Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie

Zniszczalne obiektyDa się?


  • Nie możesz napisać tematu
  • Zaloguj się, aby dodać odpowiedź
5 odpowiedzi w tym temacie

#1 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2011 14:05

Czy jest możliwość umieszczenia zniszczalnych obiektów?
  • +
  • -
  • 0

#2 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.07.2011 14:35

Szyby na cs_office na pewno powstały z Magii Ziemi, ale zwykłe skrzynki można zrobić z bytu func_breakable. Nadajesz takiemu hp, materiał, różne flagi i możesz strzelać ^D^
  • +
  • -
  • 0

#3 Nomaf

    Wszechpomocny

  • Autor tematu
  • Użytkownik

Reputacja: 155
Profesjonalista

  • Postów:344
  • GG:
  • Imię:Mateusz
  • Lokalizacja:Polska
Offline

Napisano 13.07.2011 15:58

Ahaaa... ja i tak ich nie będę robić :P
Jakby się robiło tego bf'a to fajnie byłoby coś takiego osiągnąć.

Czyli w edytorze nie ma możliwości zrobienia takich skrzynek?
  • +
  • -
  • 0

#4 Ortega

    mów mi Orti

  • Power User

Reputacja: 361
Wszechpomocny

  • Postów:640
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Marcin
  • Lokalizacja:Sosnowiec
Offline

Napisano 13.07.2011 17:08

0_o Potrzebujesz spella na 100lv, żeby móc niszczyć niezniszczalne. Wyraźnie R3X napisał, tworzysz obiekt, nadajesz materiał i inne "cechy" tj. hp, kompilujesz mapę i możesz niszczyć aż złowieszczy duch przestanie miotać twą duszą.
  • +
  • -
  • 0

#5 R3X

    Godlike

  • Przyjaciel

Reputacja: 2960
Godlike

  • Postów:4247
  • Lokalizacja:Nie
Offline

Napisano 13.07.2011 17:51

Nomaf, pytasz jakbyś nigdy nie grał w CSa... Na pewno widziałeś zniszczalne byty: kratki od wentylacji na assaulcie, szyby, który można stłuc, skrzynki eksplodujące razem z bombą. To co można znaleźć na standardowych mapach, można zrobić w edytorze (Hammer, kiedyś Worldcraft).

Jeśli miałeś na myśli byty tworzone przez plugin to zły dział wybrałeś, ale od razu odpowiem. Też się da.
  • +
  • -
  • 0

#6 diablix

    emeryt

  • Przyjaciel

Reputacja: 507
Wszechwiedzący

  • Postów:663
  • GG:
  • Steam:steam
  • Imię:Daniel
  • Lokalizacja:Warszawa
Offline

Napisano 13.07.2011 18:02

Nomaf, pytasz jakbyś nigdy nie grał w CSa... Na pewno widziałeś zniszczalne byty: kratki od wentylacji na assaulcie, szyby, który można stłuc, skrzynki eksplodujące razem z bombą. To co można znaleźć na standardowych mapach, można zrobić w edytorze (Hammer, kiedyś Worldcraft).

Jeśli miałeś na myśli byty tworzone przez plugin to zły dział wybrałeś, ale od razu odpowiem. Też się da.


Breakable Ent (Fakemeta) - AMXX.pl: Support AMX Mod X

Stary kod, jak testowałem działał wyśmienicie :rolleyes:
  • +
  • -
  • 0




Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych