Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
Nowy Plugin

Plugin zakazujący mówić czegoś żywym

Nowy Plugin

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
2 odpowiedzi w tym temacie

#1 Karpaj

    Zaawansowany

  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 22.07.2011 18:13

Witam. Chciałbym aby ktoś napisał dla mnie dość nietypowy plugin.
Mianowicie ma on sprawdzać czy dane słowo (ustalone w sma, bądź cvarze) pisze gracz martwy czy żywy, zarówno na say, jak i say_team.
Chcę zablokować możliwość używania przez żywe osoby komendy /respawn - tak żeby była dostępna ona tylko dla martwych

Ew. jeśli ktoś może, to prosiłbym aby to było od razu w tym pluginie - efekt chciałbym żeby był taki sam jak wyżej
/* AMXX Mod script.
*
* © Copyright 2004, developed by Geesu
* This file is provided as is (no warranties). 
*
* Changelog
* 1.1:
*   Added /respawn command to spawn a player if they're dead
*   Added a public cvar
* 1.0: 
*   	Pistols are now given to players when they respawn
*   	sv_checkpistols cvar added, if this is set to 0, then players will always spawn with a pistol, otherwise they will only spawn with a pistol when it is not scoutzknivez and not a ka map
*   	sv_respawn cvar added, set this to 0 to disable the plugin
*/

new const VERSION[] =   "1.1"

#include <amxmodx>
#include <fun>
#include <cstrike>

#define DISABLE_CS 0

// team ids 
#define UNASSIGNED 0 
#define TS 1 
#define CTS 2 
#define AUTO_TEAM 5 

new bool:g_PistolsDisabled = false

public plugin_init(){

        register_plugin("Respawn Forever", VERSION, "Pimp Daddy (OoTOAoO)")

        register_event("DeathMsg","on_Death","a")
        
        register_cvar("sv_checkpistols", "1")
        register_cvar("sv_respawn", "1")
        register_cvar("respawn_forever_version", VERSION, FCVAR_SERVER)

        register_clcmd("say","on_Chat")
        register_clcmd("say_team","on_Chat")
}

public on_Chat(id)
{
        if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
        {
                client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
                return PLUGIN_CONTINUE
        }

        new szSaid[32]
        read_args(szSaid, 31) 

        if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
        {
                spawn_func(id)
        }
}

public check_pistols()
{
        /* Determine if we should give players a pistol or not */
        if ( get_cvar_num("sv_checkpistols") )
        {
                set_task(1.0, "check_pistols")
                new mapname[32]
                get_mapname(mapname,31) 
                if ( containi(mapname,"ka_")!=-1 || containi(mapname,"scoutzknivez")!=-1 )
                                g_PistolsDisabled = true
        }
}

public spawn_func(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
        new parm[1]
        parm[0]=id
        
        /* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
        set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
        set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

        /* Then give them a suit and a knife */
        set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}
else
{
client_print(id, print_center, "Musisz byc martwy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
}
public on_Death()
{
        if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
                return PLUGIN_CONTINUE
        
        new victim_id = read_data(2)
        
        spawn_func( victim_id )

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_giveitems(parm[1])
{
        new id = parm[0]

        give_item(id, "item_suit")
        give_item(id, "weapon_knife")

        /* Determines if a players should be given a pistol */
        if ( !g_PistolsDisabled )
        {
                new wpnList[32] = 0, number = 0, bool:foundGlock = false, bool:foundUSP = false 
                get_user_weapons(id,wpnList,number)
                
                /* Determine if the player already has a pistol */
                for (new i = 0;i < number;i++)
                { 
                        if (wpnList[i] == CSW_GLOCK18) 
                                foundGlock = true 
                        if (wpnList[i] == CSW_USP) 
                                foundUSP = true 
                }
                
                /* Give a T his/her pistol */
                if ( get_user_team(id)==TS && !foundGlock )
                {
                                give_item(id,"weapon_glock18")
                                give_item(id,"ammo_9mm")
                                give_item(id,"ammo_9mm")
                }
                /* Give a CT his/her pistol */
                else if ( get_user_team(id)==CTS && !foundUSP )
                {
                                give_item(id,"weapon_usp")
                                give_item(id,"ammo_45acp")
                                give_item(id,"ammo_45acp")
                }
        }

        return PLUGIN_CONTINUE
}

public player_spawn(parm[1])
{
        spawn(parm[0])
}

  • +
  • -
  • 0

#2 Stachuu :D ??

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 235
Wszechwidzący

  • Postów:476
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Dawid
  • Lokalizacja:Karsznice
Offline

Napisano 22.07.2011 18:19

public spawn_func(id)
{
if(!is_user_alive(id))
{
    	new parm[1]
    	parm[0]=id
    	
    	/* Spawn the player twice to avoid the HL engine bug */
    	set_task(0.5,"player_spawn",72,parm,1)
    	set_task(0.7,"player_spawn",72,parm,1)

    	/* Then give them a suit and a knife */
    	set_task(0.9,"player_giveitems",72,parm,1)
}
else
{
client_print(id, print_center, "Musisz byc martwy!")
return PLUGIN_HANDLED
}
}

jest to przecież.

Dodano 22 lipiec 2011 - 18:22:
public on_Chat(id)
{
    	if ( !get_cvar_num("sv_respawn") )
    	{
            	client_print(id, print_chat, "* Respawn plugin disabled")
            	return PLUGIN_CONTINUE
    	}

	new szSaid[32]
    	read_args(szSaid, 31) 

    	if (equali(szSaid,"^"/respawn^"") || equali(szSaid,"^"respawn^""))
    	{
            	if(!is_user_alive(id)) spawn_func(id)
    	}
}

masz jeśli w tamtym ci się nie podoba ^^

Użytkownik Stachu123 edytował ten post 22.07.2011 18:20

  • +
  • -
  • 0

#3 Karpaj

    Zaawansowany

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 10
Początkujący

  • Postów:111
  • Imię:Karol
  • Lokalizacja:Szamo
Offline

Napisano 22.07.2011 21:21

Przetestuję i dam info czy działa, ale w głównym pluginie którym podałem - dało się wpisywać /respawn zarówno w sayu jak i say_team
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: Nowy Plugin

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych