Skocz do zawartości

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.
  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Nowy

Własne Modele w Klasie \ Perku

CoD Nowy

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
6 odpowiedzi w tym temacie

#1 radek_b11

    Hero

  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 14.07.2011 17:59

Witam

Mam pytanie o przykładowy perk: podręcznik szpiega
On ma ubiór wroga i problem jest taki że ja mam 1 niestandardowy model dla T i 1 niestandardowy dla CT (wojskowe modele)
Na standardzie biega standardowy model ale gdy zmienię to:

new CT_Skins[4][] = {"sas","gsg9","urban","gign"};
new Terro_Skins[4][] = {"arctic","leet","guerilla","terror"}

na:

new CT_Skins[4][] = {"CTCod"};
new Terro_Skins[4][] = {"CTCod"}

to wtedy biegają niestandardowe modele (tak jak powinny) w CT raz działa ok raz nie a w Terro wcale.

Lokalizacja nowych modeli:

models/player/CTCod/CTCod/mdl
models/player/TCod/TCod.mdl

jak powinna wyglądać funkcja klasy / perka ?

Użytkownik radek_b11 edytował ten post 14.07.2011 17:59

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#2 Goliath

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 1 237
Godlike

  • Postów:2 334
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Maciej
  • Lokalizacja:Mońki
Offline

Napisano 14.07.2011 18:01

[CoD Nowy] Zmiana modelu gracza dla klasy/perku - AMXX.pl: Support AMX Mod X
  • +
  • -
  • 0

#3 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 14.07.2011 18:17

dziękuję ale mi chodzi o inny model dla klasy która ma 1/LW szansy na odrodzenie się na respie T czyli gdy jestem CT to respi mnie w T i powinienem mieć model T i on raz załapie raz nie...

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#4 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 15.07.2011 02:56

Ja chyba wiem w czym tkwi problem :P
___________




Zamieniles modele na:
new CT_Skins[4][] = {"CTCod"};
new Terro_Skins[4][] = {"CTCod"};


A to powinno byc:
new CT_Skins[4][] = {"CTCod"};
new Terro_Skins[4][] = {"TCod"};


Widzisz jaka roznica?

w tero i w ct miales takie same modele:P

Użytkownik Kewin. edytował ten post 15.07.2011 02:58

  • +
  • -
  • 0

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#5 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.07.2011 10:03

nie to jest literówka :P

Modele mam ok czyli T to T a CT to CT tylko chodzi tutaj o zmianę modelu na przeciwnika gdy jest się szpiegiem lub respawnujesz się na respie przeciwnika...

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024


#6 Kewin. (ZeZ)

    Wszechobecny

  • Użytkownik

Reputacja: 130
Zaawansowany

  • Postów:465
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Kewin
  • Lokalizacja:Zgorzelec
Offline

Napisano 15.07.2011 12:58

A masz tak ?



/* Plugin generated by AMXX-Studio */

#include <amxmodx>
#include <codmod>
#include <hamsandwich>
#include <cstrike>

new const nazwa[] = "Klasa";
new const opis[] = "Brak";
new const bronie = 1<<CSW_G3SG1;
new const zdrowie = 0;
new const kondycja = 0;
new const inteligencja = 0;
new const wytrzymalosc = 0;

new bool:ma_klase[33];

public plugin_init() 
{
        register_plugin(nazwa, "1.0", "QTM_Peyote");
        
        cod_register_class(nazwa, opis, bronie, zdrowie, kondycja, inteligencja, wytrzymalosc);
        RegisterHam(Ham_Spawn, "player", "Odrodzenie", 1);
}

public cod_class_enabled(id)
{
        ma_klase[id] = true;
        cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "CTCod": "TCod");
}

public cod_class_disabled(id)
{
        ma_klase[id] = false;
        cs_reset_user_model(id);
}

public Odrodzenie(id)
{
        if(ma_klase[id])
        {
                cs_set_user_model(id, (get_user_team(id) == 1)? "CTCod": "TCod");
        }
}

public plugin_precache()
{
        precache_model("models/player/CTCod/CTCod/mdl");
        precache_model("models/player/TCod/TCod.mdl");
}



Jak nie to tak zrob powinno dzialac :P tylko dodaj umiejetnosci lub powiedz to my dodamy.
  • +
  • -
  • 1

"Wiem, że nic nie wiem!"

...Nie jestem OWIECZKĄ!...

 

Pomagam przy DIABLOMODCORE i CODMOD

 

Pisz konkretnie, inaczej nie odpisze!


#7 radek_b11

    Hero

  • Autor tematu
  • Zbanowany

Reputacja: 29
Życzliwy

  • Postów:1 019
  • Lokalizacja:Rajowo
Offline

Napisano 15.07.2011 16:41

oki dzięki.
Spróbuję w ten sposób wymusić i dam znać

Dodano 17 lipiec 2011 - 13:41:
działa dziękuję

Cs 1.6:   GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK] #1         IP: 31.186.81.62:27062  |  GoldGame.pl [Hns Ganiany][100aa] #2  IP: 31.186.84.46:27074

               GoldGame.pl [Hns Treningowy] #3  IP: 31.186.81.70:27059  |  GoldGame.pl [Unikatowy JailBreak] #4   IP: 31.186.84.46:27050

Ts3:        GoldGame.pl [TeamSpeak3]               IP: 178.217.191.232:6310

Cs:GO:   [PL] GoldGame.pl [Only DD2/INF/NUK][FastDrop]   IP: 185.36.170.231:27024






Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Nowy

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych