Witam mam taki problem z configiem na pb problem polega na tym ze kulki jakoś dziwnie lecą i po mału ogarną by mi ktoś co jest źle w tym oto configu ?
amx_pbgun 1 //Toggles the paintballguns
pbgun_selectmode 1 //0 = normal weapon mode / 1 = menu mode / 2 = random gun mode
amx_pbdm 0 //If enabled players will respawn 3 seconds after killed
pbgun_gravity 1 //Toggles pellet gravity.
pbgun_nocrosshair 0 //Toggles the crosshair.
pbmoves_enabled 1 //Toggles the paintball moves plugin
amx_pbnade 1 //Toggles the paintball grenade.
amx_pbgun_jam 0 //Toggles if weapons can jam
amx_knifeonehitkill 1 //Toggles if the knife kills on one hit (1 = enabled, 0 = disabled)
pbgun_real_pellets 1 //Toggles the pellet behavior. 1 = some pellets don't explode on impact / 0 = All pellets explode on impact
amx_pbstrip 1 //Toggles if players weapons are stripped in spawn
pbgun_vendetta_enabled 1//Toggle Vendetta on and off
pbgun_vendetta_cant 3 //Amount of times killed in a row to declare vendetta
amx_pbsnade 0 //Toggles coloured smoke grenades
pbgun_pbslauncher 1 //Toggles flashbangs into the paint super launcher
//Paintball moves misc vars
pbmoves_verbose 1 //Toggles the HUD messages
pbmoves_usebatterymeter 1 //Toggles using the battery meter to display the remaining stamina
pbmoves_rechargetime 10.0 //How much time in secs without sprinting will recharge full stamina
//"Touch only if your server gets funny" vars
pbgun_shots 100 //How many paintball entities can be spawned at once. (If your server is crashing or lagging, decrease this value.)
pbgun_life 100 //How long the paintball stay spawned
amx_pbmodel 1 //Toggles if players use the Paintball player model
//Weapons & gameplay misc vars (the "I want to customize everything" vars)
pbgun_damage 100 //Amount of damage a player takes when hit by a paintball
amx_pbspawnprotect 5 //Time in seconds a player cannot be killed after spawning (0 to disable)
pbnade_radius 150 //Radius (in cs units) a player has to be within to die from a grenade.
pbgun_fireratelow 1.1 //The fire-rate in seconds for slow weapons (launcher and sniper)
pbgun_fireratemedium 0.8 //The fire-rate in seconds for medium weapons (shotgun)
pbgun_fireratehigh 0.18 //The fire-rate for fast weapons (marker and guns)
pbgun_jamproblow 30 //How many shots in average will jam slow weapons (this is based on probability).
pbgun_jamprobhigh 100 //How many shots in average will jam fast weapons (this is based on probability).
pbgun_velocity_marker 4700 //The speed of the pellet shot by this weapon. Be carefull because this value CAN NOT be higher than your current sv_maxvelocity (the default for this is 2000 but my mod sets it to 4000).
pbgun_velocity_pistol 4000 //Idem.
pbgun_velocity_launcher 4000 //Idem.
pbgun_velocity_shotgun 4000 //Idem.
pbgun_velocity_sniper 4000 //Idem.
pbgun_dispersion 100 //How much average dispersion (recoil) the weapons have. This doesn't affect the sniper with scope.
//Cosmetic vars
pbgun_color 2 //Color of the paintball 1=Random 2=Team 3=Green/Orange 4=Yellow/Purple
pbgun_glow c //a = paintball glows, b = paintball has trail, c = none
pbgun_sound 1 //Toggles the shooting and hitting sounds
amx_pbmodel 1 //Toggles if players use the Paintball player model
amx_pbmoney 1 //Toggles if players money is stripped
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
|
Guest Message by DevFuse
cfg na pb
Temat rozp. kumin, 25.07.2011 12:23
6 odpowiedzi w tym temacie
#1
Napisano 25.07.2011 12:23
#2
Napisano 26.07.2011 20:38
Ale co z nimi konkretnie jest nie tak? Dziwnie? Za szybko, za wolno, za blisko, czy za daleko? Dokładniej byś opisał swój problem...
#3
Napisano 27.07.2011 16:12
za wolno kulki lataja
#4
Napisano 27.07.2011 16:48
pbgun_velocity_marker 4700 //The speed of the pellet shot by this weapon. Be carefull because this value CAN NOT be higher than your current sv_maxvelocity (the default for this is 2000 but my mod sets it to 4000).
pbgun_velocity_pistol 4000 //Idem.
pbgun_velocity_launcher 4000 //Idem.
pbgun_velocity_shotgun 4000 //Idem.
pbgun_velocity_sniper 4000 //Idem.
No cóż. Te cvary odpowiadają za prędkości kulek w różnych broniach. Jeżeli chcesz większą niż 4000, musisz ją tutaj zmienić, ale też w server.cfg przestawić wtedy cvar sv_maxvelocity, żeby serwer nie blokował tego.
pbgun_velocity_pistol 4000 //Idem.
pbgun_velocity_launcher 4000 //Idem.
pbgun_velocity_shotgun 4000 //Idem.
pbgun_velocity_sniper 4000 //Idem.
No cóż. Te cvary odpowiadają za prędkości kulek w różnych broniach. Jeżeli chcesz większą niż 4000, musisz ją tutaj zmienić, ale też w server.cfg przestawić wtedy cvar sv_maxvelocity, żeby serwer nie blokował tego.
#5
Napisano 27.07.2011 19:11
I też problem bo odbijają się od ściany : ((
#6
Napisano 28.07.2011 07:56
pbgun_real_pellets 1 //Toggles the pellet behavior. 1 = some pellets don't explode on impact / 0 = All pellets explode on impact
Teoretycznie, jeżeli przestawisz ten cvar na 0, to wszystkie będą "wybuchały" przy uderzeniu, to wtedy już się nie odbiją.
BTW, skąd masz tego paintballa?
Teoretycznie, jeżeli przestawisz ten cvar na 0, to wszystkie będą "wybuchały" przy uderzeniu, to wtedy już się nie odbiją.
BTW, skąd masz tego paintballa?
#7
Napisano 28.07.2011 18:13
a nawet nie wiem skąd to mam ;x
a jeszcze żeby te kulki było widać jak lecą i może by były większe trochę jak sie da
a jeszcze żeby te kulki było widać jak lecą i może by były większe trochę jak sie da
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych