Jak zrobic perk 1/1 z noza z ppm i lpm? (noz komandosa nie dziala)
					
					
					
				
				
				
				Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X
| Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji. 
 | 
Guest Message by DevFuse
       
 
	
	
		3 odpowiedzi w tym temacie
	
		
			
				
					
						
					
					#1
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.07.2011 18:35
			
				
					
						
					
					#2
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.07.2011 19:41
			
				
					
						
					
					#3
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 24.07.2011 20:46
					Robisz to tak samo jak zwykłe 1/1 z noża, usuwając warunek dotyczący obrażeń lub klawisza. Czyli to:
Lub:
Lub:
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				damage > 20.0
Lub:
!(pev(idattacker, pev_button) & IN_ATTACK)
Lub:
!(get_user_button(idattacker) & IN_ATTACK)
			
				
					
						
					
					#4
					 
					
				
				
				
					
				
			
				
			
			
			Napisano 25.07.2011 08:20
					Szukasz linii w .sma klasy
i pod tym dodajesz
		
całe powinno wyglądać tak
					
				
				
				
				
				
								
				
				
				
			
				public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;i pod tym dodajesz
if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0) cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
całe powinno wyglądać tak
public TakeDamage(this, idinflictor, idattacker, Float:damage, damagebits)
{
	if(!is_user_connected(idattacker))
		return HAM_IGNORED;
	
	if(!ma_klase[idattacker])
		return HAM_IGNORED;
		
	if(get_user_weapon(idattacker) == CSW_KNIFE && damagebits & DMG_BULLET && damage > 20.0)
		cod_inflict_damage(idattacker, this, float(get_user_health(this))-damage+1.0, 0.0, idinflictor, damagebits);
					
					Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy
| Paczka perkow.perki Napisany przez NAVIK, 24.03.2025  cod nowy, | 
 |   | |||
| CoD Nowy Plugin na małe mapy.Napisany przez NAVIK, 16.02.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy Dodatkowe, osobne trzy linie opisu klasNapisany przez Rafii, 27.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z kompilacjaNapisany przez Anonimowy09, 21.01.2025  cod nowy | 
 |   | |||
| CoD Nowy problem z HUDNapisany przez Anonimowy09, 10.01.2025  cod nowy | 
 |   | 
Użytkownicy przeglądający ten temat: 0
0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych


 Forum
 
Forum
 Użytkownicy
 
Użytkownicy
 Kalendarz
 
Kalendarz
 Dodatki SourceMod
 
Dodatki SourceMod



 Temat jest zamknięty
 Temat jest zamknięty

 
				
				 
				
				
 
				
				







