Skocz do zawartości

  • Zaloguj korzystając z Facebooka Zaloguj korzystając z Twittera Zaloguj przez Steam Zaloguj poprzez Google      Logowanie »   
  • Rejestracja

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X

Witamy w Nieoficjalnym polskim support'cie AMX Mod X, jak w większości społeczności internetowych musisz się zarejestrować aby móc odpowiadać lub zakładać nowe tematy, ale nie bój się to jest prosty proces w którym wymagamy minimalnych informacji.

  • Rozpoczynaj nowe tematy i odpowiedaj na inne
  • Zapisz się do tematów i for, aby otrzymywać automatyczne uaktualnienia
  • Dodawaj wydarzenia do kalendarza społecznościowego
  • Stwórz swój własny profil i zdobywaj nowych znajomych
  • Zdobywaj nowe doświadczenia

Dołączona grafika Dołączona grafika

Guest Message by DevFuse
 

Zdjęcie
CoD Stary

Opis Klasy w Stylu Nowego COD'a

CoD Stary

  • Zamknięty Temat jest zamknięty
Brak odpowiedzi do tego tematu

#1 Szymek^

    Profesjonalista

  • Użytkownik

Reputacja: 30
Życzliwy

  • Postów:187
  • Imię:Szymon
  • Lokalizacja:Tczew
Offline

Napisano 11.07.2011 18:44

Witam. Chciałem zrobić coś w stylu nowego codmod'a (opisy klas).

dodałem nową definicje:

#define MAX_WIELKOSC_OPISU 256


Usunąłem tablice "opisy_klas", a dodałem:

new const statystyki_klas[][] = {"Brak",
"130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza",
"200hp bazowe | 135% biegu | 600 grawitacji | 100 pancerza",
"140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza",
"130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 150 pancerza",
"140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza",
"130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 75 pancerza",
"140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza",
"110hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza",
"140hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 75 pancerza",
"130hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 150 pancerza",
"260hp bazowe | 125% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza",
"170hp bazowe | 135% biegu | 800 grawitacji | 110 pancerza",
"115hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 90 pancerza",
"140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza",
"200hp bazowe | 125% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza",
"125hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza",
"160hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 60 pancerza",
"130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 110 pancerza",
"125hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza",
"170hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza",
"130hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza",
"160hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza",
"130hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza",
"170hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza",
"132hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza",
"140hp bazowe | 125% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza",
"125hp bazowe | 115% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza",
"130hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 120 pancerza",
"140hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 80 pancerza",
"150hp bazowe | 120% biegu | 500 grawitacji | 100 pancerza",
"180hp bazowe | 130% biegu | 500 grawitacji | 90 pancerza",
"120hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 110 pancerza",
"170hp bazowe | 125% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza",
"170hp bazowe | 130% biegu | 800 grawitacji | 130 pancerza",
"150hp bazowe | 140% biegu | 800 grawitacji | 100 pancerza",
"110hp bazowe | 150% biegu | 800 grawitacji | 50 pancerza",
"120hp bazowe | 120% biegu | 800 grawitacji | 95 pancerza"
};

new const bronie_klas[][] = {"Brak",
"AWP | SCOUT | DEAGLE",
"DEAGLE",
"AK47 | M4A1",
"M249 | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE",
"UMP45",
"MP5",
"P90",
"AUG | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE",
"M3 | XM1014",
"FAMAS | M249 | HEGRENADE | FLASHBANG | SMOKEGRENADE",
"DEAGLE | HEGRENADE",
"TMP | FLASHBANG",
"M4A1 | USP",
"MP5 | ELITE",
"DEAGLE",
"AK47 | GLOCK18",
"XM1014",
"GALIL | DEAGLE",
"G3SG1",
"M4A1",
"SG552 | HEGRENADE",
"M4A1",
"P90",
"XM1014 | MP5",
"ELITE | DEAGLE",
"M4A1",
"M249 | DEAGLE",
"AK47 | TMP | MP5",
"M4A1",
"FAMAS",
"DEAGLE",
"P90 | DEAGLE",
"AWP | MP5 | P90",
"MP5 | HEGRENADE",
"DEAGLE",
"ELITE",
"GALIL"
};

new const moce_klas[][] = {"Brak",
"1/2 szansy na natychmiastowe zabicie z AWP",
"Natychmiastowe zabicie z noza (prawy przycisk myszy)",
"Brak",
"Odporny na miny",
"Posiada 5 apteczek",
"Posiada 5 rakiet",
"Posiada 5 min",
"Posiada 3 dynamity",
"Brak",
"Za kazde zabojstwo +20 hp oraz pelen magazynek, podwojny skok, dostaje 1 dynamit",
"Natychmiastowe zabicie z KNIFE i HEGRENADE, nie slychac jego krokow, slabo widoczny",
"Posiada Modul Odrzutowy oraz Spadochron",
"Odporny na wszystkie przedmioty (w tym rakiety, miny, dynamity)",
"Odporny na 2 pociski w kazdej rundzie",
"Jest slabo widoczny i posiada podwojny skok",
"Jego obrazenia sa zwiekszone o 10",
"1/4 szansy na upuszczenie broni przez przeciwnika",
"Podwojne obrazenia z DEAGLE",
"Za kazde zabojstwo dostaje 25hp",
"Posiada radar z wszystkimi zywymi na mapie",
"Posiada ubranie wroga, 1/5 szansy na natychmiastowe zabiecie z HE",
"1/4 szansy na odbicie pocisku w przeciwnika",
"Moze wskrzesic przyjaciela z druzyny",
"1/11 szansy na natychmiastowe zabicie z XM1014, moze wskrzesic przyjaciela",
"Posiada 1/2 szansy na odrodzenie po smierci",
"1/4 szansy na oslepienie wroga",
"Obrazenia z deagle sa zwiekszone o 15",
"Majac wlaczona latarke widzi niewidzialnych",
"Zdobywa o 10 wiecej doswiadczenia za zabicie",
"Brak",
"Potrojny skok, słabo widoczny",
"Posiada umiejetnosc wysysania zycia od zadanych obrazen",
"Wybucha po smierci",
"Posiada 1/2 szans na odrodzenie sie na respie wroga, natychmiastowe zabicie z HE",
"Podczas kucania ma radar i widzi wszystkich na mapie i ma podwojne obrazenia z DEAGLE",
"1/6 szansy na oslepienie z ELITE, zwiekszone obrazenia o 25% z TMP",
"Nie otrzymuje obrazen skierowanych w glowe"
};


W
public plugin_init()

dodałem
register_menucmd(register_menuid("Klasa:"), 1023, "OpisKlasy");


public OpisKlasy i OpisKlasy_Handle
wygląda tak:


public OpisKlasy(id)
{
new menu = menu_create("Wybierz klase:", "OpisKlasy_Handle");
for(new i=1; i<sizeof nazwy_klas; i++)
menu_additem(menu, nazwy_klas[i]);
menu_setprop(menu, MPROP_EXITNAME, "Wyjdz");
menu_setprop(menu, MPROP_BACKNAME, "Poprzednia strona");
menu_setprop(menu, MPROP_NEXTNAME, "Nastepna strona");
menu_display(id, menu);

client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");
}

public OpisKlasy_Handle(id, menu, item)
{
client_cmd(id, "spk QTM_CodMod/select");

if(item == MENU_EXIT)
{
menu_destroy(menu);
return PLUGIN_CONTINUE;
}
new opis[416+MAX_WIELKOSC_OPISU];
format(opis, charsmax(opis), "\yKlasa: \w%s^n\yBronie: \w%s^n\yStatystyki: \w%s^n\yDodatkowe Umiejetnosci: \w%s^n%s", nazwy_klas[item+1], bronie_klas[item+1], statystyki_klas[item+1], moce_klas[item+1]);
show_menu(id, 1023, opis);

return PLUGIN_CONTINUE;
}



Jednak na serwerze po wpisaniu "/klasy" wyskakuje tylko menu z wyborem klasy, jednak po wybraniu klasy nic dalej nie wyskakuje.

Proszę o pomoc.

Pozdrawiam
Szymek^

Dodano 12 lipiec 2011 - 11:13:
Pomoże ktoś?

~Odświeżam
  • +
  • -
  • 0





Również z jednym lub większą ilością słów kluczowych: CoD Stary

Użytkownicy przeglądający ten temat: 0

0 użytkowników, 0 gości, 0 anonimowych