiedzi w tym temacie

#21 Rivit

    Godlike

  • Support Team

Reputacja: 1 319
Godlike

  • Postów:4 380
Offline

Napisano 28.07.2015 07:07

Tak, pev_viewmodel trzyma ścieżkę modelu aktualnego, więc po zmianie broni ścieżka się też zmienia i trzeba ją na nowo zmienić
  • +
  • -
  • 0

#22 DarkGL

    Nie oddam ciasteczka !

  • Autor tematu
  • Administrator

Reputacja: 6 555
Godlike

  • Postów:11 983
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Rafał
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 28.07.2015 09:06

"weapon_knife" nie zmieni nam np mp5.
Czy z tego wynika że każdą zmienianą broń trzeba oddzielnie wywoływać?

 

Tak dokładnie , wkońcu po coś te weapon_knife jest ;)


  • +
  • -
  • 1

#23 NoLiFeR

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 103
Zaawansowany

  • Postów:483
  • GG:
  • Imię:Adrian
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 12.08.2015 13:33

Możesz za to do jednej funkcji przypisać 2 bronie ;)

i w funkcji sprawdzać czy broń to mp5, knife :)


Użytkownik NoLiFeR edytował ten post 12.08.2015 13:33

  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych