/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <hamsandwich>
#include <fun>
#include <codmod>
#include <engine>
#include <fakemeta>
new const perk_name[] = "Kusza";
new const perk_desc[] = "Dostales kusze";
new bool:ma_perk[33]
public plugin_init()
{
register_plugin(perk_name, "1.0", "QTM_Peyote");
cod_register_perk(perk_name, perk_desc);
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
}
public cod_perk_enabled(id, wartosc)
{
cod_give_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = true;
}
public cod_perk_disabled(id)
{
cod_take_weapon(id, CSW_AWP);
ma_perk[id] = false;
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl");
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
if(ma_perk[id])
{
if(weapon == CSW_AWP)
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_awp.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!ma_perk[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
Mam jeszcze 2 pytania.
1. Jak podmienić dźwięk
2. Jak zmienić obrażenia, recoila i inne bzdety ALE tylko dla modelu kuszy z komendy.
Licze na pomoc. Nagrodze + ;d
________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
EDIT:
No więc po "lekkiej" zabawie wyszło mi takie coś:
/* Plugin generated by AMXX-Studio */
#include <amxmodx>
#include <amxmisc>
#include <cstrike>
#include <fakemeta>
#include <fun>
#include <engine>
#include <hamsandwich>
#define PLUGIN "kusza"
#define VERSION "1.0"
#define AUTHOR "TypeR"
new bool:podmien_model[33]
public plugin_init()
{
register_event("CurWeapon", "CurWeapon", "be", "1=1")
register_forward(FM_SetModel, "fw_SetModel");
register_clcmd("say /xbow", "daj_kusze")
}
public plugin_precache()
{
precache_model("models/kusza/w_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/p_crossbow.mdl");
precache_model("models/kusza/v_crossbow.mdl");
}
public client_putinserver(id)
{
podmien_model[id]=false
}
public CurWeapon(id)
{
new weapon = read_data(2);
{
if(weapon == CSW_AWP && podmien_model[id])
{
set_pev(id, pev_viewmodel2, "models/kusza/v_crossbow.mdl")
set_pev(id, pev_weaponmodel2, "models/kusza/p_crossbow.mdl")
}
}
}
public fw_SetModel(entity, model[])
{
if(!pev_valid(entity))
return FMRES_IGNORED
if(!equali(model, "models/w_awp.mdl"))
return FMRES_IGNORED;
new entityowner = pev(entity, pev_owner);
if(!podmien_model[entityowner])
return FMRES_IGNORED;
engfunc(EngFunc_SetModel, entity, "models/kusza/w_crossbow.mdl")
return FMRES_SUPERCEDE
}
public daj_kusze(id)
{
podmien_model[id] = true
give_item(id, "weapon_awp")
}
Po wpisaniu komendy dostaje kusze, lecz problem w tym ze po kupieniu AWP także dostaje kusze. Moje pytanie brzmi, co trzeba poprawić aby tylko za pomocą komendy dostawało się kusze?
Użytkownik TypeR edytował ten post 21.07.2011 20:03